Przetargi.pl
Powiększenie (przebudowa i rozbudowa) placu zabaw przy budynku Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Wysokiej ul. Chabrowa na działkach 43/67 i 43/68 obręb 0028 Wysoka - na podstawie dokumentacji projektowej

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Powiększenie (przebudowa i rozbudowa) placu zabaw przy budynku Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Wysokiej ul. Chabrowa na działkach 43/67 i 43/68 obręb 0028 Wysoka - na podstawie dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie realizacji zadania pn. Powiększenie (przebudowa i rozbudowa) placu zabaw przy budynku Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Wysokiej ul. Chabrowa na działkach 43/67 i 43/68 obręb 0028 Wysoka na podstawie projektu opracowanego przez Metropolis – Biuro Architektoniczne , 70-240 Szczecin ul. Narutowicza 12 2. Ogólny zakres prac: -rozbiórka istniejącego ogrodzenia na terenie placu zabaw (ogrodzenie dzielące dwie części placu) -wykonanie ogrodzenia wokół nowego placu -przebudowa fragmentu ogrodzenia wokół placu istniejącego -rozbudowa nawierzchni bezpiecznej z EPDM -likwidacja nawierzchni wysypanej kamykami -założenie trawników z siewu -przeniesienie istniejących siedzisk -montaż nowych urządzeń na plac zabaw, zadaszeń wolnostojących , ławek , koszy na śmieci oraz ochronnych krat pod drzewa 2.1.Charakterystyka parametrów technicznych obszaru objętego opracowaniem o pow.ok. 1805m2 - tereny utwardzone 101,7m2 - nawierzchnia bezpieczna 1060m2 w tym projektowana 648m2 - tereny zielone 643m2 - ogrodzenie 240,5mb 3.Przedmiotowa przebudowa i rozbudowa placu zabaw polega na powiększeniu istniejącego placu zabaw oraz jego rozbudowie poprzez dobudowanie w bezpośrednim sąsiedztwie w stosunku do istniejącego placu zabaw osobnego placu zabaw dla najmłodszych dzieci. W ramach rozbudowy istniejącego placu zabaw przewiduje się powiększenie obszaru nawierzchni bezpiecznej EPDM pod nowe urządzenia: huśtawki, karuzelę oraz piaskownicę. Przewiduje się także rozbiórkę istniejącego ogrodzenia wewnątrz placu, który do tej pory dzielił plac na dwie części. Wykonawca wykona zaprojektowany w dokumentacji projektowej plac zabaw dla najmłodszych o wymiarach 18x19m z nawierzchnią bezpieczną z EPDM, na którym znajdą się huśtawki, piaskownica, zjeżdżalnia i inne urządzenia przeznaczone dla dzieci po ukończeniu 1 roku. Pozostała część terenu pozostanie w formie trawnika jako przestrzeń do zabaw. Nowy plac zabaw (przeznaczony dla najmłodszych dzieci) zostanie ogrodzony, typ ogrodzenia i furtki analogiczny do istniejącego placu zabaw w sąsiedztwie. Siedziska, które obecnie znajdują się na terenie, zostaną przeniesione na trawnik za bieżnią. W ramach robót budowlanych w obszarze opracowania przewiduje się usunięcie nawierzchni z kamyków na rzecz trawników i nawierzchni bezpiecznej, przykrycie piaskownic specjalnie dedykowaną do tego plandeką na gumowe zaczepy. Na obu placach przewidziano także dodatkowe zadaszenia wolnostojące w różnych kształtach, zlokalizowane nad piaskownicami oraz urządzeniami bez własnego zadaszenia. Zadaszenia te, typu „żagiel”, wykonane będą z tworzywa tekstylnego mocowanego na konstrukcji stalowej ocynkowanej i malowanej proszkowo. 4.W ramach przedmiotu zamówienia oprócz zakresu opisanego w dokumentacji projektowej należy również wykonać wymianę fragmentu ogrodzenia przy placu manewrowym w północnej części działki. Przewiduje się wymianę dwóch przęseł stałych na dwie bramy o tej samej szerokości. Przewidywana szerokość jednego skrzydła bramy ok. 2,60 , wysokość bramy - 1,65. Brama dwuskrzydłowa zamykana na kłódkę od środka terenu o wyglądzie dostosowanym do istniejącego ogrodzenia. Konstrukcja ramy z profilu zamkniętego, słupki bramowe z profili stalowych zamkniętych Skrzydła bram dodatkowo zabezpieczyć obustronnie płaskownikami w celu zapobieżenia przed obwiśnięciem skrzydeł. Wysokość bramy na etapie wykonawczym dostosować do wysokości ogrodzenia. Bramy w wersji ocynkowanej ogniowo zgodnie z normą PN-EN-ISO 1461 i pomalowane proszkowo. Bramy dostarczyć z wyposażeniem kompletnym dla sprawności otwierania i zamykania bramy w tym między innymi w: • Rygiel i zasuwę dla bram otwieranych ręcznie • Zawiasy regulowane • Wyposażenie odpowiednio wzmacniające sztywność skrzydeł bramy 5.Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz dodatkowo dołączono rysunek z lokalizacją bramy opisanej powyżej. Dodatkowe wymagania dotyczące urządzeń na plac zabaw: Zamawiający zmienił wymogi dotyczące urządzeń na plac zabaw opisane w dokumentacji projektowej na poniższe: Uwaga ogólna – gdziekolwiek w opisie parametrów technicznych urządzeń placu zabaw w dokumentacji projektowej zostały przewidziane metalowe elementy np. konstrukcyjne to Zamawiający wymaga aby zastosowane zostały elementy stalowe, ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo. 6.Inne wymagania do spełnienia przez Wykonawcę 6.1. Wykonawca robot jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robot oraz zgodność wykonania z dokumentacją projektową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot budowlano-montażowych oraz wiedzą techniczną. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy, a w tym m. in. wykona, w uzgodnieniu z Zamawiającym, niezbędne drogi dojazdowe zapewni organizację ruchu. Wykonawca zobowiązany będzie do doprowadzenia mediów na czas budowy, zajęcia pasa dróg publicznych lub wewnętrznych (w tym uzyskania niezbędnych decyzji w tym zakresie), usuwania kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy. Uwaga: brak realizacji zaleceń nadzoru inwestorskiego w zakresie bhp, porządku na budowie, zabezpieczenia i znakowania jej terenu może być obok zastrzeżeń do realizacji prac podstawą do naliczania kar umownych jak i w krańcowych przypadkach nawet powodem do odstąpienia od umowy. podstawą odmowy akceptacji protokołu zaawansowania robót. 6.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich czynności niezbędnych dla realizacji zamówienia, jak np. zgłoszenia wykonania robót do odpowiednich organów lub służb. 6.3. Do obowiązków Wykonawcy należy ścisła współpraca i koordynacja terminów wykonywania robót budowlanych z użytkownikiem (Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wysokiej). Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania robot budowlanych oraz zabezpieczenia terenu budowy, w sposób nie kolidujący z działalnością użytkownika oraz zapewniający bezpieczeństwo użytkowania obiektu przez cały okres realizacji inwestycji. Wykonywanie robót niebezpiecznych, głośnych i uciążliwych dla użytkownika należy redukować do minimum i uzgadniać termin ich wykonywania z użytkownikiem placówki. 6.4.Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na dwa tygodnie rad budowy z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby nadzoru autorskiego i innych osób w zależności od potrzeb. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. 6.6.Wykonawca będzie zobowiązany na bieżąco sporządzać dokumentację fotograficzną, która w szczególności obejmie roboty ulegające zakryciu. 6.7.Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści 2 egzemplarzach, w skład której wejdą m. in. dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, protokoły badań i prób, oświadczenie kierownika budowy, geodezyjna mapa powykonawcza, dokumentacja fotograficzna. Ponadto Wykonawca przekaże komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru. 6.8.Po zakończeniu budowy uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi mogą być scedowane przez Zamawiającego na użytkownika obiektu. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w przeglądach obiektu nie częściej niż jeden raz w roku oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. 6.9.Wykonawca dostarczy na 7 dni przed zakończeniem robót kompletną instrukcję w zakresie serwisu, eksploatacji i konserwacji zamontowanych przez siebie urządzeń. 6.10. Wszelkie roboty dodatkowe, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w protokole konieczności (wg wzoru Zamawiającego będącego załącznikiem do niniejszej siwz) i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi a następnie Zamawiającemu. 6.11. Na terenie budowy wymagana jest stała obecności kierownika budowy. 7.Zamawiający zastrzega wykonanie części robót budowlanych w postaci całkowitego wykonania podbudowy i nawierzchni bezpiecznej z EPDM – osobiście przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami ustawy Pzp art.36a ust.2. Wykonanie projektowanej nawierzchni bezpiecznej jest kluczowa częścią zamówienia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12.000zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018.110 t.j.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na następujący numer rachunku bankowego: Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 9575 0004 0000 0130 2000 0380. Niedopuszczalne są wpłaty gotówkowe. 4. Wadium wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego powinno mieć adnotację – nazwę przetargu i nr sprawy). Potwierdzenie wniesienia wadium (może to być kserokopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z zawierać zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oświadczenie o zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium przez Zamawiającego, o których mowa w art. 46 PZP. 6. Wadium w postaci gwarancji lub poręczeń należy złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną „za zgodność” kserokopię dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce – pok. 22. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawców niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (lub każdy z wykonawców oddzielnie, jeżeli podmioty występują wspólnie) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach