Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie zadania inwestycyjnego pn.: „Uzbrojenie wydzielonych terenów aktywizacji gospodarczej w Gminie Uniejów”

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie zadania inwestycyjnego pn.: „Uzbrojenie wydzielonych terenów aktywizacji gospodarczej w Gminie Uniejów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprawowanie nadzoru inwestorskiego polegającego na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumienia prawa budowlanego, rozliczeniu, a także sprawdzeniu prac geodezyjnych wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym nad: - zaprojektowaniem oraz wykonaniem przebudowy skrzyżowania drogi krajowej nr 72 typu rondo na odcinku od 51+604 do km 52+066 km z drogą gminną nr 111152E i ul. Towarzystwa Przyjaciół Uniejowa oraz - budową drogi wewnętrznej ul. Towarzystwa Przyjaciół Uniejów wraz z infrastrukturą techniczną. 2.Inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Uniejów, w powiecie poddębickim, w województwie łódzkim na działkach nr 8/1, 8/3, 8/3, 9, 12/1, 12/2, 12/3, 12/4, 12/5, 12/8, 12/9, 12/10, 12/11, 13, 14/1, 14/2, 14/3, 2152 obr. Uniejów, 19, 74/3, 77, 86, 87, 102 obr. Zieleń 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem został określony w przetargu na roboty budowlane zamieszczonym na stronie internetowej http://www.uniejow.bip.net.pl i oznaczony numerem ZP.271.04.2018i obejmuje on m.in. wykonanie prac projektowych przebudowy skrzyżowania drogi krajowej nr 72 typu rondo tj.: 1)Mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych; 2) Geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych; 3) Uzupełniającą Dokumentację geologiczno-inżynierską i hydrogeologiczną (w razie potrzeby, w formie dodatków do dokumentów przekazanych przez Zamawiającego) 4) Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi; 5) Raport w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko, wraz ze wszystkimi niezbędnymi materiałami badawczymi, technicznymi i formalnoprawnymi (w razie potrzeby); 6) W razie potrzeby materiały do wniosku o zmianę decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; 7) Projekt budowlany (uwzględniający w sposób szczególny podanie kategorii projektowanych, w ramach inwestycji, dróg stosownie do ich funkcji)wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi; 8) Dokumentację projektową instalacji i urządzeń towarzyszących (obcych); 9) Materiały do audytów bezpieczeństwa ruchu drogowego; 10) Projekt stałej organizacji ruchu i urządzeń bezpieczeństwa ruchu dla odcinka drogi krajowej oraz pozostałych dróg podlegających rozbudowie, uwzględniający docelowe rozwiązania związane z budową urządzeń łączności drogowej; 11) Projekty podziału nieruchomości; 12) Dokumentacja niezbędna do wznowienia/ustalenia/wydzielenia granic pasów drogowych znajdujących się liniach rozgraniczających ustalonych w decyzji ZRID wraz ze szkicem przebiegu granic pasów drogowych dla dróg wybudowanych w ramach inwestycji, z uwzględnieniem ich projektowanych kategorii; 13) Informacje i Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 14) Plan Działań Ratowniczych; 15) Wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej; 16) Projekt wykonawczy wraz z wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi; 17) Projekty organizacji ruchu na czas budowy; 18) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych odpowiadające rozwiązaniom Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego; 19) Przedmiary Robot; 20) Programy Zapewnienia Jakości; 21) Dokumentację powykonawczą; 22) Dokumentację powykonawczą branży elektrycznej (w tym między innymi: część opisowa, rysunkowa, schematy, mapy geodezyjne powykonawcze, DTR (dokumentacje techniczno-ruchowe), karty katalogowe, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, krajowa ocena techniczna, europejska ocena techniczna, deklaracja stałości i właściwości technicznych (użytkowych), książki serwisowe, szczegółową dokumentację sposobu komunikacji urządzeń (protokoły, porty, klucze szyfrowania itp.); 23) Mapa powykonawcza; 24) Instrukcje eksploatacji i utrzymania; 25) Dokumentacja formalno-prawna dla nabycia praw do korzystania z nieruchomości znajdujących się poza projektowanymi liniami rozgraniczającymi drogę, a niezbędna do zrealizowania niniejszej inwestycji. Dokumentacja Projektowa obejmuje: 1. Budowę niezbędnych urządzeń infrastruktury technicznej, m.in.: a. oświetlenie, b. kanalizacja deszczowa i urządzenia oczyszczające wody opadowe, c. sieć teletechniczną, d. sieć energetyczna, e. sieć wodociągowa, 2. Przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z projektowaną inwestycją, tj. m.in. następujących obiektów i urządzeń: a. sieć wodociągowa, c. sieć teletechniczna (linie napowietrzna i kable doziemne), d. sieć energetyczna (linie napowietrzne, kable doziemne), e. oświetlenie uliczne, f. urządzenia melioracji wodnych (podstawowe i szczegółowe), g. inne niezbędne (które zostaną stwierdzone na etapie prac projektowych). Dokumentacja projektowa w zakresie drogi krajowej (projekt budowlany) musi zostać uzgodniona z GDDKiA w Łodzi. 4. Zakres robót obejmuje : 4.1 W zakresie przebudowy skrzyżowania na drodze krajowej: a) budowę ronda w ciągu drogi krajowej nr 72, b) rozbudowę istniejących dróg w zakresie niezbędnym do wykonania ronda, c) budowę lub przebudowę infrastruktury dla pieszych, d) system odwodnienia terenu, w tym urządzenia odwadniające korpus drogowy, w zależności od potrzeb: rowy drogowe, kanalizację deszczową, urządzenia podczyszczające, zbiorniki retencyjne, retencyjno-infiltracyjne i inne, e) infrastrukturę dla potrzeb obiektów przy drodze krajowej i gminnej, zlokalizowanych w ciągu dróg w tym: sieci energetyczne zasilające i oświetleniowe, kanalizację deszczową wraz z urządzeniami podczyszczającymi, jeśli wymagane, i inne, f) przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych i innych, g) wyburzenia obiektów budowlanych, h) budowę kanału teletechnicznego w ciągu drogi krajowej nr 72, i) budowę oświetlenia drogowego, j)urządzenia BRD: oznakowanie drogi krajowej, dróg związanych, bariery ochronne, k)oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników dla skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego, l)po zakończeniu robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę, ł)wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy, m)wznowienie/ustalenie/wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych w ramach inwestycji, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, z uwzględnieniem ich projektowanej kategorii i opracować szkic przebiegu granic tych pasów drogowych, n)wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań o) system zarządzania ruchem. Zamawiający nie dopuszcza całkowitego zamknięcia odcinka drogi krajowej na czas prowadzenia robót. Wymaga się aby cały czas podczas przebudowy skrzyżowania odbywał się ruch minimum wahadłowy. 4.2. W zakresie drogi gminnej: a) budowę drogi klasy technicznej D b) budowa zjazdów indywidualnych c) budowę placu do zawracania dla samochodów osobowych, d)wykonanie elementów organizacji ruchu (oznakowanie pionowe), e)budowę miejsc postojowych f)budowa deptaku dla pieszych wraz z przejściem przez wał przeciwpowodziowy oraz z podjazdem dla niepełnosprawnych, g)wykonanie przewiertów przez wał przeciwpowodziowy dla wykonanie przejścia sieciami infrastruktury, h)wykonanie nasadzeń oraz montaż ławek miejskich, i)budowę chodników wzdłuż projektowanej jezdni j)wykonanie instalacji sieci energetycznej i oświetlenia terenu, k)sieci wodociągowej z przyłączami, l)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompownią, ł)budowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami do posesji i przepompownią EPS, m)budowa kanalizacji teletechnicznej, n)zabezpieczenie sieci rurami osłonowymi., o)oczyszczenie i odmulenie rowów przydrożnych, p)przebudowa istniejącego przepustu rurowego, r)wykonanie rowu krytego s)wykonanie przyłączy ciepłowniczych ( 6 szt.) geotermalnych ( 6 szt.) , kanału technologicznego ( 6 szt.) wraz z wyprowadzeniem ich poza pas drogowy i parking. 5. Inspektor Nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych. Zakres obowiązków inspektora nadzoru obejmuje m.in.: a)analizę i weryfikację dokumentacji technicznej, nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac projektowych, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, będącym opisem przedmiotu zamówienia, przy jak najlepszym wykorzystaniu posiadanej wiedzy i doświadczenia; b) wyegzekwowania od projektanta uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie jej realizacji w przypadku wykonywania jej niezgodnie z zamówieniem. c) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zweryfikowania dokumentacji projektowej, do kontrolowania jakości robót oraz materiałów i urządzeń w tym zgodności pod względem techniczno – jakościowym z zawartą umową, d) Dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, e) Potwierdzenie rzeczowo – finansowe wykonanych prac f) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową, g) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. h) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, i) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, j) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót, k) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, l) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, ł) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym inwestycji, komisjach odbiorów gwarancyjnych oraz kontrolach przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne. m) inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru nad realizacją oraz zależnie od potrzeb wykonawcy i inwestora - minimum dwa razy w tygodniu (dotyczy okresu w którym rzeczywiście będą prowadzone roboty), n) zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości o) ma obowiązek sprawdzania robót ulegających zakryciu lub zanikających p) sporządzanie dokumentacji fotograficznej r żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt, odkrywek elementów robot budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. s) Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku gdy, Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i wiedzą techniczną. t) Inspektor Nadzoru, po uzgodnieniu z Zamawiającym wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych) 9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 9.4 Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 9.3 lit. b – e należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów - Biuro Podawcze (na parterze), w kopercie oznaczonej w sposób następujący: Wadium – postępowanie na wykonanie usługi polegającej na Pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie zadania inwestycyjnego pn.: „Uzbrojenie wydzielonych terenów aktywizacji gospodarczej w Gminie Uniejów nie otwierać przed 10.05.2018 r. godz. 13:30 9.5 Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt 9.3 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.6 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko i wyłącznie na rachunek bankowy Zamawiającego: 18 8557 0009 2005 0200 0130 0026 podając w tytule wpłaty tytuł postępowania 9.7 W przypadku wnoszenia wadium na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium, co winno nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 9.8 Okoliczności zwrotu wadium i jego zatrzymania określa ustawa Pzp. Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 7.1.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców 7.1.3. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także, dokument o którym mowa w pkt.7.1.1, 7.1.2 7.1.4. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 7.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.2.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 7.2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7.2.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Oryginał zobowiązania podmiotu udostepniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy Treść zobowiązania lub innego dokumentu, o którym mowa w pkt 7.2.1 SIWZ musi określać: 1)sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia 2)zakres i okres udziału innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. 3) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23) ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź in-formacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (wzór – Załącznik do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach