Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 34600 Limanowa, ul. Józefa Marka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
- Data zamieszczenia: 2018-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Józefa Marka 9
34600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
REGON: 49189888000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.limanowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odbudowa obiektu mostowego JNI 35000250 w ciągu drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna - Naszacowice w km 11 + 397 w miejscowości Świdnik/Owieczka wraz z umocnieniem brzegowym” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa obiektu mostowego JNI 35000250 w ciągu drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna - Naszacowice w km 11 + 397 w miejscowości Świdnik/Owieczka wraz z umocnieniem brzegowym, obejmująca swym zakresem w szczególności: 1) rozbiórkę istniejącego obiektu mostowego, 2) budowę nowego obiektu mostowego, 3) wykonanie umocnień brzegowych. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, wzorze umowy - stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w tym: 1) zapoznania się z zakresem robót mostowych i drogowych w ciągu drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna - Naszacowice, wynikającymi z opracowanej dokumentacji projektowej, przedmiarem robót związanymi z: przebudową obiektu mostowego nr JNI 35000250 oraz wykonaniem nowej nawierzchni bitumicznej, UWAGA !!! Realizacja przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania mostu tymczasowego. Prowadzenie ruchu samochodowego należy wyznaczyć zgodnie z załączona mapą poglądową objazdu odcinka drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna - Naszacowice (ok 20 km) i uwzględnić w projekcie tymczasowej organizacji ruchu. 2) zapoznania się z warunkami terenowymi w których realizowane jest zamówienie, 3) zakres prowadzonych robót z wykonaniem zamówienia winien być prowadzony w wyznaczonym pasie drogowym, bez naruszania własności osób trzecich. 3. W ramach zamówienie Wykonawca winien uwzględnić: 1) w przypadku naruszenia własności osób trzecich, poniesienie kosztów z tytułu wyrządzonych szkód we własnym zakresie, 2) realizację wykonania nawierzchni asfaltowej warstwy ścieralnej w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni, 3) wykonanie badań nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy przed położeniem nawierzchni bitumicznej jezdni oraz badań laboratoryjnych pobranych próbek wykonanej nawierzchni bitumicznej i innych materiałów wg. wskazań inspektora nadzoru, 4) wykonanie badań laboratoryjnych w jednostce wskazanej przez Zamawiającego lub zaakceptowanej przez Zamawiającego, jeżeli jednostkę badającą wskaże Wykonawca, 5) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia winien dokonać (na własny koszt i we własnym zakresie) opracowania dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzenia ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru na tym zarządzeniem) oraz zabezpieczyć i oznakować roboty, zgodnie z załączoną mapą poglądową objazdu odcinka drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna - Naszacowice. 6) w gestii Wykonawcy będzie bieżąca kontrola stanu drogi objazdowej w czasie trwania realizacji zadania, a także dokonywanie bieżącego jej utrzymania (uzupełnienie powstałych ubytków w jezdni i poboczu) wraz z dbałością o oznakowanie drogi objazdowej. 7) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej dla obiektu mostowego w skali 1:500. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia do wielkości posiadanego zabezpieczenia finansowego. 4. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 60 miesięcy, liczonego od dnia odbioru prac protokołem końcowym. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2. Lp. 2 SIWZ. Ostateczną długość okresu gwarancji określi Wykonawca w pkt 5 Formularza oferty. Kryterium „Gwarancja” nie dotyczy gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, dla którego Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 55 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100 PLN).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa dwóch klubów malucha "Jaś" i "Małgosia"
Dodano: 2024-04-21 - Rozbudowa drogi gminnej nr 560369K ul. Trudna w Niepołomicach o dł. 0,650km
Dodano: 2023-10-24 - Modernizacja Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach” – rozbiórka budynku gospodarczego z utwardzeniem nawierzchni i częściową wymianą ogrodzenia.
Dodano: 2023-09-11 - Remont ul. Kościuszki w Zakopanem wraz z wykonaniem dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w ramach zadania ,,Modernizacja ul. Kościuszki"
Dodano: 2023-08-11 - Prace remontowo-budowlane w Kokotowie na działkach nr 632/4, 633/1 oraz 635 w ramach zadania: "Zagospodarowanie terenu oraz infrastruktury towarzyszącej w Kokotowie"
Dodano: 2023-07-24 - Modernizacja Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach” – rozbiórka budynku gospodarczego z utwardzeniem nawierzchni i częściową wymianą ogrodzenia.
Dodano: 2023-07-19 - Rozbiórka budynku mieszkalnego - osada Szczepanowice i budynku gospodarczego w miejscowości Szczepanowice
Dodano: 2023-06-15 - “Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej Nr 1 w Białym Dunajcu”
Dodano: 2023-05-23 - „Budowa kortu tenisowego oraz boiska wielofunkcyjnego w Szaflarach”
Dodano: 2023-04-26 - Prace remontowo-budowlane w Kokotowie na działkach nr 632/4, 633/1 oraz 635 w ramach zadania: "Zagospodarowanie terenu oraz infrastruktury towarzyszącej w Kokotowie"
Dodano: 2023-04-13