Przetargi.pl
„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych”.

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych, w okresie 4 lat, począwszy od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2023 r. 2. Postępowanie obejmie następujące jednostki: 1) Starostwo Powiatowe w Limanowej, 2) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, 3) Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej, 4) Dom Pomocy Społecznej w Limanowej, 5) Dom Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej, 6) Dom Pomocy Społecznej w Szczyrzycu, 7) Dom Wczasów Dziecięcych w Porębie Wielkiej, 8) Zespół Placówek Oświatowych w Limanowej, 9) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej, 10) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej, 11) Powiatowy Urząd Pracy w Limanowej, 12) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Dobrej, 13) I Liceum Ogólnokształcące w Limanowej, 14) Zespół Szkół im. KEN w Tymbarku, 15) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, 16) Zespół Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej, 17) Zespół Szkół nr 1 w Limanowej, 18) Zespół Szkół Ponadgimanzjalnych w Mszanie Dolnej. 3. Obsługa bankowa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmować będzie: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont dla Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz rachunków funduszy celowych (w tym rachunków Państwowego Funduszu Rehabilitacji osób Niepełnosprawnych i Funduszu Pracy wg odrębnej umowy zawartej przez kierownika jednostki organizacyjnej powiatu wg właściwości merytorycznej odpowiedzialności), depozytowych oraz innych rachunków wynikających z przepisu prawa, w tym rachunków związanych z realizacją zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w walutach PLN lub walutach wymienialnych, istniejących w dniu udzielenia zamówienia oraz utworzonych w okresie trwania umowy, 2) otwarcie i prowadzenie rachunków depozytowych w walutach wymienialnych, istniejących w dniu udzielenia zamówienia oraz utworzonych w okresie trwania umowy, 3) realizację poleceń przelewu, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym na rzecz osób trzecich – wypłat z PFRON-u z tytułu refundacji poniesionych kosztów sprzętów ortopedycznych i materiałów higienicznych (dot. PCPR), 6) codzienne sporządzanie wyciągów bankowych z rachunków za każdy dzień roboczy i dostarczanie ich Posiadaczowi rachunku, 7) zapewnienie możliwości generowania i wydruku wyciągów w systemie elektronicznej obsługi bankowej, 8) dostarczanie obsługiwanym jednostkom druków obowiązujących w Banku oraz dostarczanie blankietów czekowych, 9) zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej poprzez odpowiedni program, w ramach którego umożliwiona będzie: realizacja przelewów, sprawdzanie stanu rachunków, uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych w dniu bieżącym i w dniach poprzednich na rachunkach bankowych, w tym: instalacja systemu, obsługa systemu, bezpłatne przeszkolenie pracowników, serwis systemu bankowości elektronicznej, bezpłatnego świadczenia usług konsultacyjno – doradczych w sprawach związanych z obsługa bankową, 10) zapewnienie, że system obsługi elektronicznej o którym mowa w pkt 9 będzie funkcjonował na nieograniczonej liczbie stanowisk komputerowych Zamawiającego, 11) lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokaty terminowe: a) na rachunkach lokat krótkoterminowych, b) na lokaty over night lub weekendowe na kwotę sald rachunków zamawiającego, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania rachunku, c) lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych (z wyjątkiem over night i weekendowej) i długoterminowych dostępnych w ofercie banku, na warunkach każdorazowo ustalanych w wyniku indywidualnych negocjacji, 12) możliwość wglądu w rachunki bankowe jednostek organizacyjnych Powiatu przez Starostę i Skarbnika Powiatu oraz innych osób upoważnionych przez Starostę, 13) wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Posiadacza rachunku, 14) zapewnienie konwoju bankowego do dostarczania gotówki średnio dwa razy w miesiącu dla jednostek organizacyjnych Powiatu w miejscowościach, w których brak jest siedziby, oddziału, filii, Punktu Obsługi Klienta Banku, 15) prowadzenie punktu bankowego w siedzibie Zamawiającego, który Wykonawca uruchomi nie później niż do 3 dni od dnia przejęcia obsługi bankowej i prowadził będzie do upływu terminu obowiązywania umowy; punkt winien być czynny w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Limanowej, tj. w godz. Od 7.30 do 15.30. Zamawiający zastrzega, że w punkcie tym niedopuszczalne jest prowadzenie działalności innej niż bankowa, np. ubezpieczeniowej, 16) zapewnienie możliwości obsługi w punkcie bankowym, o którym mowa w pkt 15 urządzeń (obsługujących maksymalnie 3 numerów kont bankowych) do transakcji bezgotówkowych (za pomocą kart kredytowych, zbliżeniowych lub za pomocą telefonu komórkowego), 17) usługę wpłat za pośrednictwem wrzutni w formie zamkniętej, Wykonawca umożliwi dokonywanie wpłat zamkniętych w formie wrzutów nocnych w tym celu udostępniając portfele i klucz do drzwiczek wrzutowych wrzutni, których zużycie będzie na bieżąco kontrolował i w przypadku stwierdzenia ich zużycia udostępni nowe, a także zapozna Zamawiającego ze sposobem korzystania z wrzutni, 18) Bank w ramach usługi elektronicznego przelewu zapewni usługę automatycznego sprawdzenia wprowadzonego rachunku bankowego kontrahenta z listą rachunków bankowych prowadzoną przez Ministerstwo Finansów w ramach tzw. „białej listy podatników”, 19) wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunków, wynikających z przepisów prawa bankowego, 20) potwierdzanie, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, własnoręczności podpisów osób wskazanych w karcie wzorów podpisów i wydawanie stosownych zaświadczeń w tym zakresie, 21) wyznaczenie doradcy, z podaniem jego danych kontaktowych, który będzie współpracował z Zamawiającym w zakresie obsługi bankowej, bieżących kontaktów operacyjnych, realizacji zastrzeżeń Zamawiającego, usuwania niezgodności itp., pracującego w godzinach pracy Zamawiającego. O zmianie osoby na stanowisku doradcy Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego. 4. Wykonawca (Bank) zapewni by: 1) elektroniczny system obsługi bankowej spełniał warunki zabezpieczenia informacji dostępnych w systemie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a układ haseł dostępu uniemożliwiał wgląd osób nieuprawnionych; 2) system elektronicznej obsługi rachunków bankowych spełniał wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych (RODO); 3) system bankowości elektronicznej posiadał stosowane zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem oraz ochronę przed hakerami; 4) świadczona była usługa rachunku skonsolidowanego, polegającą na automatycznym transferze nadwyżek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków wydatków na rachunek bieżący Budżetu Powiatu oraz uzupełnianiu debetów z tego rachunku na rachunkach bieżących jednostek. 5. Zamawiający zawrze z Wykonawcą na obsługę bankową umowę główną, której wzór stanowi załącznik do SIWZ, na podstawie której zostaną sporządzone i zawarte indywidualne umowy z każdą jednostką. 6. Zamawiający zawrze również z wybranym Wykonawcą umowę użyczenia lokalu w celu prowadzenia w nim punktu bankowego w siedzibie Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 7. Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenia obsługi bankowej wszystkim podmiotom objętym zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy głównej o obsługę bankową i umowy o udostępnienie lokalu oraz w zestawieniu informacji o dotychczasowej obsłudze bankowej, stanowiących załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności objętej zamówieniem tj. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed wejściem w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe, a w przypadku banków państwowych pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów z podaniem rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach