Przetargi.pl
Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznego i aktywności społecznej dla mieszkańców - modernizacja Szkoły Podstawowej w Babicach wraz z salą gimnastyczną i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyległych - ETAP I

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zamkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844 95 00 , fax. 33 844 95 10
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    Zamkowa 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 844 95 00, fax. 33 844 95 10
    REGON: 54046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznego i aktywności społecznej dla mieszkańców - modernizacja Szkoły Podstawowej w Babicach wraz z salą gimnastyczną i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyległych - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie wieloletnie realizowane w latach 2018 - 2020 Zakres rzeczowy robót etapu I obejmuje : 1. rozbiórkę istniejącego parterowego budynku oraz istniejących nawierzchni utwardzonych 2. wykonanie placu zabaw (1) - wykonanie nawierzchni bezpiecznej wraz wyposażeniem w elementy małej architektury oraz budowa budynku gospodarczego 3. wykonanie boiska wielofunkcyjnego (2) - rozbiórka istniejących nawierzchni , wykonanie drenażu, wykonanie nawierzchni oraz wyposażenie 4. wykonanie boiska do piłki nożnej (3) - rozbiórka istniejących nawierzchni, wykonanie drenażu i wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy oraz wyposażenie 5. przeniesienie fragmentów istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie nowych ogrodzeń i piłkochwytów, 6. montaż obiektów małej architektury 7. wykonanie drenażu 8. wykonanie wymiany nawierzchni utwardzonej - chodniki i droga p.poż. 9. wycinkę drzew oraz nasadzenia zgodnie z decyzją Starosty Oświęcimskiego z dnia 2 maja 2018 r. znak WOŚ.613.1.50.2018 Uwaga: Zakres prac nie obejmuje wymiany nawierzchni na placu przyszkolnym - zgodnie z załącznikiem graficznym Szczegółowy zakres robót obejmuje opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz istotne postanowienia umowy. Nadrzędnym dokumentem są projekty. Oferent po zapoznaniu się z dokumentacją oraz placem budowy dokona wyceny wykonania całości zadania. Po złożeniu oferty przyjmuje się, że oferent uzyskała wszelkie konieczne informację do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. Uwagi dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres prowadzenia prac zapewnić dojazd p.poż do budynku szkoły i sali gimnastycznej 2) Podstawą dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną, projekt budowlany, specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót i dokonaną wizje lokalną. 3) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 4) Wykonawca winien zapewnić pełną obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót, 5) Wykonawca winien opracować kompletną dokumentację powykonawczą, obejmującą całość robót budowlanych, w wersji papierowej i elektronicznej (po 2 egzemplarze) oraz przekazać ją Zamawiającemu przed terminem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca zobowiązany jest wobec Zamawiającego do nieodpłatnego serwisowania i przeglądu technicznego zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi 7) Wynagrodzenie(rozliczenie) ryczałtowe zgodnie z warunkami określonymi w istotnych postanowieniach umowy. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość częściowego fakturowania robót do wysokości 90% wartości przedmiotu zamówienia na podstawie protokołów częściowych wykonania robót, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru. Częstotliwość faktur częściowych – jeden raz w miesiącu. Zamawiający będzie rozliczał Wykonawcę za wykonane roboty następująco: a) roboty budowlane w roku 2018 muszą zostać wykonane i rozliczone przez Wykonawcę do b) kwoty nieprzekraczającej 437 000,00 zł brutto do dnia 14.12.2018 r. na podstawie protokołów częściowych wykonanych robót. c) roboty budowlane w roku 2019 muszą zostać wykonane i rozliczone przez Wykonawcę do kwoty nieprzekraczającej 562 000,00 zł brutto do dnia 12.12.2019 r. na podstawie protokołów częściowych wykonanych robót. d) rozliczenie pozostałych robót przez Wykonawcę zgodnie z zawartą umową do dnia 31 marca 2020 r. 9) Faktura końcowa (min. 10 % całkowitej wartości zamówienia) wystawiona na podstawie bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. 10) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaproponowany w ofercie harmonogram rzeczowo-finansowy (z podziałem na lata, zakres i wartość robót w danym roku) oraz kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu umowy, który będzie dokumentem poglądowym i pomocniczym przy realizacji inwestycji. Harmonogram i kosztorys ofertowy wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. 11) Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 5 lat i nie dłuższy niż 8 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 12) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 11. 13) Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym robót budowlanych, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany 14) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.). Użyte SIWZ oraz w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: „lub równoważne”. Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 15) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych a przede wszystkim przed uczniami przebywającymi na terenie szkoły. 16) Na mocy art. 29.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisanego powyżej. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy o których mowa wyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. Zm.) zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. Pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp 17) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 17 000.00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy 00/100 PLN). 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-08-24 do godz. 12:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie, O/Oświęcim 73 8110 1023 2003 0310 7884 0007; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 13.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca składa Zamawiającemu Oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 4. Wzór formularza oferty wraz z harmonogramem rzeczowo- finansowym – załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilka Wykonawców składających ofertę wspólną Wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach