Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski nad zadaniami: „Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Stąporkowie” oraz „Głęboka termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Stąporkowie”

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski nad zadaniami: „Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Stąporkowie” oraz „Głęboka termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Stąporkowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w pełnym zakresie Nadzoru Inwestycyjnego nad robotami budowlanymi w ramach inwestycji wykonywanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadań pn.: Zadanie I (część I) - nadzór inwestorski nad zadaniem: „Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Stąporkowie” Zadanie II (część II) – nadzór inwestorski nad zadaniem: „Głęboka termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Stąporkowie” 1. Zakres usługi obejmuje: 1.1. Pełnienie w pełnym zakresie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: a) Ogólnobudowlanej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) Sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) Elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1.2. Pełnienie funkcji koordynatora Nadzoru Inwestorskiego w/w branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. 1.3. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (Dz. U. z 2018 r, poz. 1202 ze zm.) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie gwarancji i rękojmi. 1.4. Zakres czynności Nadzoru Inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: a) konsultacje i opiniowanie dokumentacji projektowej na etapie jej tworzenia i zatwierdzanie, w tym weryfikowanie jej poprawności i kompletności oraz zgłaszanie ewentualnych braków i błędów, • Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do weryfikacji przedłożonej dokumentacji projektowej bez zbędnej zwłoki jednakże w okresie nie dłuższym niż 7 dni roboczych. b) sprawdzenie przygotowywanych dokumentów potrzebnych do uzyskania wszystkich zgód, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, c) dokładna znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami, d) zapewnienie ciągłości nadzoru poprzez – przeprowadzenie przez każdego z branżowych inspektorów Nadzoru regularnych inspekcji Terenu Budowy, w częstotliwości uzasadnionej przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż …. dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mnie jednak niż 2 dni w tygodniu), w toku prac związanych z daną branżą. Koordynator Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany do przeprowadzenia inspekcji Terenu Budowy nie rzadziej niż ….. dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mnie jednak niż 2 dni w tygodniu) przez cały okres realizacji robót budowlanych. Inspekcje będą prowadzone przez ok 2 godziny w ciągu każdego dnia inspekcji, w dni powszednie w godzinach do 8:00 do 15:00 (ilość przeprowadzonych inspekcji będzie weryfikowana na podstawie listy obecności prowadzonej w siedzibie Zamawiającego lub na podstawie wpisu do dziennika budowy), e) kontrola osób i podmiotów uczestniczących w realizacji inwestycji pod kątem czy prace nie realizują osoby lub podmioty nie zgłoszone Zamawiającemu jako podwykonawcy lub dalsi podwykonawcy. W przypadku stwierdzenia takiej nieprawidłowości niezwłoczne informowanie Zamawiającego, f) bieżąca kontrola terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, g) bieżąca kontrola robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zgłoszeniem robót lub pozwoleniem na budowę (jeśli dokumenty te będą wymagane), normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, h) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, i) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru, j) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, k) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót ich postępem oraz oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, l) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Stąporków, m) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, n) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, o) akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, p) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót, q) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, r) ustalanie rodzaju i zakresu robót poprawkach koniecznych do wykonania zadania, s) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, t) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, u) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, v) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, w) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, x) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, y) rozpoznawanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych spisywanie protokołów konieczności, z) poświadczenie terminu zakończenia robót, aa) informowanie o zagrożeniu nieterminowej realizacji poszczególnych prac wynikających z harmonogramu jak również terminu końcowego, bb) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, cc) rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, dd) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, ee) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, ff) koordynowanie robót w poszczególnych branżach, gg) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, hh) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji, ii) obecność na budowie koordynatora nadzoru oraz inspektów zgodnie ze SIWZ i złożoną ofertą, zapewniający nadzór nad inwestycją, jj) nadzór nad prowadzeniem dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych, kk) uczestniczenie w naradach roboczych z Inwestorem i Wykonawcą oraz sporządzanie i przekazywanie zamawiającemu wyczerpujących pisemnych notatek z narad, ll) monitoring, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym postępów w realizacji zadania w tym sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z realizacji inwestycji, mm) weryfikacja przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej oraz innej dokumentacji związanej z inwestycją i wskazanie ewentualnych braków. Opisany powyżej zakres usługi obejmuje w pełnym zakresie każde z zadań. 1.5. Zakresem nadzoru objęte będą dwa zadania: Zadanie 1 - Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Stąporkowie Charakterystyka obiektu: Budynek wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Przeznaczenie budynku: Budynek użyteczności publicznej, oświata. Rok budowy – pierwsza połowa XX wieku. Powierzchnia netto budynku – 2 698,63 m². Powierzchnia ogrzewana – 1 806,269 m². Kubatura ogrzewana – 5 581,34m³. Ilość kondygnacji nadziemnych – 2 + podpiwniczenie Ilość łazienek – piwnica: 1, parter: 3, I piętro: 2.[sztuk] Ilość grzejników – 100 [ kpl.] Istniejące oświetlenie w budynku: - źródła światła żarowe o mocy 60W i 40 W - 22szt. - źródła światła świetlówkowe o mocy 36W - 402szt Zadanie 2 - Głęboka termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Stąporkowie Charakterystyka obiektu – Budynek Szkoły Podstawowej nr 2 w Stąporkowie: a) Przeznaczenie budynku: Budynek użyteczności publicznej, oświata b) Rok budowy – lata 60-te XX wieku; c) Szerokość [m] x długość [m]: część wysoka 9,54 x 54,80; część niska 9,78 x 21,82; klatka schodowa 5,72 x 11,32; łącznik 5,64 x 8,02 d) Powierzchnia zabudowy [m2]: część wysoka 528,19; część niska 213,34; klatka schodowa 64,75; łącznik 45,23 Charakterystyka obiektu – Budynek po Publicznym Gimnazjum w Stąporkowie a) Ilość kondygnacji - 3 b) Powierzchnia zabudowy – ok. 1 200,00 m2; c) Długość budynku – 60,00 m d) Szerokość budynku – 20,00 m Charakterystyka obiektu – Budynek hali sportowej a) Powierzchnia zabudowy – 1805,20 m2; b) Powierzchnia użytkowa ogółem – 1671,59 m2 c) Kubatura – 15 200,00 m3 d) Wysokość budynku – 11,15 m e) Szerokość budynku – 47,17 m f) Parametry techniczno-użytkowe przyjęte do audytu energetycznego: g) Przeznaczenie budynku: Budynek użyteczności publicznej, oświata; h) Ilość kondygnacji – 3; i) Powierzchnia netto budynku – 6 815,59 m2; j) Powierzchnia ogrzewana – 6 815,59 m2; k) Kubatura ogrzewana – 29 541,45 m3; Roboty termomodernizacyjne budynków obejmują: a) Ocieplenie przegród zewnętrznych budynku - docieplenie ścian zewnętrznych - z izolacją cieplną i przeciwdźwiękową, - docieplenie ścian na gruncie – izolacja przeciwwilgociowa i przeciwwodna oraz izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa. b) Docieplenie stropu zewnętrznego c) Wymianę stolarki okiennej d) Wymianę stolarki drzwiowej e) Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej wraz montażem nowego źródła c.w.u. - pompy ciepła i nowej instalacji c.w.u. wraz z perlatorami. f) Modernizacja instalacji grzewczej wraz z wymianą instalacji c.o. z montażem zaworów podpionowych, montaż grzejników z zaworami termostatycznymi. g) Montaż instalacji fotowoltaicznej. h) Wymianę oświetlenia wbudowanego na energooszczędne oświetlenie LED.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z informacją, którą cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom i podaniem nazw i danych Podwykonawców. Dokument składany w oryginale. b) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta wraz z oświadczeniami jest składana przez pełnomocnika, upoważniające go do tej czynności. c) Oświadczenie /zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), dokument składany w oryginale. d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, e) Oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach