Przetargi.pl
Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku PPPrzedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie

Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44310 Radlin, ul. Mielęckiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 292 348
  • Data zamieszczenia: 2017-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie
    ul. Mielęckiego 13
    44310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 327 292 348
    REGON: 27151062700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku PPPrzedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie modernizacji wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie ul. Mielęckiego 13. 2. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót - wykonanie modernizacji wewnętrznej instalacji elektrycznej i sieci teletechnicznej w budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie wraz z robotami towarzyszącymi, który to zakres robót obejmuje w szczególności : 1) w zakresie instalacji elektrycznej : a) montaż wyłącznika głównego(przeciwpożarowego wyłącznika prądu);; b) montaż rozdzielni głównej i peryferyjnych dla budynku; c) montaż przewodów zasilających d) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego wraz z osprzętem; e) wymiana opraw oświetleniowych; f) wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, g) instalacja gniazd wtyczkowych; h) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej; 2) w zakresie wykonania instalacji teletechnicznych przewidziano do wykonania roboty na terenie piwnic, parteru i piętra (bez poddasza) niezbędne do wykonania, aby można było możliwe przyłączenie (w przyszłości) do wykonanej instalacji, pomieszczeń na poddaszu. Roboty te dotyczą w szczególności : a) wykonania nowego okablowania strukturalnego w całym budynku (za wyjątkiem poddasza) tak, aby spełniało wymagania stawiane dla kat.6A, b) wykonanie instalacji telefonicznej bazującej na sieci strukturalnej, c) wykonanie instalacji domofonowej wykorzystującej funkcje centrali telefonicznej, d) wykonanie nowej szafy rackowej w pomieszczeniu gospodarczym, na poziomie poddasza, która zostanie wyposażona w urządzenia aktywne, oraz w której zostanie zaprojektowana nowa centrala telefoniczna obsługująca funkcje domofonowe e) wykonanie pionu instalacyjnego od poziomu poddasza do poziomu piwnicy, który umożliwi realizację prac również dla następnego etapu związanego z adaptacją poddasza na cele użytkowe 3) wywóz gruzu i zdemontowanych urządzeń 4) roboty wykończeniowe. Uwaga: W celu bliższego zapoznania się P.T. Wykonawców z całością planowanych robót w przedmiocie zamówienia, jako załączniki do SIWZ, zostały dołączona dokumentacja projektowa dotycząca zadań: „Remont i przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie” „Adaptacja pomieszczeń poddasza na cele użytkowe w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie” 3. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla poszczególnych zadań stanowiący zał. Nr 9 do SIWZ, projekty budowlano-wykonawcze remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, ul..Mielęckiego 13,oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące zał. Nr 10 i N 11r do SIWZ. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje: 1) wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ , 2) zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego wejścia do szkoły 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, 4) doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, 5) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, z uwzględnieniem, że prace związane z realizacją zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, 7) załadunek, wywóz i utylizację materiałów pochodząch z rozbiórki – Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach