Przetargi.pl
“Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu – w zakresie zaplecza sanitarno-szatniowego”

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Poznańska 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
    REGON: 52693700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytomysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    “Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu – w zakresie zaplecza sanitarno-szatniowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest modernizacja zaplecza hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 im. F. Szołdrskiego w Nowym Tomyślu.Przewiduje się przebudowę: 1) na parterze: 2 zespołów szatniowych (każdy składa się z 2 przedsionków, 2 szatni, 2 ustępów oraz umywalni z natryskownią), 2 szatni dla nauczycieli (każda wraz z przedsionkiem i ustępem), ustępów ogólnodostępnych dla mężczyzn i kobiet (ustęp dla kobiet przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych) oraz pomieszczenia gospodarczego (wygospodarowanego kosztem części komunikacji – pom. 0.12). 2) na piętrze: 2 zespołów szatniowych (każdy składa się z przedsionka, szatni oraz ustępów) oraz szatni dla nauczycieli (wraz z przedsionkiem i ustępem), Pozostałe - wskazane poniżej pomieszczenia podlegają remontowi. W związku z przebudową przewidziano roboty remontowo-budowlane: Sale sportowe na piętrze: wymiana podłogi sportowej wraz z robotami demontażowymi, wymiana drzwi pomiędzy salami sportowymi, przygotowanie ścian oraz wykonanie okładzin ściennych do wysokości 2 m, powyżej wysokości 2 m, szpachlowanie a następnie malowanie ścian i sufitów systemem złożonym ze szpachli, gruntu oraz farby, obudowa kanałów wentylacyjnych za pomocą płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm – montaż do systemowej podkonstrukcji stalowej,wymiana drabinek gimnastycznych. Pomieszczenia techniczno-magazynowe: wymiana posadzek wraz z robotami demontażowymi - skucie istniejących płytek, wykonie wylewki samopoziomującej, ułożenie wykładzin winylowych,Szpachlowanie a następnie malowanie ścian systemem złożonym ze szpachli, gruntu oraz farby. Komunikacja: Wykonanie obudów istniejących grzejników, Likwidacja istniejących balustrad oraz wykonanie nowych, Likwidacja istniejących drewnianych obudów elementów konstrukcyjnych przy schodach (na parterze i piętrze) – wykonanie nowej zabudowy z płyt HPL. Zespoły szatniowe oraz ustępy: Demontaż istniejących armatury sanitarnej, Wyburzenia ścianek działowych oraz wykucie otworów drzwiowych), wykonanie nowych nadproży stalowych w ścianach istniejących konstrukcyjnych, Likwidacja okładzin ściennych i podłogowych, Wykonanie ścianek działowych z bloczków z betonu komórkowego gr. 12 cm, Wykonie wylewki samopoziomującej oraz izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniach tzw. mokrych, Ułożenie posadzek z gresu w ustępach, natryskowniach i umywalniach oraz akustycznych wykładzin winylowych w szatniach i przedsionkach,W szatniach oraz przedsionkach szpachlowanie a następnie malowanie ścian i sufitów systemem złożonym ze szpachli, gruntu oraz farby, W ustępach oraz umywalniach i natryskowniach przygotowanie ścian wraz z ułożeniem glazury do pełnej wysokości pomieszczeń, szpachlowanie a następnie malowanie sufitów, Obudowa kanałów wentylacyjnych za pomocą płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm – montaż do systemowej podkonstrukcji stalowej, Montaż nowej armatury oraz kabin przy natryskach, Montaż sufitów podwieszanych kasetonowych w przedsionkach, Niezbędne demontaże i przesunięcia armatury oraz osprzętu instalacyjnego; Częściowa wymiana opraw oświetlenia podstawowego; Montaż urządzeń bakteriobójczych - lamp UV-C oraz dozowników płynów do dezynfekcji rąk. Pokój dyrektora oraz pomieszczenie socjalne: Wymiana posadzek wraz z robotami demontażowymi - skucie istniejących płytek, wykonie wylewki samopoziomującej, ułożenie wykładzin winylowych, Szpachlowanie a następnie malowanie ścian i sufitów systemem złożonym ze szpachli, gruntu oraz farby, Obudowa kanałów wentylacyjnych za pomocą płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm – montaż do systemowej podkonstrukcji stalowej, Niezbędne demontaże i przesunięcia armatury oraz osprzętu instalacyjnego; Częściowa wymiana opraw oświetlenia podstawowego; Montaż urządzeń bakteriobójczych - lamp UV-C oraz dozowników płynów do dezynfekcji rąk, Pomieszczenie gospodarcze Likwidacja okładzin ściennych i podłogowych, Wykonanie ścianek działowych z bloczków z betonu komórkowego gr. 12 cm wraz z przesunięciem ścianki szczytowej; Wykonie wylewki samopoziomującej oraz izolacji przeciwwilgociowej, Ułożenie posadzki z gresu, Szpachlowanie a następnie malowanie ścian i sufitów systemem złożonym ze szpachli, gruntu oraz farby. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 6 do SIWZ, w Projekcie Budowlanym i Wykonawczym – załącznik nr 7 do SWIZ, w Przedmiarze robót – załącznik nr 8 do SWIZ, Specyfikacji Technicznj Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – załącznik nr 9 do SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.5. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 SIWZ.9.7. Zawartość oferty stanowi: 9.7.1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 9.7.2. kosztorys ofertowy, który Wykonawca sporządzi ściśle wg przedmiaru robót - załącznika nr 8 do SIWZ, przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji, tych samych opisów robót w poszczególnych pozycjach i ilości przyjętych robót. Cena ofertowa obliczona kosztorysem ofertowym będzie zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z kosztorysu ofertowego i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kosztorys należy tak sporządzić, aby cena końcowa odpowiadała cenie oferty, zgodnie z punktem 10 SIWZ. 9.7.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.7.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 9.7.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach