Przetargi.pl
Modernizacją dachu oraz przebudowa części budynku na potrzeby powstania oddziału przedszkolnego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Iwanowicach

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 884 003 , fax. 123 884 030
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99
    32095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 884 003, fax. 123 884 030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: iwanowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacją dachu oraz przebudowa części budynku na potrzeby powstania oddziału przedszkolnego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Iwanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacją dachu oraz przebudowa części budynku na potrzeby powstania oddziału przedszkolnego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Iwanowicach, Iwanowice Włościańskie 98, 32-095 Iwanowice, która obejmuje wykonanie następujących zadań: - zadanie nr 1: Modernizacja dachu na budynku Gminnego Zespołu Szkół w Iwanowicach - zadanie nr 2: Przebudowa części budynku na potrzeby powstania oddziału przedszkolnego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Iwanowicach. Zamówienie realizowane będzie w całości ze środków budżetu gminy. W zakres zamówienia wchodzą następujące czynności: Zadanie nr 1 (część I): Modernizacja dachu nad budynkiem GZS w Iwanowicach Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w oparciu o projekt budowlany zatwierdzony w pozwoleniu na budowę nr AB.V.1.1000.2017 z dnia 11 sierpnia 2017 r. znak: AB.V.6740.1.361.2017.AD Starosty Krakowskiego, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Podstawą sporządzenia oferty są nw. dokumenty: - projekt budowlany - załącznik nr 8a do SIWZ - decyzja pozwolenie na budowę - załącznik nr 8b do SIWZ - ekspertyza budowlana - załącznik nr 8c do SIWZ - przedmiar robót stanowiący jedynie materiał poglądowy, pomocniczy i informacyjny do zobrazowania zakresu inwestycji - załącznik nr 8d do SIWZ Powyższy zakres obejmuje następujące roboty: a) Wymiana stropu drewnianego nad salami zajęć i korytarzem w części środkowej od strony zachodniej na płytę żelbetową, b) Wymiana więźby dachowej nad częścią środkową i zachodnią, c) Wymiana pokrycia nad całością budynku (Pokrycie należy wykonać z blachy stalowej, ocynkowanej i powlekanej RETRO PANEL lub równoważną układanej na rąbek zatrzaskowy na deskowaniu (łaty co 25 cm). Grubość blachy 0.5 – 0.55 mm, szerokość całkowita 0,558 m, wysokość rąbka 25 mm), d) Montaż ław kominiarskich, zabezpieczeń przeciwśniegowych oraz kratek przeciw ptactwu na wentylacjach, e) Wykonanie obróbek blacharskich ścian bocznych wszystkich jaskółek, kominów i wentylacji. f) Wykonanie instalacji odgromowej wg załączonych rysunków branży elektrycznej, g) Wykonanie podbicia okapów, wykonanie 4 wyłazów na dach. h) Wymiana części starej stolarki okiennej na nową drewnianą trójszybową dotyczy okien w jaskółkach w części zach. i środkowej i okien połaciowych w pracowni komputerowej ) – zestaw szyb termoizolacyjnych U=0,9W/m skrzydła uszczelniane, nawiewniki higrosterowane, powierzchnia okien przewidzianych do wymiany ok 7,5 m w jaskółkach i 8,64 w pracowni komputerowej. Zadanie nr 2 (część II): Przebudowa części budynku na potrzeby powstania oddziału przedszkolnego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Iwanowicach Zadanie nr 2 polega na przebudowie istniejącej części szkoły (środkowa część budynku parter) na potrzeby oddziału przedszkolnego. Wydzielony oddział przedszkolny składać się będzie z następujących pomieszczeń: hol, szatnie, 3 sal, toalety oraz zaplecza kuchennego. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę dla dwóch sal, toalety oraz zaplecza kuchennego, na trzecią salę wraz z toaletą należy wykonać projekt oraz uzyskać pozwolenie na budowę na podstawie załączonego PFU w związku z czym powyższe zadanie składa się z dwóch zakresów: Zakres I : Zakres I będzie realizowany w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Na podstawie sporządzonego Programu Funkcjonalno – Użytkowego (załącznik nr 9 do SIWZ) należy zaprojektować i wykonać fragment oddziału przedszkolnego (obejmujący część korytarza, jedną salę edukacyjną, łazienkę) z wewnętrznymi instalacjami: wody, kanalizacji sanitarnej, C.O. wentylacji mechanicznej, elektryczną oraz instalację wody do celów przeciwpożarowych z hydrantami – 4 szt (wewnętrzna instalacja wody do celów p. poż. z hydrantami, przewidziana jest wyłącznie dla części zachodniej i środkowej budynku). Przed przystąpieniem do prac projektowych związanych z instalacją hydrantów wewnętrznych, należy przeprowadzić pomiar ciśnienia w sieci oraz w istniejącej wewnętrznej instalacji wody do celów ustalenia możliwości wykonania instalacji hydrantowej (należy przewidzieć realizację dodatkowego przyłącza wody, przeznaczonego wyłącznie na cele instalacji hydrantowej). Zakres II Zakres II realizowany będzie w oparciu o aktualne pozwolenie na budowę nr AB.V.1.621.2017 z dnia 13 czerwca 2017 r. znak: AB.V.6740.1.201.2017.SA Starosty Krakowskiego (załącznik nr 10f do SIWZ), na podstawie dokumentacji technicznej, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Podstawą sporządzenia oferty są nw. dokumenty: - projekt budowlany - załącznik nr 10a do SIWZ, - projekt wykonawczy - załącznik nr 10b do SIWZ, - projekt wykonawczy pochylni dla niepełnosprawnych - załącznik nr10c do SIWZ, - zgłoszenie prac budowlanych pochylni dla niepełnosprawnych - załącznik nr 10d do SIWZ, - przedmiar robót stanowiący jedynie materiał poglądowy, pomocniczy i informacyjny do zobrazowania zakresu inwestycji - załącznik nr 10e do SIWZ, - decyzja pozwolenie na budowę - załącznik nr 10f do SIWZ, - postanowienie dla pochylni dla niepełnosprawnych - załącznik nr10g do SIWZ, Zakres II obejmuje: a) wydzielenie dwóch sal oddziału przedszkolnego, toalety, likwidacja klatki schodowej i zaadoptowanie jej na potrzeby zaplecza kuchennego, oraz wykonanie niezbędnych połączeń funkcjonalnych, b) wykonanie infrastruktury technicznej w postaci instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej, dostosowanie instalacji C.O. oraz elektrycznej, c) wykonanie przebicia dwóch ścian na piętrze nad projektowaną przebudową w celu zachowania dróg ewakuacyjnych, d) budowa pochylni dla niepełnosprawnych przy budynku GZS w Iwanowicach (wejście od strony północnej do budynku) – załącznik nr 10c do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: - dla zadania nr 1 – 9 000,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) - dla zadania nr 2 - 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, dotyczące tych podmiotów. b) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - załącznik nr 7 do SIWZ, tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach