Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem systemów audiowizualnych w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-287 Katowice, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108 , fax. 32 257 74 99,2577108
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    ul. 1 Maja 50
    40-287 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, fax. 32 257 74 99,2577108
    REGON: 15480000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem systemów audiowizualnych w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń systemu audiowizualnego zgodnie z przyjętą standaryzacją wraz z wykonaniem robót towarzyszących. 2. Planowane efekty: a) ujednolicenie rozwiązań systemowych, b) bieżące monitorowanie stanu technicznego sal poprzez zamontowanie systemu kamer z możliwością podglądu w pomieszczeniu pracowników obsługi procesu dydaktycznego, c) zwiększenie komfortu pracy pracowników Uczelni. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń systemu projekcyjnego, b) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń systemu nagłośnienia, c) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń systemu sterowania, d) dostawę, montaż i uruchomienie urządzenia klimatyzacyjnego w sali 313/314 w budynku B, e) towarzyszące prace budowlane i elektryczne. 4. Dostawa: a) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do wskazanej lokalizacji na koszt własny i własnym staraniem urządzenia/materiały/sprzęt określone w załącznikach nr 3 oraz 1 SIWZ. b) Wykonawca zobowiązuje się do dokonania dostawy przedmiotu umowy w sposób umożliwiający bezpieczną i niezakłóconą pracę Zamawiającego. c) Odbiór przedmiotu dostawy potwierdzony zostanie podpisaniem protokołu wykonania. Dostawa poszczególnych elementów (części) lub urządzeń składających się na przedmiot umowy nie jest równoznaczna z przekazaniem ich do eksploatacji. Protokół odbioru przedmiotu umowy może być podpisany dopiero po należytym wykonaniu całości przedmiotu umowy. 5. Roboty towarzyszące odbędą się w zakresie i na warunkach określonych w: a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) dokumentacji projektowej, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 6. Obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego w zakresie dostawy oraz wykonania robót towarzyszących określa formularz nr 9 SIWZ stanowiący Wzór umowy 7. Zakres zamówienia określają: a) wykaz dokumentacji wykonawczych - Załącznik nr 1 SIWZ, b) wykaz przedmiarów robót – Załącznik nr 2 SIWZ, c) wykaz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 3 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 25 000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Dane banku do przelewu zagranicznego: ING BANK ŚLĄSKI Spółka Akcyjna Ul. Mickiewicza 3, 40-951 Katowice IBAN – PL 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974 BIC (kod SWIFT) – INGBPLPW W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110 ze zmianami) 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 4.1. Nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku, gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) oferta Wykonawcy została wybrana, a: • Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14.2. Zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego; 4.3. Gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji, poręczeń musi zostać złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Skuteczne wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu) zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej – kopii dowodu wykonanej operacji. 6. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę w przypadku, gdy wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w przypadku, gdy wystąpią okoliczności określone w art. 46 ust 4a oraz art.46 ust. 5 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo, (które należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik – dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach