Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 41500 Chorzów, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 165 000 , fax. 32 4165639, 32 4165640
- Data zamieszczenia: 2018-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
Rynek 1
41500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 324 165 000, fax. 32 4165639, 32 4165640
REGON: 27625530600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chorzow.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji audiowizualnej w gmachu Urzędu Miasta Chorzów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie instalacji audiowizualnej w gmachu Urzędu Miasta Chorzów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów. 4. Warunki realizacji: a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego. b. przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń, c. minimalny okres gwarancji wynosi 2 lata. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy, w tym wypełniona tabela. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. W ofercie należy podać nazwę producenta oraz model, typ lub inną informację, która pozwoli Zamawiającemu zidentyfikować jakie urządzenie zostało zaproponowane w ofercie. Dotyczy urządzeń wskazanych w formularzu ofertowym. 3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3. 6. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa i montaż sprzętu audio-video i do streamingu, sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem” .
Dodano: 2023-03-21 - Dostawa wraz z montażem systemów audiowizualnych w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dodano: 2020-07-13 - Dostawa mobilnego zestawu do wideokonferencji. Oznaczenie sprawy: OZ/D/19/106/KK
Dodano: 2019-11-05 - Dostawa i uruchomienie wyposażenia audiowizualnego sali konferencyjnej GIG Katowice
Dodano: 2018-09-14 - Dostawa i montaż oświetlenia ekspozycyjnego i sprzętu multimedialnego dla aranżacji ekspozycji związanych ze Sztolnią Królowa Luiza
Dodano: 2018-03-02 - Dostawa sprzętu audiowizualnego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
Dodano: 2017-11-20 - Dostawa systemu nagłośnienia sali wykładowej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/17/47/EO
Dodano: 2017-07-19