Przetargi.pl
BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY I ZESPOŁU URZĄDZEŃ LECZNICTWA UZDROWISKOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „LEŚNY PARK UZDROWISKOWY W MIŁOMŁYNIE”

Gmina Miłomłyn ogłasza przetarg

  • Adres: 14-140 Miłomłyn, ul. Twarda
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6425801, 642 58 08 , fax. 896 425 802
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłomłyn
    ul. Twarda 12
    14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6425801, 642 58 08, fax. 896 425 802
    REGON: 51074368600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milomlyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY I ZESPOŁU URZĄDZEŃ LECZNICTWA UZDROWISKOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „LEŚNY PARK UZDROWISKOWY W MIŁOMŁYNIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa małej architektury i zespołu urządzeń lecznictwa uzdrowiskowego w ramach realizacji projektu pn. „Leśny Park Uzdrowiskowy”. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, przedmiarze stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik Nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się pod adresem: ftp://ftp.milomlyn.pl - wpisując login: pliki@milomlyn.pl oraz hasło: Milomlyn1234 2. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust.4 ustawy oraz zastrzeżeń o których mowa w art.36a ust.2 ustawy. 3. Zamawiający przewiduje wymagania o których mowa w art.29 ust.3a ustawy tj. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę przez Wykonawców i Podwykonawców pracowników wykonujących roboty budowlane wyszczególnione w załączonych do SIWZ przedmiarach robót w zakresie budowy małej architektury i zespołu urządzeń lecznictwa uzdrowiskowego w zakresie: 1) Roboty w zakresie wykonania ogrodzenia 2) Roboty w zakresie wykonania i montażu drogowskazów turystycznych 3) Roboty w zakresie wykonania i montażu map informacyjnych 4) Roboty w zakresie wykonania i montażu witaczy 5) Roboty w zakresie wykonania i montażu ławek 6) Roboty w zakresie wykonania i montażu koszy na śmieci 7) Roboty w zakresie wykonania i montażu stojaków na rowery 8) Roboty w zakresie wykonania i montażu tablic informacyjnych 9) Roboty w zakresie wykonania i montażu zadaszeń od deszczu 10) Roboty w zakresie wykonania i montażu zadaszeń stołów i ławek 11) Roboty w zakresie wykonania miejsca do grillowania 12) Roboty w zakresie wykonania szaletów suchych 13) Roboty w zakresie wykonania i montażu kładek 14) Roboty w zakresie wykonania i montażu bram 15) Roboty w zakresie wykonania parkingu samochodowego 16) Roboty w zakresie wykonania wiat inhalacyjnych 17) Roboty w zakresie wykonania siłowni zewnętrznej i montażu urządzeń 18) Roboty w zakresie wykonania nawierzchni 4. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych dostarczy Zamawiającemu oświadczenie (Wykonawcy lub podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ( jeden bądź niektóre lub wszystkie) z niżej wymienionych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów i nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 6. Inspektor Nadzoru będzie dokonywać kontroli osób zatrudnionych przez Wykonawcę i zatwierdzonych podwykonawców w zakresie prawidłowego charakteru zatrudnienia, a Wykonawca umożliwi przeprowadzenie kontroli tych osób i dokumentów związanych z ich zatrudnieniem. Ponadto dokonywać będzie stałej kontroli w zakresie przestrzegania zasad BHP, a w szczególności przepisów o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz.U. z 2003r., Nr 47, poz. 401). 7. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do usunięcia z budowy osób naruszających przepisy BHP lub osób zatrudnionych niezgodnie z przepisami prawa. 8. Ponadto Zamawiający przewiduje: 1) za niedopełnienie wymogu w zakresie zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości najniższego wynagrodzenia brutto wraz ze składkami pracodawcy za każdy miesiąc realizacji zamówienia za każdą osobę, która nie będzie zatrudniona zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ, 2) niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 3. 3) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może się zwrócić o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ryczałtową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecze budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 2) obsługę geodezyjną, wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów i badań w tym badań czynników szkodliwych dla zdrowia wydzielanych przez materiały budowlane; 3) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; 4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu; 5) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy należy ponieść w związku z realizacją zamówienia. 10. Na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót należy wykonać wszelkie roboty budowlane, także roboty nie ujęte w dokumentacji, a których wykonanie jest konieczne do prawidłowej realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Wobec powyższego wykonawca w celu prawidłowej kalkulacji wynagrodzenia, nie może jako podstawy przyjmować danych zawartych w przedmiarach. Przedmiary robót, które odczytywane są łącznie ze wszystkimi częściami dokumentacji projektowej mogą stanowić materiał pomocniczy dla Wykonawcy do kalkulacji ceny, w związku z przyjętą przez Zamawiającego zasadą wynagrodzenia ryczałtowego. 11. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem niniejszego przetargu oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. 12. Planując wykonanie robót należy wziąć pod uwagę zalecenia dotyczące warunków prowadzenia robót, w szczególności minimalnej temperatury oraz wilgotności powietrza. 13. Wszystkie roboty powinny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. w dokumentacji projektowej, technicznej, wskazano konkretnych producentów, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - celem rzetelnego opracowania projektu, wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne”. 14. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań „równoważnych” opisanym przez Zamawiającego, polegających na zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań, oraz do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. Nie dopuszcza się zmian w stosunku do założeń dokumentacji projektowej, których skutki rzutowałyby na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne, a zwłaszcza technologiczne. 16. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy pzp ). Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do oferty dowody, w których wskaże porównanie technologii, materiałów i sprzętu określonego w wyżej wymienionych dokumentach, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym i tym samym spełnia wymagania Zamawiającego 17. Podane ewentualne w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 18. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości 12.000,00 zł ( słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia przelewu wpłaty wadium poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę składającego ofertę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Iławie, Oddział w Miłomłynie Nr 75 8831 1025 2003 0000 0228 0003 z dopiskiem: „Wadium w przetargu nieograniczonym na: „BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY I ZESPOŁU URZĄDZEŃ LECZNICTWA UZDROWISKOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „LEŚNY PARK UZDROWISKOWY W MIŁOMŁYNIE” Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium, winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wzór zał. Nr 3 do SIWZ 2) Oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych tych podmiotów – wzór załącznik nr 5 do SIWZ 3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie ( jeżeli dotyczy ). 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej, wskazane są w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach