Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej o średnicy ø 200 mm i ø 160 mm, w Ostrowcu Świętokrzyskim”

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 661 200 , fax. 412 661 010
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 661 200, fax. 412 661 010
    REGON: 29051335800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam&kateg_id=70
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udziałów Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej o średnicy ø 200 mm i ø 160 mm, w Ostrowcu Świętokrzyskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Wałowej w Ostrowcu Św. składającej się z: • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 200 mm i długości 160,30 mb, • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 160 mm i długości 14,50 mb, • studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm,włazy żeliwne z żeliwa szarego z uszczelką (wkładką) tłumiącą umieszczoną na stałe w ramie, z zabezpieczeniem przeciw obrotowym, z wkładką betonową, klasy D400, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45 - w ilości 7 kpl. • Kaskady rur i kształtek PCV o średnicy 160 mm SN 8 - w ilości 3 kpl. Odcinki przyłączeniowe na granicy działek winny być zaślepione korkami PCV. • odtworzenia nawierzchni asfaltowej 300,00 m2 • odtworzenia nawierzchni z kostki betonowej 18,00 m2 • odtworzenia nawierzchni betonowej 18 m2 Kanał sanitarny zlokalizowany jest w działce należącej do Skarbu Państwa i będącej w użytkowaniu Gminy Ostrowiec Św., na działkach prywatnych oraz będących w użytkowaniu wieczystym. Kanał sanitarny zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie wałów przeciwpowodziowych rzeki Kamiennej, w związku z czym wykopy zasypywane będą gruntem spoistym wydobytym w wykopów, bez gleby i gruntów nasypowych i zagęszczane do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Js = 0,95-1. Na 14 dni przed przystąpieniem do robót budowlanych w obrębie parkingu obsługującego pawilon sklepu „Media Expert” – dz. nr 94/1,94/2 i 119/10 (obr. 37, ark. 3), należy o tym fakcie powiadomić właściciela działek. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z terenem budowy. Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – ciśnieniowej w ulicy bocznej od Siennieńskiej (dz. ew. 18.1-50/1) w Ostrowcu Św. składającej się z: • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 200 mm i długości 201,00 mb, • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 160 mm i długości 36,00 mb, • studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, łączonych na felc, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, włazy żeliwne z żeliwa szarego z uszczelką (wkładką) tłumiącą umieszczoną na stałe w ramie, z zabezpieczeniem przeciw obrotowym, z wkładką betonową, klasy D400 - w ilości 7 kpl. • Kaskady rur i kształtek PCV o średnicy 160 mm SN 8 - w ilości 1 kpl. Odcinki przyłączeniowe na granicy działek winny być zaślepione korkami PCV. • kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PE100 SDR 17 ϕ 63x3,8 zgrzewanych elektrooporowo, długości 123,00 mb • docieplenia keramzytem na długości 24,70 mb • przepompowni ścieków (zlokalizowane na działkach prywatnych) – z kręgów betonowych ø 1000 mm, z włazem żeliwnym DN 600 klasy D400, klasa betonu kręgów C35/40, wysokość przepompowni 3000 mm, wyposażona w dwie pompy zanurzeniowe z rozdrabniaczem o wydajności 0,7 l/s oraz mocy 1,1/1,5 kW, 400V każda – 2 szt. (P1 i P2) • sterowanie pracą pomp za pomocą czujników poziomu cieczy w komorach pompowni, • szafy zasilająco-sterownicze powinny zapewnić naprzemienną i równoległą pracę pomp oraz kontrolę stanów alarmowych, • szafy zasilająco-sterownicze zamontowane na fundamencie prefabrykowanym, • szafy sterownicze wyposażone w akustyczno-optyczną sygnalizację stanów alarmowych, • ze złącza pomiarowego do rozdzielni RP1 kabel zasilający YKXs5x4 mm2 o długości 6,00 mb, • z rozdzielni RP1 do przepompowni P1 kabel zasilający 2xYKXs5x2,5 mm2 o długości 16,00 mb, • ze złącza pomiarowego do rozdzielni RP2 kabel zasilający YKXs5x4 mm2 o długości 6,00 mb, • z rozdzielni RP2 do przepompowni P2 kabel zasilający 2xYKXs5x2,5 mm2 o długości 4,00 mb, • obie rozdzielni pompowni należy wyposażyć w urządzenie umożliwiające podłączenie agregatu prądotwórczego, stanowiącego rezerwowe źródło zasilania. • odtworzenia nawierzchni z tłucznia kamiennego dolomitowego 285,00 m2 • odtworzenia nawierzchni z żużla paleniskowego 195,00 m2 W ramach zadania należy uwzględnić: • możliwość wykonania przebudowy przyłączy wody – 2 szt Kanał sanitarny zlokalizowany jest w drogach wewnętrznej należącej do osób prywatnych oraz w działkach prywatnych. Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Wspólna –Wybickiego w Ostrowcu Św. składającej się z: • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 200 mm i długości 173,20 mb, • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 160 mm i długości 33,70 mb, • studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm,włazy żeliwne z żeliwa szarego z uszczelką (wkładką) tłumiącą umieszczoną na stałe w ramie, z zabezpieczeniem przeciw obrotowym, z wkładką betonową, klasy D400, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45 - w ilości 4 kpl. • studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, włazy żeliwne z żeliwa szarego z uszczelką (wkładką) tłumiącą umieszczoną na stałe w ramie, z zabezpieczeniem przeciw obrotowym, z wkładką betonową, klasy D400, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45 - w ilości 4 kpl. • docieplenia łupkami styropianowymi – 36,00 mb Odcinki przyłączeniowe na granicy działek winny być zaślepione korkami PCV. • odtworzenia nawierzchni asfaltowej 278,00 m2 • odtworzenia nawierzchni z kostki betonowej 48,00 m2 W ramach zadania należy uwzględnić możliwość przebudowy wodociągu DN 100 mm i przyłącza wody Ø 50 mm Kanał sanitarny zlokalizowany jest w drogach gminnych oraz na działkach należących do osób prywatnych. Wszystkie zadania realizowane będą na podstawie pozwoleń na budowę sieci kanalizacyjnej. Budowa kanalizacji jest zakładana z dofinansowaniem ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach. Projekty budowlane kanałów będących przedmiotem zamówienia są załącznikami do SIWZ oraz są do wglądu z siedzibie Zamawiającego. Przedmiary robót będące załącznikami do SIWZ nie stanowią podstawy do wyceny robót są jedynie materiałami pomocniczymi do sporządzenia oferty. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi płytę DVD z inspekcji wykonanego kanału kamerą telewizyjną. W ofercie mają zostać uwzględnione koszty wszystkich robót związanych z wykonaniem kanalizacji. Wykonawca ma obowiązek wyliczyć te koszty na podstawie projektu, wizji w terenie, doświadczenia zawodowego oraz czasookresu przyjętego przez niego na realizację robót, należy je ująć w ofercie w formie kwoty ryczałtowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie Nr 1: 2 300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta 00/100 złotych) Zadanie Nr 2: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PEKAO S.A. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828 (w tytule przelewu należy wpisać: wadium zamówienie 24 ZP) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczona odpowiedzialnością ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu szczegółów warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4., w przypadku wartości robót określonych w innych walutach niż polski złoty, wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia wartości robót wg średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5, c) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , chyba, że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.7, c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.8. 9.8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 9.7.1) IDW budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9.9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.7.2) lit. a) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9.10. Dokument, o którym mowa 9.9. IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.9 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.10 IDW stosuje się. 9.12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9.13. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 roku poz. 570).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach