Przetargi.pl
„Budowa chodnika i kanalizacji opadowej we wsi Piotrkowice Małe przy drodze wojewódzkiej nr 775 w Gminie Koniusza na odcinku od km 1+850,00 do km 1+969,58 oraz na odcinku od km 1+960,40 do km 2+150,00 odc. ref. nr 050 drogi wojewódzkiej nr 775 ”

Gmina Koniusza ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
    Koniusza 55
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
    REGON: 35155505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa chodnika i kanalizacji opadowej we wsi Piotrkowice Małe przy drodze wojewódzkiej nr 775 w Gminie Koniusza na odcinku od km 1+850,00 do km 1+969,58 oraz na odcinku od km 1+960,40 do km 2+150,00 odc. ref. nr 050 drogi wojewódzkiej nr 775 ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika i kanalizacji opadowej we wsi Piotrkowice Małe przy drodze wojewódzkiej nr 775 w Gminie Koniusza na odcinku od km 1+850,00 do km 1+969,58 oraz na odcinku od km 1+960,40 do km 2+150,00 odc. ref. nr 050 drogi wojewódzkiej nr 775.Planowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Piotrkowice Małe, która położone są w południowej części kraju, na terenie województwa małopolskiego, w powiecie proszowickim, w gminie Koniusza. 2. Parametry techniczne remontowanej drogi: - Łączna długość odcinka – 308 m. - Klasa drogi – G, droga wojewódzka - Kategoria ruchu – KR4. - Prędkość projektowa vp - km/h. - Szerokość jezdni –7,00 3. Zakres robót obejmuje: - budowę chodnika - budowę kanalizacji deszczowej - przebudowę zjazdów. Projektowany chodnik wykonany zostanie z kostki betonowej bezfazowej grubości 8cm koloru szarego. Wzdłuż projektowanego chodnika od strony jezdni wykonane zostaną dwa rzędy kostki w kolorze czerwonym by odznaczyć w sposób czytelny krawędź chodnika. Zjazdy na posesję wykonane zostaną z kostki koloru czerwonego. Skosy zjazdów 1:1 wykonane z krawężnika prostego wtopionego w powierzchnię chodnika na poziom 0cm w stosunku do poziomu chodnika. Krawęznik na zjazdach wyniesiony w stosunku do jezdni DW775 4cm. Krawęznik wzdłuż chodnika wyniesiony w stosunku do jezdni DW775 12cm. Z uwagi na małe pochylenie podłużne jezdni DW775 wzdłuz chodnika projektuje się ściek przykrawęznikowy, który przejmować będzie wody opadowe i roztopowe z jezdni DW775 i projektowanego chodnika. Przejścia dla pieszych zaopatrzono w kostki integracyjne ułatwiające lokalziację przejścia osobom niedowidzącym. Krawęznik na przejściu dla pieszych wyniesiony w stosunku do jezdni DW775 2cm. Wzdłuż chodnika przy skarpach nasypu powyżej 0,5m stosuje się wygrodzenie w postaci balustrady U-12a. Wody opadowe i roztopowe odprowadzone zostaną poprzez projektowany system kanalizacji deszczowej 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie załączonej do niniejszego przetargu dokumentacji projektowej pn. „Budowa chodnika i kanalizacji opadowej we wsi Piotrkowice Małe przy drodze wojewódzkiej nr 775 w Gminie Koniusza na odcinku od km 1+850,00 do km 1+969,58 oraz na odcinku od km 1+960,40 do km 2+150,00 odc. ref. nr 050 drogi wojewódzkiej nr 775”.Dokumentacja zawiera Projekt Wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projekt Organizacji Ruchu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony jest w w/w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo w przedmiarach robót (załączniki nr 9 i nr 10 do SIWZ). 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać w technologii i z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. W przypadku podania konkretnych nazw materiałów bądź producentów w opisie przedmiotu zamówienia, mogą być one zastąpione zamiennymi o równoważnych, nie gorszych parametrach technicznych. 7. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 7.1 Realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U z 2019 poz. 1040) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177) – na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim, fizycznym wykonywaniu robót budowlanych. 7.2 Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia określone zostały w załącznikach nr 6, nr 9 i nr 10 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. b) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.7.3 Ww. wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i wykonujących obsługę geodezyjną.7.4 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób skierowanych do wykonywania robót budowlanych na podstawie umowy o pracę (załącznik nr 11 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie do dnia 2019-10-16 do godz. 10:00. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie w siedzibie Zamawiającego (sekretariat - pokój nr 11) do dnia 2019-10-16 do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) kosztorysy ofertowe (odrębne dla każdego budowanego odcinka chodnika i kanalizacji) sporządzone zgodnie z pkt 18 SIWZ, 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 10.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa, dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach