Przetargi.pl
Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej – wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatów Sandomierz, Opatów.

Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25561 Kielce, Witosa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48413340105 wew. 209, 309 , fax. +48413340105 wew. 409
  • Data zamieszczenia: 2016-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach
    Witosa 86
    25561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. +48413340105 wew. 209, 309, fax. +48413340105 wew. 409
    REGON: 368886031300
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej – wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatów Sandomierz, Opatów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod CPV: kod CPV: 90721800-5 – Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami 1. Nazwa przedmiotu zamówienia. Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej – wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatów Sandomierz, Opatów. 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1 Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa: urządzeń ochrony przeciwpowodziowej wraz z budowlami oraz jazów - wg lokalizacji podanej poniżej: a) Lewy wał rzeki Wisły Sandomierz w km 0+000-0+200 Lewy wał rzeki Wisły Sandomierz w km 32+500- 42+300 (śluza wałowa w km 33+264) b) Lewy wał rzeki Wisły Zawichost w km 0+000-0+577 (śluzy wałowe w km 0+160 i 0+280) Lewy wał rzeki Wisły Zawichost - Piotrowice w km 0+000-3+000 (śluzy wałowe w km 0+632, 1+123 i 2+927) Lewy wał rzeki Wisły Piotrowice w km 0+000-0+320 c) Lewy wał rzeki Wisły Piotrowice – Linów w km 0+000 –5+500 (śluza wałowa w km 5+237) d) Lewy wał rzeki Wisły Maruszów - Nowe w km 0+000-5+220 (śluza wałowa w km 0+057) e) Lewy wał rzeki Wisły Kamień Nowy – Szczytniki w km 0+000-5+500 (śluzy w km 0+568 i 4+390) f) Lewy wał rzeki Wisły Sandomierz w km 0+000-1+300 (śluza wałowa w km 0+750) Lewy wał rzeki Wisły Sandomierz w km 0000-1+800 (śluza wałowa w km 1+707) Prawy wał rzeki Wisły Sandomierz w km 0+000-3+350 i 0+000-4+950 (śluza wałowa w km 2+958) Lewy wał rzeki Trześniówki Sandomierz w km 0+000-3+710 g) Lewy wał rzeki Wisły Wesołówka – Sulejów w km 0+000-2+500 (śluza wałowa w km 2+500) h) Lewy wał rzeki Wisły Kępa Chwałowska – Podgórze w km 0+000-3+700 (śluza wałowa w km 1+826) Lewy wał rzeki Opatówki w km 0+000-3+200 (śluza wałowa w km 3+360) i) Lewy wał Wisły Bożydar – Szczytniki w km 5+500-7+800 (śluza wałowa w km 0+643) Prawy wał rzeki Opatówki w km 0+000-3+700 (śluza wałowa w km 6+250) j) Prawy wał rzeki Koprzywianki Strochcice - Samborzec w km 0+000-7+500 (śluzy wałowe w km 1+375, 2+325 i 4+405) k) Lewy wał rzeki Koprzywianki Strochcice - Samborzec w km 0+000-0+600, 0+000-4+900, 0+000-2+800 (śluzy wałowe w km 0+035, 0+333, 0+125, 0+925,2+575, 3+750 i 1+000) l) Lewy wał rzeki Koprzywianki Szewce w km 0+000-4+600 Prawy wał rzeki Koprzywianki Szewce w km 7+500-14+400 (śluzy wałowe w km 0+700, 7+575 i 11+725) m) Lewy wał rzeki Wisły w km 0+000-11+650 od m. Wesołówka do m. Ostrów (śluzy w km 10+170, 10+850) n) Lewy wał rzeki Wisły w km 17+000-25+000 (śluzy w km 17+461,18+850, 19+542, 21+050, 24+360) o) Lewy wał rzeki Wisły w km 25+000-32+500 od miejscowości Przewłoka do miejscowości Kamieniec (śluzy w km 26+240, 29+223) 2.1 .1 W ramach utrzymywania w/w urządzeń (wałów p.powodziowych) do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie następujących prac i czynności, a w szczególności: 1. Nadzorowanie i patrolowanie wałów przeciwpowodziowych i urządzeń wałowych zapobiegając przed niszczeniem, wypasaniem bydła i dewastacją tych urządzeń na przydzielonym odcinku 2. Konserwacja wlotów i koszenie odpływów od śluz wałowych: 3. Konserwacja i malowanie części metalowych śluz wałowych, rogatek wałowych, tablic ostrzegawczych i słupków hektometrowych na poszczególnych odcinkach wałów; 4. Dokonywanie drobnych napraw ramp wałowych, ścieżek, przejść i objazdów rogatek, zasypywanie drobnych nierówności i kolein, lokalne stosowanie posiewu nasionami traw i roślin motylkowych; 5. Uzupełnianie drobnych ubytków betonem w konstrukcji betonowej budowli. 6. Bieżące wycinanie samosiejek drzew i krzaków w najbliższym sąsiedztwie wałów (pas 3m od stopy wałów); 7. Rozrzucanie kretowisk i zasypywanie nor ziemnych w skarpach i koronie wału; 8. Ochrona i zabezpieczenie śluz wałowych przed oblodzeniem poprzez odkuwanie i odśnieżanie zamknięć śluz; 9. Czynny udział w czasie akcji przeciwpowodziowej (współpraca ze sztabami antykryzysowymi) i w komisyjnych przeglądach wałów; 10. Właściwe utrzymania pasa użytków zielonych wzdłuż wału o szerokości 3m od stopy ławki lub wału (zakaz sadzenia drzew i krzewów, uprawy gruntu, rozkopywania); 11. Wymienione powyżej prace i czynności należy bezwzględnie wykonywać z zachowaniem zasad i przepisów BHP; 12. Bieżące informowanie i zgłaszanie kierownikowi rejonowego oddziału o stanie urządzeń wałowych i samego wału, w tym zgłaszanie wniosków odnośnie ewentualnych napraw dróg przywałowych, przejazdów, ramp, korony wału, nieobjętych przedmiotem zamówienia;Stała dyspozycyjność przez wszystkie dni w miesiącu i przez 24 godz. na dobę po ogłoszeniu stanu pogotowia przeciwpowodziowego i obserwowanie stanu wody na obwałowanych odcinkach rzek oraz natychmiastowe meldowanie o przyborach wód przekraczających stany ostrzegawcze; Z uwagi na wymaganą przedmiotem zamówienia stałą dyspozycyjność przez wszystkie dni w miesiącu i przez 24 godziny na dobę, po ogłoszeniu pogotowia przeciwpowodziowego – (obserwowanie stanu wody w rzece, natychmiastowe meldowanie o ewentualnych przyborach przekraczających stany ostrzegawcze lub alarmowe), bezwzględnie wymaga się aby Wykonawca posiadał taki skład osobowy, który pozwoli na stałą obsługę odpowiednio poszczególnych odcinków wałów i urządzeń. Oznacza to, że wymienione w ramach danej pozycji oznaczonej odpowiednią literą alfabetu odcinki wałów i urządzenia winna nieprzerwanie „obsługiwać” co najmniej jedna osoba posiadająca stosowną do wykonywania tych czynności wiedzę i umiejętności. Zamawiający będzie wykonywał szczegółowe kontrole w zakresie spełnienia tych wymagań. W trakcie realizacji umowy zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od wykonawcy imiennej listy tych osób. 2.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać: • na warunkach określonych niniejszą SIWZ • wzorem umowy oraz zgodnie z: • warunkami Zamawiającego • obowiązującymi przepisami BHP; • warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać obiekty budownictwa wodnego; • polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, • przepisami prawa budowlanego. W przypadku alarmu przeciwpowodziowego Wykonawca winien być w stałej dyspozycji Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Kielcach, tel. (041) 342 11 10, (041) 342 16 88 oraz być w kontakcie z Powiatowymi Zespołami Reagowania Kryzysowego, z Urzędami Gmin i Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej. - Przed sporządzeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, której termin może uzgodnić z pracownikami ŚZMiUW w Kielcach. 2.3. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową. 2.4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 2.4.1 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na co najmniej pół etatu, osób, które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia poprzez patrolowanie i nadzorowanie poszczególnych odcinków wałów z budowlami hydrotechnicznymi (1 osoba na i-ty odcinek wału). 2.4.2 Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, dotyczą w szczególności patrolowania i nadzorowania poszczególnych odcinków wałów. a) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończenia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. c) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. d) Wykonawca w terminie do 5 dni od terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 2.5.2 lit. „b” i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. e) Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. f) Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. g) Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na podwykonawców i obiekty) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. 2.4.3. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego co najmniej 15 osób lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę lub ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu stosowną karę umowną. W przypadku wątpliwości, co do treści raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90721800-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem trzydziestodniowego terminu związania ofertą. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm). Wysokość wadium ustala się w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach