Przetargi.pl
„Adaptacja parteru budynku GOK w Paszowicach na przedszkole dz. nr 27/19 obr. Paszowice.”

Gmina Paszowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-411 Paszowice, Paszowice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 701 793
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paszowice
    Paszowice 137
    59-411 Paszowice, woj. dolnośląskie
    tel. 768 701 793
    REGON: 54461600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: paszowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja parteru budynku GOK w Paszowicach na przedszkole dz. nr 27/19 obr. Paszowice.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres robót:: Przedmiotem remontu są wewnętrzne pomieszczenia na parterze istniejącego budynku GOK w Paszowicach nr 142. Zakres remontu to: ADAPTACJA PARTERU BUDYNKU GOK W PASZOWICACH NA PRZEDSZKOLE WRAZ Z PLACEM ZABAW I PODJAZDEM NPS Przewiduje się zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń na przedszkole, przebudowę wejścia do budynku tj: schody i pochylnia dla niepełnosprawnych, oraz wykonanie placu zabaw dla dzieci. Obiekt wyposażony jest w wewnętrzne instalacje : elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną i centralnego ogrzewania. Budynek wolnostojący. inwestorem remontu jest: GMINA PASZOWICE, 59-411 PASZOWICE, PASZOWICE 137 Przedmiotem remontu są wewnętrzne pomieszczenia na parterze budynku istniejącego GOK w Paszowicach nr 142 z przeznaczeniem na PRZEDSZKOLE DLA 24 DZIECI. Remont ma za zadanie poprawę funkcji i warunków użytkowania pomieszczeń parteru. Projekt nie obejmuje pomieszczeń na piętrze. Obiekt wyposażony jest w wewnętrzne instalacje : elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną i centralnego ogrzewania. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY BUDYNKU POW. ZABUDOWY …….…………………………………………….… 197,75 m2 POWIERZCHNIA CAŁKOWITA ……………………………………..... 197,75 m2 KUBATURA……. ……………………………………........................... 2155,50 m3 w tym KUBATURA…PARTERU………………...……...................... 495,30 m3 Zestawienie pomieszczeń przedszkola po remoncie – PARTER Lp. Nazwa Podłoże Powierzchnia m² 1 Szatnia Gres 5,53 2 Pok. wychowawców Panele 8,06 3 Pom. gospodarcze. Gres 2,72 4 Sala przedszk./14 dzieci Panele 38,68 5 Sala przedszk./10 dzieci Panele 24,93 6 Stołówka Panele 15,66 7 Pom. podgrz. posiłkow Gres 6,34 8 Zmywalnia Gres 3,92 9 WC dzieci Gres 6,59 10 WC NPS Gres 4,20 11 Korytarz Gres 24,23 12 Wiatrołap Gres 3,79 RAZEM p.u. 144,65 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. Przedmiar robót nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia oferowanej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty wykonanie wizji lokalnej, w terminie uzgodnionym z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę: 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 43 8647 1033 0315 0492 2000 0114 z dopiskiem „Wadium znak sprawy GKI.271.6.2020”,. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zaleca, żeby Wykonawca dołączył do oferty potwierdzenie wniesienia wadium, to jest kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 8. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 10. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie uznana za odrzuconą. 13. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga dysponowanie osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w realizacji prac budowlanych remontowych, w szczególności posiadania uprawnień budowlanych w zakresie budownictwa ogólnego oraz uprawnień branżowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach