Przetargi.pl
4WOG-1200.2712.45.2018 Robota budowlana w podziale na pięć zadań: Zad. 1 – Konserwacja elementów wideo strzelnicy na terenie kompleksu wojskowego w Lublińcu. Zad. 2 – Usuwanie skutków nawałnicy opadów atmosferycznych w kompleksie wojskowym w Bytomiu. Zad. 3 – Naprawa i konserwacji strzelnicy garnizonowej typ B. Remont kulochwytów i przesłon. Zad. 4 – Remont II piętra w budynku nr 9 na terenie 4 WOG w Gliwicach Zad. 5 – Roboty remontowe części budynku nr 1 w Opolu.

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.4wog.wp.mil.pl/pl/10.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG-1200.2712.45.2018 Robota budowlana w podziale na pięć zadań: Zad. 1 – Konserwacja elementów wideo strzelnicy na terenie kompleksu wojskowego w Lublińcu. Zad. 2 – Usuwanie skutków nawałnicy opadów atmosferycznych w kompleksie wojskowym w Bytomiu. Zad. 3 – Naprawa i konserwacji strzelnicy garnizonowej typ B. Remont kulochwytów i przesłon. Zad. 4 – Remont II piętra w budynku nr 9 na terenie 4 WOG w Gliwicach Zad. 5 – Roboty remontowe części budynku nr 1 w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zamówienia. Zadanie nr 1 – Konserwacja elementów wideo strzelnicy na terenie kompleksu wojskowego w Lublińcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 - przedmiar i nr 4 - specyfikacja techniczna, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 2 – Usuwanie skutków nawałnicy opadów atmosferycznych w kompleksie wojskowym w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 5 i 5.1 - przedmiary i nr 6 - specyfikacja techniczna, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 3 - Naprawa i konserwacji strzelnicy garnizonowej typ B. Remont kulochwytów i przesłon. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 7 - przedmiar i nr 8 - specyfikacja techniczna, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 4 - Remont II piętra w budynku nr 9 na terenie 4 WOG w Gliwicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 9 - przedmiar i nr 10 - specyfikacja techniczna, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 5 - Roboty remontowe części budynku nr 1 w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 11 - przedmiar i nr 12 - specyfikacja techniczna, - nr 13 – pozostała dokumentacja stanowiące integralną część SIWZ. Znaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45450000-6, 45330000-9, 45262680-1, 45422000-1, 45111300-1,45111220-6, 45410000-4,45431000-7,45262000-1,45332300-6,45332200-5,45442200-9,45421100-5,45442100-8,45432100-5,45432114-6,45315700-5,45310000-3,45260000-7,45443000-4,45310000-3,45440000-3,4532311-0,77310000-6. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 5 zadań - części. Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane z wykonaniem prac wskazanych w przedmiarze robót (stosownie do zadania). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) co najmniej na okres realizacji zamówienia. 8. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust 1 ustawy Pzp. 9. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 i nr 14 do SIWZ). 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu i jego następcom prawnym: 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot Umowy dla zadania nr 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: zadanie nr 1: 2.500,00 zł zadanie nr 2: 19.000,00 zł zadanie nr 3: 1.900,00 zł zadanie nr 4: 7.000,00 zł zadanie nr 5: 19.000,00 zł Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29.08.2018 r. do godz.: 09.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 z późn. zm. oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 52 1010 1212 0063 3413 9120 2000 z dopiskiem „wadium znak sprawy nr: „4WOG.1200.2712.45.2018 nr zadania …….” Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które, w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w jednej z form wymienionych w pkt. 3 lit. b - e należy złożyć oryginał odpowiedniego dokumentu w Kancelarii Jawnej Zamawiającego (w osobnej kopercie), z dopiskiem - „wadium znak sprawy nr: 4WOG.1200.2712.45.2018” dla zadania nr ….. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 14 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, c) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik, d) kosztorys uproszczony – podpisany, sporządzony na podstawie przedmiaru (stosownie do zadania). Brak załączenia do oferty podpisanego kosztorysu, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią punktu 3 i 4 rozdziału III SIWZ. I inne niewymienione w wskazane w SIWZ dokumenty o ile takie występują .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach