Przetargi.pl
4WOG.1200.2712.132.2019 Dostawa opału stałego w podziale na 5 zadań

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371, , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, , fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG.1200.2712.132.2019 Dostawa opału stałego w podziale na 5 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego (węgiel kamienny typu eko-groszek) na potrzeby kotłowni w kompleksach koszarowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, będących w zasobach: Sekcji Obsługi Infrastruktury Bytom, Sekcji Obsługi Infrastruktury Gliwice, Sekcji Obsługi Infrastruktury Katowice, Sekcji Obsługi Infrastruktury Lubliniec oraz Sekcji Obsługi Infrastruktury Tarnowskie Góry w 2020 roku w podziale na 5 zadań: Zadanie nr 1: Dostawa węgla kamiennego (typu eko-groszek workowany po 25 kg) do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanej przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Bytomiu – kompleks wojskowy w Toszku w 2020 roku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 oraz harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3.1 do SIWZ. Zadanie nr 2: Dostawa węgla kamiennego (typu eko-groszek workowany po 20 lub 25 kg) do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanej przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Gliwicach – kompleks wojskowy w Kuźni Raciborskiej ul. Arki Bożka 9 w 2020 roku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 oraz harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3.2 do SIWZ. Zadanie nr 3: Dostawa węgla kamiennego (typu eko-groszek workowany po 20 kg) do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanej przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Katowicach – kompleks wojskowy w Będzinie ul. Kościuszki 32 w 2020 roku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 oraz harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3.3 do SIWZ. Zadanie nr 4: Dostawa węgla kamiennego (typu eko-groszek workowany po 25 kg) do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanej przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Lublińcu – kompleks wojskowy w Lublińcu w 2020 roku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 oraz harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3.4 do SIWZ. Zadanie nr 5: Dostawa węgla kamiennego (typu eko-groszek workowany po 25 kg, paletowany) do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanej przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Tarnowskich Górach – kompleks wojskowy w Tarnowskich Górach – Lasowicach ul. Częstochowska w 2020 roku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 oraz harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3.5 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3, b) harmonogramy dostaw węgla kamiennego typu eko-groszek w 2020 roku – załączniki nr: 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5. c) projekt umowy – załącznik nr 6. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 09111000-0 węgiel i paliwa na bazie węgla. 5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 5 zadań. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7. Ustawy Pzp dla: a) zadania nr 1 – do 20% zwiększenia wartości zamówienia podstawowego dla tego zadania; b) zadania nr 2 – do 20% zwiększenia wartości zamówienia podstawowego dla tego zadania; c) zadania nr 3 – do 20% zwiększenia wartości zamówienia podstawowego dla tego zadania; d) zadania nr 4 – do 20% zwiększenia wartości zamówienia podstawowego dla tego zadania; e) zadania nr 5 – do 20% zwiększenia wartości zamówienia podstawowego dla tego zadania; na zasadach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, dotyczących w szczególności transportu i rozładunku opału. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w projekcie umowy (załącznik nr 6), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 11. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp. 12. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a Ustawy Pzp zostały określone: a) w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3; b) harmonogramach dostaw węgla kamiennego typu eko-groszek w 2020 roku – załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie aktualnych uprawnień do prowadzenia działalności polegającej na sprzedaży paliwa stałego, na podstawie art. 6b ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2019 r. poz. 660, 1527);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) formularz cenowy – załączniki nr 7, 8, 9, 10 i 11; c) oświadczenie o obowiązku zastosowania mechanizmu podzielonej płatności załączone do formularza cenowego; d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; e) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1 litera d niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający nie żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust.1 litera b niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ – nie dotyczy. 5. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści (zgodnie z załącznikiem nr 5) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI.1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Zamawiający może, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwość została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu zgodnie z treścią art. 24 aa, ust. 1 ustawy Pzp. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 10. Zamawiający informuje, iż wszystkie w/w dokumenty należy złożyć w formie pisemnej. Dokumenty powinny być przedstawione odpowiednio w oryginale lub jako kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem pełnomocnictwa, którego kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów które, każdego z nich dotyczą. 11. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 1 litera d, natomiast pozostałe dokumenty i oświadczenia mogą przedstawić łącznie. VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem, pisemnie lub drogą elektroniczną za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania o którym mowa w art. 26 ust. 2 oraz 3 i 3a ustawy Pzp) dla których Ustawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy treścią pisma. 2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail Zamawiającego 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl. 3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SIWZ. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. 5. Wyjaśnienia dotyczące SIWZ udzielane są zgodnie z wymogami art. 38 ustawy Pzp, na wniosek Wykonawcy z podaniem nazwy postępowania, którego dotyczą, znaku sprawy. Zamieszczane są na stronie internetowej Zamawiającego https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia. 6. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert i nie dotyczy udzielonych wyjaśnień. Inne wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ mogą być pozostawione bez rozpoznania. 7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Pzp. 8. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 9. Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcą jest Tomasz BEZUSZKO, tel. 261 111 376. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przepisy ustawy Pzp nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt – zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami – niż wskazany w niniejszym rozdziale SIWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie. 10. W celu ułatwienia identyfikacji proszę posługiwać się w korespondencji adresowanej do Zamawiającego znakiem sprawy: 4WOG.1200.2712.132.2019. 11. Wykonawca pobierający wersję elektroniczną SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania w tym samym miejscu, z którego została pobrana, w terminie do dnia otwarcia ofert, gdyż zamieszczane tam mogą być: wyjaśnienia oraz zmiany treści SIWZ, zmiany treści ogłoszenia w tym zmiany terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach