Przetargi.pl
3/POKL/09

Zakład Karny Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, ul. Zamkowa 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4326600 , fax. 091 4326604
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nowogard
    ul. Zamkowa 7 7
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4326600, fax. 091 4326604
    REGON: 00032041400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    3/POKL/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ; usługa w postaci przeprowadzenia kursu przyuczenia do zawodu Monter stolarki PCV. Szkolenie winno obejmować ok. 25 godzin zajęć teoretycznych i ok. 65 godzin zajęć praktycznych. 2. Program szkolenia winien zawierać wiadomości teoretyczne i praktyczne do wykonywania prac pomocniczych przy : 1. pomiarowaniu; 2. wstawianiu i obrabianiu stolarki PCV; 3. czytaniu rysunków technicznych wykorzystywanych przy pracach stolarskich; 4. obsłudze prostych maszyn wykorzystywanych przy pracach stolarskich; 5. w ramach kursu należy zapoznać uczestników kursu z zagadnieniami z zakresu materiałoznawstwa i przepisami BHP; Egzamin końcowy z zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. Przedmiotem zamówienia jest również usługa w postaci przeprowadzenia zajęć aktywiazacyjno - zawodowych. Zajęcia powinny obejmować ok. 10 godzin zajęć teoretyczno - praktycznych. Program zajęć powinien zawierać podstawowe zagadnienia związane ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy - tworzenie odpowiedniej dokumentacji, komunikacji z pracodawcą, efektywne zagospodarowanie czasu. 4. W ramach prowadzonego kursu przyuczenia do zawodu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 1) niezbędnych materiałów piśmienniczych; 2) stosownych środków ochrony BHP i ubrań roboczych dla osób szkolonych; 3) niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych narzędzi i materiałów ( w tym również okien). 5. Całkowity koszt materiałów określonych w ust. 4 winien kształtować się w przedziale 30-40 % wartości kursu z pominięciem kosztów zajęć aktywizacyjno - zawodowych. 6. W ramach zajęć praktycznych kursu wykonawca przeprowadzi wymianę okien na terenie Zakładu Karnego w Nowogardzie w miejscach określonych przez Zamawiającego przy wykorzystaniu materiałów określonych w załączniku nr 6. Kurs winien obejmować wymianę 12 okien o parametrach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. Jednocześnie zamawiający informuje, iż podane z załączniku 4 wymiary są wartościami przybliżonymi. Wykonawca zobowiązany jest przed realizacją przedmiotu zamówienia do wykonania szczegółowych pomiarów otworów okiennych. 7. W ramach prowadzonego kursu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom szkolonym ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 8. W ramach prowadzonego kursu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom skierowanym na kurs profilaktycznych badań lekarskich. Kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie uprawnień do pracy w zawodzie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa powyżej nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt. 5 niniejszej specyfikacji 6) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferyty. 7) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 8) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4. oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 5. wzór umowy załącznik nr 2. 6. wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach