Przetargi.pl
Stróżowanie nieruchomości położonej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 39

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-383 Szczecin, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4254974 , fax. 091 4225533
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
    ul. Mickiewicza 39 39
    70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4254974, fax. 091 4225533
    REGON: 81014599300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupszczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stróżowanie nieruchomości położonej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 39
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Stróżowanie nieruchomości położonej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 39. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie świadczeń polegających na całodobowym stróżowaniu nieruchomości położonej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 39. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do stróżowania, obejmującego: 1) pełnienie obowiązków stróża przez całą dobę, 2) kontakt z odpowiednimi służbami i zamawiającym, 3) przyjmowanie i wydawanie kluczy osobom uprawnionym, 4) ewidencjonowanie godzin pobierania i zdawania kluczy przez osoby sprzątające oraz wykonujące naprawy i konserwacje, 5) ewidencjonowanie osób uprawnionych do przebywania w budynku po godzinach pracy, 6) dokładną znajomość topografii budynku, 7) dokonywanie systematycznego obchodu budynku i terenu przyległego z zadaniem niedopuszczania do dewastacji, kradzieży z włamaniem, wykrywania zagrożeń pożarowych, awarii urządzeń elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia zamawiającemu harmonogramu wraz z dokładnym opisem drogi obchodu budynku), 8) sprawdzanie po godzinach pracy urzędu, czy na terenie budynku nie pozostały osoby bez upoważnienia oraz czy wszystkie pomieszczenia zostały należycie zamknięte, 9) w przypadku prób kradzieży, dewastacji mienia, awarii lub pożaru podejmowanie działań ograniczających wystąpienie szkód materialnych, powiadomienie Policji, odpowiednich służb pogotowia technicznego oraz osób odpowiedzialnych w imieniu zamawiającego i wykonawcy, 10) sprawowanie kontroli wynoszonego mienia, 11) prowadzenie zapisów w książce meldunków, 12) wykonywanie doraźnych poleceń mieszczących się w obowiązkach stróża wydawanych przez osoby odpowiedzialne ze strony zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadały minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku stróża lub ochroniarza. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do: 1) przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p.poż. oraz zarządzeń zamawiającego, 2) niezwłocznego zgłaszania zamawiającemu wszelkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 3) usuwania wszelkich usterek powstałych z winy wykonawcy w trakcie wykonywania usługi, 4) informowania zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieć wpływ na jakość i termin wykonywania usług, 5) bieżącej kontroli osób wykonujących usługi w jego imieniu i jakości tych usług, 6) niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez zamawiającego dotyczących jakości świadczonych usług. 6. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność cywilną z tytułu zdarzeń osobowych i rzeczowych powstałych na skutek zaniedbania bądź zaniechania obowiązków wynikających z umowy. 7. Wszyscy pracownicy wykonawcy zatrudnieni dla potrzeb realizacji zamówienia publicznego, przez cały okres jego realizacji, winni być ubrani w stroje firmowe, w sposób schludny, jednolity, ułatwiający ich identyfikację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace polegające na stróżowaniu, obsłudze portierni lub ochronie mienia o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł każda. Warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy w jednej wykazanej pracy zawierać się będą ww. elementy (np. jedna praca obejmie zarówno stróżowanie, obsługę portierni lub ochronę mienia). b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 tys. zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 tys. zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupszczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach