Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Kraków 50
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6396250 , fax. 012 6396269
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice
Kraków 50 50
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6396250, fax. 012 6396269
REGON: 35013887100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.8blot.sp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
3 / SZKOLENIE /2009 - dostawa materiałów administracyjno biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno - biurowych dla zamawiającego w ramach dwóch zadań : zadanie Nr 1- Materiały administracyjno-biurowe a - materiały administracyjno-biurowe dla JW 1155; b - materiały administracyjno-biurowe dla JW 4750; c - materiały administracyjno-biurowe dla JW 4658; zadanie Nr 2 - Papier do drukowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tj., którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt VI. A, ppkt 2 w SIWZ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający stawia warunek, że wykonawca wykaże w ofercie wykonanie lub wykonywanie minimum trzech dostaw materiałów administracyjno-biurowych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda - w celu oceny spełnienia warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. VI. A, ppkt 4 i 5 w SIWZ; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - złożą ofertę zgodną z wymogami Ustawy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w następujących dokumentach, które wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte w zał. nr 1 do SIWZ - pkt 7). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (z którego wynika, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Wykaz minimum trzech wykonanych lub wykonywanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, dostaw materiałów administracyjno-biurowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ. Wykaz musi obejmować co najmniej 3 dostawy, których wartość była nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto każda. 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w/w wykazie zostały wykonane należycie. W przypadkach, w których wykonawca przedstawi, że jest w trakcie realizacji dostawy, dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia musi określić, że wartość już zrealizowanego zamówienia jest nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto. 5. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8blot.sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-08-04 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faksów itp. oraz nośników danych
Dodano: 2015-05-18 - Dostawa i montaż urządzeń wielofunkcyjnych A3 i A4 oraz niszczarek dokumentów
Dodano: 2015-03-12 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-03-09 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-02-19 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2710.27.2014
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa i montaż kserokopiarek
Dodano: 2014-10-13 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2014-08-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-07-16