Przetargi.pl
3 / SZKOLENIE /2009 - dostawa materiałów administracyjno biurowych

Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Kraków 50
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6396250 , fax. 012 6396269
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice
    Kraków 50 50
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6396250, fax. 012 6396269
    REGON: 35013887100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.8blot.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    3 / SZKOLENIE /2009 - dostawa materiałów administracyjno biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno - biurowych dla zamawiającego w ramach dwóch zadań : zadanie Nr 1- Materiały administracyjno-biurowe a - materiały administracyjno-biurowe dla JW 1155; b - materiały administracyjno-biurowe dla JW 4750; c - materiały administracyjno-biurowe dla JW 4658; zadanie Nr 2 - Papier do drukowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tj., którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt VI. A, ppkt 2 w SIWZ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający stawia warunek, że wykonawca wykaże w ofercie wykonanie lub wykonywanie minimum trzech dostaw materiałów administracyjno-biurowych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda - w celu oceny spełnienia warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. VI. A, ppkt 4 i 5 w SIWZ; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - złożą ofertę zgodną z wymogami Ustawy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w następujących dokumentach, które wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte w zał. nr 1 do SIWZ - pkt 7). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (z którego wynika, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Wykaz minimum trzech wykonanych lub wykonywanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, dostaw materiałów administracyjno-biurowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ. Wykaz musi obejmować co najmniej 3 dostawy, których wartość była nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto każda. 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w/w wykazie zostały wykonane należycie. W przypadkach, w których wykonawca przedstawi, że jest w trakcie realizacji dostawy, dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia musi określić, że wartość już zrealizowanego zamówienia jest nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto. 5. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8blot.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach