Przetargi.pl
1.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Cedron w km 6+000-16+400. 2.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Cedron w km 18+420-19+700.

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Strzelecka 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8431941 , fax. 033 8431941
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim
    ul. Strzelecka 10 10
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8431941, fax. 033 8431941
    REGON: 00057764400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.mzmiuw.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Cedron w km 6+000-16+400. 2.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Cedron w km 18+420-19+700.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot związanych z usuwaniem szkód powodziowych na potoku Cedron zlokalizowanych w km 6+000-16+400 w miejscowości Podolany, Leńcze, Przytkowice, Zebrzydowice, gmina Kalwaria Zebrzydowska, w km 18+420-19+700 w miejscowości Brody, gmina Kalwaria Zebrzydowska, powiat wadowicki. Roboty będą realizowane na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 maja 2008 r. (Dz.U. Nr 99, poz. 642) w sprawie gmin i miejscowości, w których stosuje się szczególne zasady odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu. Zakres robót obejmuje: 1.Potok Cedron w km 6+000-16+400: -ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia gęstego (2000x4x2m), 1,60 ha, -ręczne karczowanie drzew, Fi 16-25 cm, 26 szt., -ręczne karczowanie drzew, Fi 46-55 cm, 11 szt., -konieczne prace ziemne, (usuwanie zatorów w dnie potoku, kat. gruntu IV, 180 m3, roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, koparka 0,25 m3, kat. gruntu III materiał z odwirowania koryta i wykopów, 60 m3). 2.Potok Cedron w km 18+420-19+700: -ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia gęstego, 0,09 ha, -ręczne karczowanie drzew, Fi 16-25 cm - 8 szt., -ręczne karczowanie drzew, Fi 46-55 cm - 4 szt., -konieczne prace ziemne - (usunięcie zatorów w dnie kat. gruntu IV, 60 m3, kształtowanie koryta wraz z wykopami koparkami przedsiębiernymi pod narzut kat. gruntu IV, 140 m3, ręczne kształtowanie koryta wraz z wykopem pod narzut, kat. gruntu III, 60 m3, wykopy pod gurty z gabionów kat. gruntu IV, 35 m3, wykopy koparkami przedsiębiernymi pod kosze kat. gruntu IV, 15 m3, ręczne wykopy pod kosze kat. gruntu IV, 11,5 m3), -wykonanie wyściółek z faszyny o grubości 25 cm pod gurty i kosze siatkowo-kamienne, pod narzut kamienny, 340 m2, -wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, gurty z gabionów stalowych z wyprawą zaprawą cementową M7, kosz o wymiarach 7,0x1,0x1,0 m, 28 m3, -wykonanie budowli siatkowo - kamiennych, kosze z siatki stalowej bez wyprawy, kosze o wymiarach (5,0x1,5 x 0,5m), (5,0x1,0 x 0,5m), 25 m3, -wykonanie z brzegu narzutu kamiennego luzem, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego w dnie, 14 m3, -wykonanie z brzegu narzutu kamiennego luzem, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego na skarpach, 360 m3, -analogicznie wypełnienie wolnych przestrzeni betonem, 1,5 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 2.Wadium 2.1 Wadium wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt.2. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek KREDYT BANK PBI S.A. II O / KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w IR Oświęcim ul. Strzelecka 10 sekretariat (pok. nr 7). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 2.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłat kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 5 Ustawy. - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy każdego z tych wykonawców - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, w szczególności: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. a)Wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wartość 1 roboty nie mniejsza niż 120 000,00 zł - słownie: sto dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje roboty w zakresie usuwania szkód powodziowych lub regulacji rzek i potoków. Zakres 1 roboty musi obejmować wykonanie koszy siatkowo - kamiennych lub gurtów z koszy siatkowo - kamiennych na rzekach lub potokach. b)dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: co najmniej: koparka 1 szt., spycharka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt. c)dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest kierownik budowy posiada uprawnienia uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum stanowiącą wartość złożonej oferty. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; OPIS SPOSOBU OCENY: 1.Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę kierując się następującym kryterium: C - cena oferty brutto podanej w punkcie 3 załącznika nr 1 do siwz Druku OFERTA)-100% 2.Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryterium będą liczone według następującego wzoru: C= (Cena oferty najtańszej / Cena oferty badanej) x 100 pkt 3.Przy ocenie ofert brana będzie pod uwagę kwota brutto. 4.Obliczenia dokonywane są do dwóch miejsc po przecinku. 5.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. 2.Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D) Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY. A. Wykazu wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ. B.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz - WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO. C.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywani zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ - WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW. W przypadku braku zatrudnienia, dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni swoich pracowników Wykonawcy dla potrzeb realizacji zamówienia lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. D.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d)Wykonawca w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest zobowiązany do przedłożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e)W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 2, 3 i 4 z tym, że dokumenty wskazane w ust. 2 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno. f)Dokumenty, o których mowa w ust. 2 -5 niniejszego działu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach