Przetargi.pl
1.Bieżąca obsługa bankowa Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, w szczególności rachunków podstawowych, rachunków podstawowych funduszy specjalnych i celowych ( Funduszu Pracy), z możliwością wyodrębnienia z rachunku bankowego środków pieniężnych przeznaczonych na określone cele (subkonta) jak również przeprowadzenie w tym zakresie rozliczeń pieniężnych. 2.Dokonywanie wypłat zasiłków dla bezrobotnych i innych świadczeń, których płatnikiem jest Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku.

Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rymanowska 20A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4657000 , fax. 0-13 4657001
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
    ul. Rymanowska 20A 20A
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4657000, fax. 0-13 4657001
    REGON: 37048726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pup.sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1.Bieżąca obsługa bankowa Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, w szczególności rachunków podstawowych, rachunków podstawowych funduszy specjalnych i celowych ( Funduszu Pracy), z możliwością wyodrębnienia z rachunku bankowego środków pieniężnych przeznaczonych na określone cele (subkonta) jak również przeprowadzenie w tym zakresie rozliczeń pieniężnych. 2.Dokonywanie wypłat zasiłków dla bezrobotnych i innych świadczeń, których płatnikiem jest Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Bieżąca obsługa bankowa Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, w szczególności rachunków podstawowych, rachunków podstawowych funduszy specjalnych i celowych ( Funduszu Pracy), z możliwością wyodrębnienia z rachunku bankowego środków pieniężnych przeznaczonych na określone cele (subkonta) jak również przeprowadzenie w tym zakresie rozliczeń pieniężnych. 2.Dokonywanie wypłat zasiłków dla bezrobotnych i innych świadczeń, których płatnikiem jest Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złożenie wadium nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kryteria oceny ofert: a) Wartość oprocentowania na rachunkach bieżących 0-20 punktów -maksymalna ilość punktów otrzyma oferta z najwyższym oprocentowaniem, pozostałe oferty według wyliczenia Cnk --------- x 100% x 20= pkt Cno Gdzie: Cno- cena najkorzystniejszej oferty, Cnk- cena kolejnej oferty ocenianej, b) Koszty operacji bankowych ( prowizja od wpłat i wypłat gotówkowych, prowizja od dokonywanych przelewów, prowizja od wypłat zasiłków dla bezrobotnych) 0-50 punktów - maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższymi kosztami operacji bankowych, pozostałe oferty według wyliczenia: Cno ----- x 100%x 50= pkt. Cnk Gdzie: Cno- cena najkorzystniejszej oferty, Cnk- cena kolejnej oferty ocenianej, c) warunki lokalowe do wypłaty świadczeń 0- 30 punktów - maksymalną ilość punktów otrzyma oferta zapewniająca wypłatę zasiłków w każdym miesiącu przez kolejne dni robocze miesiąca oraz jednym dodatkowym dniu ( dla osób, które nie pobiorą świadczeń w przewidzianym terminie), wełnionym w tym celu pomieszczeniu, prowadzącym w tym czasie wyłącznie wypłatę zasiłków, którego lokalizacja zapewnia dogodne dotarcie zainteresowanych osob.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wzór oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ). b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. c)Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo innego właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej i realizacji usług będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą 29 sierpnia 2007r. Prawo bankowe. e)Sprawozdanie finansowe za rok 2008. f)Wykaz i zakres oferowanych produktów i usług bankowych. g)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) tj. dokumenty potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki lokalowe do wypłaty świadczeń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup.sanok.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-65
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach