Przetargi.pl
Budowa Sali gimnastycznej przy II LO w Jaśle oraz Budowa krytej bieżni do treningów lekkoatletycznych w ZS w Trzcinicy w ramach projektu p.n. Budowa obiektów sportowych w szkołach ponadpodstawowych na terenie Powiatu Jasielskiego.

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 013 4463189
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 013 4463189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Sali gimnastycznej przy II LO w Jaśle oraz Budowa krytej bieżni do treningów lekkoatletycznych w ZS w Trzcinicy w ramach projektu p.n. Budowa obiektów sportowych w szkołach ponadpodstawowych na terenie Powiatu Jasielskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sala gimnastyczna przy II LO Sala gimnastyczna o konstrukcji stalowej o wymiarach (12,7m5 + 3, 0m) x 24, m. Dach dwuspadowy, pokryty płytami warstwowymi, ścianki działowe z płyt FERMACELL na profilach stalowych, ściany zewnętrzne warstwowe ( pow. zabudowy - 403,148 m2, pow. użytkowa - 434,6 m, kubatura 3467,72 m2). Przewiązka - obiekt murowany, parterowy, niepodpiwniczony, przekryty dachem wielospadowym, dobudowany do południowo-zachodniego narożnika istniejącego budynku szkoły ( pow. zabudowy - 102,81 m2, pow. użytkowa 120,00 m2, kubatura - 500,00 m2). Przebudowa istniejącej kotłowni. Kryta bieżnia w ZS w Trzcinicy Kryta bieżnia będzie się mieścić w przewiązce łączącej istniejące budynki szkoły w poziomie I piętra. Przewiązka - budynek murowany, jednokondygnacyjny o dachu dwuspadowym ( nachylenie 300) - pow. zabudowy - 253,64 m2, pow. użytkowa - 226,98 m2, kubatura - 2257,39. Przedmiot zamówienia opisany jest dokładnie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie budynku sali gimnastycznej i krytej bieżni wraz z dostawą i montażem wyposażenia sportowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) i warunki zawarte w SIWZ a w szczególności wykażą, że: w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( budynki użyteczności publicznej o konstrukcji stalowej), o wartości minimum 1 500 000,00 PLN brutto ( na jednym budynku) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokół odbioru itp.) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownik budowy, który posiada odpowiednie uprawnienia oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wykonawcy (wymagana kwota min. 800 000,00 zł), Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Formularz cenowy - zał. Nr 2, Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym - zał. Nr 3, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób wraz z odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada odpowiednie uprawnienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego - zał. nr 4 Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budynki użyteczności publicznej o konstrukcji stalowej), o wartości minimum 1 500 000,00 PLN brutto ( na jednym budynku), z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. protokół odbioru, referencje itp.) - zał. 5 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wymagana kwota min. 800 000,00 zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna. Kosztorys ofertowy skrócony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach