Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA TABLETÓW ( 30 szt.) na potrzeby projektu pn. „Praktyczni Powiatowi Profesjonaliści – zwiększenie szans na zatrudnienie uczniów technikum poprzez organizację form praktycznego rozwoju zawodowego w powiecie lubańskim”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59830 Lubań, Al. Kombatantów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 340 , fax. 756 455 340
  • Data zamieszczenia: 2019-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
    Al. Kombatantów 2
    59830 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 340, fax. 756 455 340
    REGON: 23091344900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA TABLETÓW ( 30 szt.) na potrzeby projektu pn. „Praktyczni Powiatowi Profesjonaliści – zwiększenie szans na zatrudnienie uczniów technikum poprzez organizację form praktycznego rozwoju zawodowego w powiecie lubańskim”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA TABLETÓW ( 30 szt.) na potrzeby projektu pn. „Praktyczni Powiatowi Profesjonaliści – zwiększenie szans na zatrudnienie uczniów technikum poprzez organizację form praktycznego rozwoju zawodowego w powiecie lubańskim”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zakup tabletów w ilości 30 szt. Opis tabletu : System operacyjny: min. Android 7.0 Nougat Procesor : min., 8-rdzeniowy, 1.1 - 1.4 GHz Pojemność : min. 32 GB Pamięć RAM :min. 3 GB Wyświetlacz Przekątna ekranu : 10,1 cala Rozdzielczość ekranu : 1920 x 1200 pikseli Format ekranu : 16:10 Typ matrycy : IPS Komunikacja Karta bezprzewodowa Wi-Fi : 802.11a/b/g/n/ac Bluetooth : Bluetooth 4.0 Funkcje dodatkowe Aparat przedni : min. 4 Mpix Aparat tylny : min. 8 Mpix Funkcje aparatu : autofocus, nagrywanie filmów Full HD 1080p Czujniki : czujnik oświetlenia, czujnik zbliżeniowy, G-sensor Głośnik : tak Mikrofon : tak Wejścia/wyjścia Czytnik kart pamięci : microSD/SDHC/SDXC do 128 GB Złącze USB : 1x microUSB Złącze słuchawkowe : tak UWAGA: Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Warunki dotyczące dostawy: Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych – w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu, rozładunku i montażu, instalacji oprogramowania i przeprowadzenia krótkiego szkolenia instruktażowego z obsługi sprzętu. Dostawa sprzętu odbędzie się w godz.: 9.00-14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, na koszt i staraniem Wykonawcy, który zapewni wniesienie dostarczonego sprzętu komputerowego do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie. Miejsce dostawy pomocy dydaktycznych: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu Ul. Kopernika 31, 59-800 Lubań 4. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt zgodnie z przedstawioną ofertą – minimalny okres gwarancji to 24 miesiące. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo –odbiorczym przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia bez uwag. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: maksymalnie do 24 stycznia 2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. w oryginale 2 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. w oryginale 3 Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, 4 Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach