Przetargi.pl
1. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 103912 B długości 811 m położonej w miejscowości Marchelówka. 2. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 103928 B długości 305,50 m w miejscowości Nowowola

Urząd Gminy Janów ogłasza przetarg

  • Adres: 16-130 Janów, ul. Sokólska 18
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7216288 , fax. 085 7216095
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Janów
    ul. Sokólska 18 18
    16-130 Janów, woj. podlaskie
    tel. 085 7216288, fax. 085 7216095
    REGON: 00053417300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: janow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 103912 B długości 811 m położonej w miejscowości Marchelówka. 2. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 103928 B długości 305,50 m w miejscowości Nowowola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Droga gminna nr103912B 1. Roboty przygotowawcze - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 811m; 2. Roboty ziemne a) wykonanie wykopów - Roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonane mechanicznie w gr. kat. I-II - 399 m?; - Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów wykonanych ręcznie w gr. kat.I-III - 1543 m b) wykonanie nasypów - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25m2 z transportem samochodem samowyładowczym na odległość 10 km w grunt kat. I-II - 359 m3 - Ręczne plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów w gruncie kat.I-III - 1216 m2 3. Podbudowy - Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w - 4934,79 m?; - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa górna, gr. 8 cm - 5101,29 m?; 4. Nawierzchnie - Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej standard II, grubość warstwy ścieralna po zagęszczeniu 4cm z transportem na odległość 40km - 4802,67 m?; B) Droga gminna nr 103928B 1. Roboty przygotowawcze - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 305,5m; 2. Roboty ziemne a) wykonanie wykopów - Roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonane mechanicznie w gr. kat. I-II - 79 m?; b) wykonanie nasypów - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25m2 z transportem samochodem samowyładowczym na odległość 10 km w grunt kat. I-II - 17 m3 3. Podbudowy - Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w - 2291,25 m?; - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa górna, gr. 8 cm - 2291,25 m?; 4. Nawierzchnie - Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej standard II, grubość warstwy ścieralna po zagęszczeniu 4cm z transportem na odległość 40km - 1680,25 m?;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) . 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Sokółka, Oddział Janów nr 10 8093 0000 0028 3982 2000 0010 z dopiskiem Wadium na przebudowę dróg gminnych nr 103928B i nr 103912B. Wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. 22.04.2009 roku do godz. 1100. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w ust. 1 oryginał dokumentu wadium musi być dołączony do oferty. Oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Złożone poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 u Pzp, a ich beneficjentem musi być Urząd Gminy w Janowie. 4. Zamawiający postuluje dołączenie do oferty w sposób trwały potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii dowodów wpłaty wadium, o którym mowa w ust.2 zdanie 1, lub kopii dokumentów, których mowa w ust. 3 zdanie 1. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art.. 22 ust. 1 ustawy, 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,( zakres działalności powinien odpowiadać przedmiotowi zamówienia ) 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 robotę (w okresie roku kalendarzowego) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 350 000 zł brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,(posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej) 4) akceptują warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji, 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z data wcześniejszą , lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument; b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) wykaz 1 roboty wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykonanej roboty budowlanej należy przedstawić dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana należycie. Wykaz należy przedstawić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, d) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (podwykonawców - jeżeli będą uczestniczyć) należy przygotować z wykorzystaniem załącznika nr 4, e) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f) formularz ofertowy - załącznik nr 1, f) parafowany formularz umowy - załącznik nr 5, g) kosztorys ofertowy, h) dowód wniesienia wadium, 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. a,b niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: janow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach