Przetargi.pl
1. Przebudowa i rozbudowa sali gimnastycznej wraz zez zmianą sposobu użytkowania na potrzeby przedszkola na działce nr 1211/18 położonej w miejscowości Łęg Tarnowski. 2. Urządzenie placu zabaw n działce nr 1204/5 w miejscowości Łęg Tarnowski, gmina Żabno w ramach przedsięwzięcia pod tytułem „Przebudowa i rozbudowa sali gimnastycznej wraz z zmianą sposobu użytkowania na potrzeby przedszkola”

Gmina Żabno ogłasza przetarg

  • Adres: 33-240 Żabno, ul. Jagiełły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 456 373 , fax. 146 456 420
  • Data zamieszczenia: 2019-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabno
    ul. Jagiełły 1
    33-240 Żabno, woj. małopolskie
    tel. 146 456 373, fax. 146 456 420
    REGON: 52913700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przebudowa i rozbudowa sali gimnastycznej wraz zez zmianą sposobu użytkowania na potrzeby przedszkola na działce nr 1211/18 położonej w miejscowości Łęg Tarnowski. 2. Urządzenie placu zabaw n działce nr 1204/5 w miejscowości Łęg Tarnowski, gmina Żabno w ramach przedsięwzięcia pod tytułem „Przebudowa i rozbudowa sali gimnastycznej wraz z zmianą sposobu użytkowania na potrzeby przedszkola”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie : Przebudowy i rozbudowę budynku Sali gimnastycznej wraz ze zmiana sposobu użytkowania na potrzeby przedszkola. Kolejność poszczególnych robót budowlanych, występujących w w/w obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem uprawnionej osoby pełniącej funkcję kierownika budowy Roboty budowlane przebiegać będą w następującej kolejności: - roboty ziemne: wykopy pod fundamenty i ściany fundamentowe, - wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych windy, - częściowa rozbiórka wskazanych elementów konstrukcyjnych, - wykonanie konstrukcji szybu windowego oraz wzniesienia ścian wewnętrznych, - montaż instalacji, - prace wykończeniowe budynku - wyposażenie budynku. Plac zabaw . - Powierzchnia całkowita placu zabaw: 563,88m² - nawierzchnię bezpieczną o powierzchni:169m² - nawierzchnia z piasku o powierzchni 184m² - nawierzchnię z kostki brukowej o powierzchni 22,0m² - nawierzchnię trawiastą o powierzchni 180m Projektowany plan zagospodarowania. Zaprojektowano i ogrodzono plac zabaw o powierzchni 563,88m2 . Ogrodzenie wykonane będzie w II – etapie. Plac zabaw został podzielony na strefy bezpieczeństwa określone przez producenta urządzeń na których rozmieszczone są urządzenia zabawowo -sprawnościowe. Roboty projektowane, rozwiązania konstrukcyjne. Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy. Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw należy fundamentować na bloczkach betonowych prefabrykowanych na gł. 100 cm. i instalować zgodnie z PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009 i specyfikacją techniczną. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy oraz instytucji dozoru technicznego. Dokładny zakres określony zosyał w dokumentacji technicznej o przedmiarach robót i załącznikach specyfikujących wyposazenie dla wszystkich pomieszczeń (roboty budowlane poz. 2 – 2.1 do 2.14)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych.) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust.6 ustawy . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012 z dopiskiem : „Przebudowa i rozbudowa sali gimnastycznej wraz placem zabaw w miejscowości Łęg Tarnowski. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 3.Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w ofercie. 4.Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6.Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy . 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i ust.5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy wg wzoru zawartego w Załączniku nr 1 2)Aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymi i w bezpłatnych bazach danych. 3)Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4)Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5)Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach