Przetargi.pl
1. Przebudowa garażu na salę dydaktyczną w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Głogowskiej 19 oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku w Jerzmanowej, działka nr 414/1. 2. Przebudowa pomieszczeń na sanitariaty w budynku Publicznego Gimnazjum w Jerzmanowej.

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Głogowska 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8382046 , fax. 076 8312119
  • Data zamieszczenia: 2012-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Głogowska 7 7
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8382046, fax. 076 8312119
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przebudowa garażu na salę dydaktyczną w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Głogowskiej 19 oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku w Jerzmanowej, działka nr 414/1. 2. Przebudowa pomieszczeń na sanitariaty w budynku Publicznego Gimnazjum w Jerzmanowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu dwóch zadań pn.: 1.1 Przebudowa garażu na salę dydaktyczną w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Głogowskiej 19 oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku w Jerzmanowej, działka nr 414/1. 1.2 Przebudowa pomieszczeń na sanitariaty w budynku Publicznego Gimnazjum w Jerzmanowej. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową dla w/w zadań. Dokumentacja dla dwóch zadań opracowana jest przez firmę Usługi Projektowe BIPROADAM, 67- 200 Głogów, ul. Kaspra Eliana 10 - stanowi załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Załącznik Nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - Przebudowa garażu na salę dydaktyczną w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Głogowskiej 19 oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku w Jerzmanowej, działka nr 414/1. Załącznik Nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - Przebudowa pomieszczeń na sanitariaty w budynku Publicznego Gimnazjum w Jerzmanowej. Uwaga: W skład dokumentacji projektowej dla każdego z zadań z osobna wchodzą: Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Przedmiar Robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, które zawierają szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Zakres prac obejmuje: 3.1 Dla zadania - Przebudowa garażu na salę dydaktyczną w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Głogowskiej 19 oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku w Jerzmanowej, działka nr 414/1 - przebudowę istniejącego garażu w Szkole Podstawowej w Jerzmanowej na salę dydaktyczną wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, c.o. i wentylacji. Pomieszczenie sali dydaktycznej przeznaczone jest dla 26 uczniów. W przebudowanym garażu przewidziano dla uczniów nowej sali dydaktycznej węzeł sanitarny z podziałem na płeć. 3.2 Dla zadania - Przebudowa pomieszczeń na sanitariaty w budynku Publicznego Gimnazjum w Jerzmanowej - przebudowę istniejących pomieszczeń na sanitariaty wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i wentylacji. 4. Założenia: 4.1 Prace związane z wykonaniem przedmiotu będą wykonywane w obiekcie Szkoły Podstawowej w Jerzmanowej i w obiekcie Gimnazjum w Jerzmanowej. Budynki szkół są ze sobą połączone. Prace na obiektach należy wykonywać po wcześniejszym zgłoszeniu użytkownikom - dyrektorom szkół. 4.2 Wskazania w dokumentacji projektowej z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie materiałów lub urządzeń. W takim przypadku wszelkie niezbędne uzgodnienia z autorem dokumentacji, potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie, należą do obowiązków Wykonawcy. 4.3 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4.4 Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na miejsce wykonywania prac oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 4.5 Wykonawca zabezpiecza plac budowy mając w szczególności na względzie bezpieczeństwo uczniów w trakcie trwania roku szkolnego, a także mienie Zamawiającego i własne. 4.6 Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 4.7 Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 4.8 Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi na podstawie uzgodnień z użytkownikami - dyrektorami szkół. 4.9 Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu prac wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 4.10 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Termin gwarancji biegnie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 12 miesięcy. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 4.11 Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z kompletną dokumentacją projektową. 4.12 Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do protokołu końcowego odbioru robót i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 4.13 Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 5. Wykonawca deklarując w ofercie wolę wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, akceptuje je i oświadcza, że nie będzie żądał zapłaty za wykonane czynności wynikające z tych dokumentacji, a nieuwzględnione i niewycenione w kosztorysie ofertowym. Dołączony przez Wykonawcę do oferty kosztorys ofertowy stanowi informacje o sposobie obliczenia ceny. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie badania oferty rozbieżności pomiędzy kosztorysem ofertowym, a dokumentacją projektową stanowiącą załączniki do SIWZ, kosztorys nie podlega poprawieniu. 6. Omyłki w kosztorysie ofertowym nie będą rozpatrywane pod kątem braku spójności treści oferty w stosunku do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 26.06.2012r. do godz. 8:30. 2. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w art.45 ust.6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Jerzmanowa 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006 Bank Spółdzielczy w Jerzmanowej. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 26.06.2012r. do godz. 8:30. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w kopercie w wyznaczonym terminie tj. do dnia 26.06.2012r. do godz. 8:30 do pokoju nr 7 w Urzędzie Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji, to z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 7.1 nazwa i adres Zamawiającego; 7.2 określenie przedmiotu zamówienia; 7.3 nazwę i adres Wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jerzmanowa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach