Przetargi.pl
1. Przebudowa drogi gminnej Rozbity Kamień - Kosierady, 2. Modernizacja drogi gminnej Wojewódki Dolne - Przywózki. 3. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Bielany Jarosławy- Wańtuchy

Gmina Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 08-311 Bielany, ul. Słoneczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7878013 w. 24 , fax. 025 7878013
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielany
    ul. Słoneczna 2 2
    08-311 Bielany, woj. mazowieckie
    tel. 025 7878013 w. 24, fax. 025 7878013
    REGON: 00053367600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.bumsoft-2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przebudowa drogi gminnej Rozbity Kamień - Kosierady, 2. Modernizacja drogi gminnej Wojewódki Dolne - Przywózki. 3. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Bielany Jarosławy- Wańtuchy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań: Zadanie Nr 1 : przebudowa drogi gminnej Rozbity Kamień - Kosierady Zadanie Nr 2 modernizacja drogi gminnej Wojewódki Dolne - Przywózki. Zadanie Nr 3 przebudowa nawierzchni drogi gminnej Bielany Jarosławy - Wańtuchy Do zrealizowania jest następujący zakres: Zadanie Nr 1: - wyrównanie podbudowy tłuczniem na grubość 10 cm (50,0 x 2 + 78,0 x 5,2 = 1.205,60 m - oczyszczenie mechaniczne warstwy podbudowy 600,0 x 5,2 + 500,0 x 3,7 = 4.970 m? - mechaniczne skropienie emulsją asfaltową podbudowy nie ulepszonej 1178,0 x 5,2 = 6.125,60 m? - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową mechanicznie w ilości 75 kg/m? (6.125,60 x 0,75 t/m? = 459,42 ton) - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej mechanicznie gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm (1178n x 5,0 = 5.890,0 m?) Zadanie Nr 2: - mechaniczne skropienie emulsja asfaltową podbudowy bitumicznej 483,0 x 4,0 = 1932,0 m? - wyrównanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (483,0 x 4,0 = 1.932,0 m?) - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. Warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem Zadanie Nr 3: - wykonanie kostki brukowej z uprzednim wykonaniem koryta, podbudowa z kruszywa łamanego na powierzchni 401,00 m?, - ułożenie obrzeży, kostki brukowej oraz krawężników, - wykonanie kanalizacji deszczowe z rur PCV, - położenie nawierzchni asfaltowej o gr. 4 cm po zagęszczeniu na powierzchni 438,0 m? Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi następujących przepisów prawa: - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. 2000 Nr 63 poz. 735). - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U.1999 Nr 43 poz. 430), - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 106 poz. 1118, z późn. zm.) - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2001 nr 62 poz. 627), - Rozporzdzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 Nr 120 poz.1126) - Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi będącymi integralną częścią dokumentacji techniczno - budowlanej tego odcinka drogi. III.2. Całość robót powinna być zgodna z ogólnymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - 3.000 zł , słownie: trzy tysiące złotych. Zadanie Nr 2 - 2.000 zł, słownie: dwa tysiące złotych Zadanie Nr 3 - nie przewiduje się wadium Wadium powinno być wniesione w formie zgodnej z Art. 45, ust. 6, Prawa zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić do dnia 12 sierpnia 2009 roku do godz. 0900 przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sokołowie Podlaskim Oddział Bielany Nr 95 9221 0000 0032 0557 2000 0040
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Do przetargu może przystąpić Wykonawca, który złoży ważną ofertę z dołączonymi do niej wymienionymi w pkt IX niniejszej specyfikacji dokumentami lub ich kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez oferenta bądź upoważnionego przedstawiciela, 2) Oferent musi udowodnić, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 3) Oferent musi udowodnić, że posiada własny lub ma do dyspozycji (dzierżawa, wynajem lub inny sposób) w pełni sprawny potencjał sprzętu niezbędnego do wykonania poszczególnych asortymentów robót wg technologii opisanych w SST. Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie IX specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605), a zamawiający żąda następujące dokumenty: 1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków określonych w art.22 ust 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r.-Prawo zamówień publicznych; 2) wykaz zrealizowanych robót o podobnym stopniu trudności i zakresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres roboty, podstawowej, dane charakteryzujące daną robotę, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia danej roboty, wartość zrealizowanych robót, 3) dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje ( minimum 3). 4) wykaz osób które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia, ich uprawnienia wg wymogów Prawa budowlanego i zakres ich funkcji. 5) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) zaświadczenie z 6a) -właściwego Urzędu Skarbowego oraz z 6b) właściwego ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4, 5, 6, 7, 8 i 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) wypełniony druk Oferta i Kosztorys ofertowy, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Uwaga: Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę, (za wyjątkiem oświadczeń - oryginały).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach