Przetargi.pl
3. Remont nawierzchni drogi gminnej Bielany Jarosławy- Wańtuchy

Gmina Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 08-311 Bielany, ul. Słoneczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7878013 w. 24 , fax. 025 7878013
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielany
    ul. Słoneczna 2 2
    08-311 Bielany, woj. mazowieckie
    tel. 025 7878013 w. 24, fax. 025 7878013
    REGON: 00053367600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    3. Remont nawierzchni drogi gminnej Bielany Jarosławy- Wańtuchy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi gminnej Bielany Jarosławy - Wańtuchy Do zrealizowania jest następujący zakres robót: - mechaniczne wykonanie koryta - 672 m? - profilowanie i zagęszczanie podłoża - 672 m? - wykonanie i zagęszczenie Warstwy odsączającej - 672 m? -warstwa dolna z kruszyw naturalnych - 672 m? - wykonanie chodników z kostki brukowej - 672 m? - remont cząstkowy z nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu - 73 m? - ustawienie krawężników betonowych - 27 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Do przetargu może przystąpić Wykonawca, który złoży ważną ofertę z dołączonymi do niej wymienionymi w pkt IX niniejszej specyfikacji dokumentami lub ich kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez oferenta bądź upoważnionego przedstawiciela, 2) Oferent musi udowodnić, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 3) Oferent musi udowodnić, że posiada własny lub ma do dyspozycji (dzierżawa, wynajem lub inny sposób) w pełni sprawny potencjał sprzętu niezbędnego do wykonania poszczególnych asortymentów robót wg technologii opisanych w SST. Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie IX specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605), a zamawiający żąda następujące dokumenty: 1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków określonych w art.22 ust 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r.-Prawo zamówień publicznych; 2) wykaz zrealizowanych robót o podobnym stopniu trudności i zakresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres roboty, podstawowej, dane charakteryzujące daną robotę, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia danej roboty, wartość zrealizowanych robót, 3) dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje ( minimum 3). 4) wykaz osób które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia, ich uprawnienia wg wymogów Prawa budowlanego i zakres ich funkcji. 5) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) zaświadczenie z 6a) -właściwego Urzędu Skarbowego oraz z 6b) właściwego ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4, 5, 6, 7, 8 i 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) wypełniony druk Oferta i Kosztorys ofertowy, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Uwaga: Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę, (za wyjątkiem oświadczeń - oryginały).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach