Przetargi.pl
Budowa niezbędnych urządzeń ochrony środowiska, docelowego ukształtowania i rekultywacji końcowej składowiska odpadów komunalnych w Grabowcu, gm.Słubice, woj.mazowieckie - część II - dostawa ziemi z humusem do rekultywacji skarp i wierzchowiny składowiska odpadów

Urząd Gminy Słubice ogłasza przetarg

  • Adres: 09-533 Słubice, ul. Płocka 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2778056 , fax. 024 2778210
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Słubice
    ul. Płocka 32 32
    09-533 Słubice, woj. mazowieckie
    tel. 024 2778056, fax. 024 2778210
    REGON: 00054951300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslubice.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa niezbędnych urządzeń ochrony środowiska, docelowego ukształtowania i rekultywacji końcowej składowiska odpadów komunalnych w Grabowcu, gm.Słubice, woj.mazowieckie - część II - dostawa ziemi z humusem do rekultywacji skarp i wierzchowiny składowiska odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. zakup i dostawa ziemi do rekultywacji skarp i wierzchowiny składowiska odpadów - m3 7200 ( masy ziemne mogą być uzyskane z budowy urządzeń melioracyjnych lub terenów łąkowych, ewentualnie z wykopów budowlanych ) 2. zakup i dostawa humusu do pokrycia skarp - m3 300.Miejsce dostawy - działka w rejonie istniejącego składowiska odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 140000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: obowiazuje wpłata wadium w wysokości 8.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków, wymaganych od wykonawców, zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 2) wykaz posiadanego sprzętu, koniecznego przy realizacji zamówienia - załącznik nr 3 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty,wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt.1 i 3 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt.2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach