Gmina Kamieniec Ząbkowicki ogłasza przetarg
- Adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8162010 , fax. 074 8173361
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
ul. Ząbkowicka 26 26
57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie
tel. 074 8162010, fax. 074 8173361
REGON: 89071844900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamieniec-zabkowicki.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Opis: bankowa obsługa budżetu jednostki samorządu terytorialnego Gminy Kamieniec Ząbkowicki oraz jej jednostek organizacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje m. in. otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych Urzędu Gminy oraz 8 jednostek organizacyjnych Gminy, a także udzielenie Gminie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie do 550.000 zł. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
bankowa obsługa budżetu jednostki samorządu terytorialnego Gminy Kamieniec Ząbkowicki oraz jej jednostek organizacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje m. in. otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych Urzędu Gminy oraz 8 jednostek organizacyjnych Gminy, a także udzielenie Gminie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie do 550.000 zł. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a zwłaszcza wykazali się doświadczeniem z zakresu prowadzenia usług bankowych wyrażającym się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia obejmującego obsługę bankową budżetu jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki rządowej o wartości nie mniejszej niż 6 mln na rok; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 niniejszej sekcji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wymagane oświadczenia i dokumenty: a) formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru); c) zezwolenia Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych; d) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli upoważnienie osoby podpisującej nie wynika z dokumentu wymienionego w pdpkt b) lub c); e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; f) statut Banku; g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług obsługi bankowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, odbiorców i okresu wykonywania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji, j) oświadczenie wykonawcy o posiadaniu oddziału, filii lub punktu obsługi kasowej znajdującego się na terenie Gminy Kamieniec Ząbkowicki z podaniem adresu, k) wzór umowy, który winien uwzględniać postanowienia zawarte w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamzab.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-27 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA
Dodano: 2016-07-21 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Polkowickiego oraz jego jednostek organizacyjnych, powiatowych służb, inspekcji i straży w okresie od 01.09.2016 r. do 31.08.2020 r. (4 lata)
Dodano: 2016-06-22 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-06-20 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-17 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Milickiego w latach 2016-2021 66.11.00.00 - 4 Usługi bankowe
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-05-23 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu przez okres 4 lat oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w latach 2016-2020
Dodano: 2016-04-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 459.000,00 zł
Dodano: 2016-04-06