Przetargi.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI FOTOGRAFICZNEJ OŚRODKA POSTAW TWÓRCZYCH Z PODZIAŁEM NA 8 PAKIETÓW

Ośrodek Postaw Twórczych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-538 Wrocław, ul. Działkowa 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3642765 , fax. 071 3642765
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Postaw Twórczych
    ul. Działkowa 15 15
    50-538 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3642765, fax. 071 3642765
    REGON: 93031299800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opt-art.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI FOTOGRAFICZNEJ OŚRODKA POSTAW TWÓRCZYCH Z PODZIAŁEM NA 8 PAKIETÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni fotograficznej Ośrodka Postaw Twórczych wg pakietów: Pakiet 1: Zestaw: Cyfrowy aparat fotograficzny, obiektyw do aparatu wraz z filtrem uv, lampa błyskowa do aparatu, torba fotograficzna, Pakiet 2: Zestaw: Studyjne lampy błyskowe, osprzęt w postaci softboxów i statywów, Pakiet 3: Zestaw: Studyjne lampy błyskowe, statywy do studyjnych lamp błyskowych, moduły do studyjnych lamp błyskowych, Pakiet 4: Zestaw: Aparat fotograficzny wielkofomatowy 4x5 cala, obiektyw do aparatu wraz z filtrem uv, akcesoria do aparatu wielkoformatowego 4x5 cala, Pakiet 5: Zestaw: Statyw do aparatu fotograficznego, głowica do statywu, Pakiet 6: Zestaw: Komputer - klawiatura - mysz, monitor komputerowy, Pakiet 7: Skaner, Pakiet 8: Zestaw programów komputerowych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum jedną dostawę, odpowiadającą swym rodzajem przedmiotowi zamówienia (uszczegółowienie poniżej) na poszczególne pakiety o wartości brutto co najmniej: pakiet 1.- 11.000 zł. Sprzęt fotograficzny. pakiet 2.- 7.500 zł. Sprzęt fotograficzny. pakiet 3.- 6.000 zł. Sprzęt fotograficzny. pakiet 4.- 35.000 zł. Sprzęt fotograficzny. pakiet 5.- 3.600 zł. Sprzęt fotograficzny. pakiet 6.- 13.000 zł. Zestaw komputerowy. pakiet 7.- 8.000 zł. Sprzęt komputerowy (np. skaner ). pakiet 8.- 3.600 zł. Programy komputerowe. Spełnienie powyższego warunku dotyczy każdego pakietu osobno. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jeden pakiet, może zsumować wartość (brutto) pakietów, na które składa ofertę. Możliwość sumowania dotyczy pakietów 1-5 oraz/lub 6-8, tak więc na pakiet: - 1-5 zamawiający żąda odrębnego wykazu - 6-8 zamawiający żąda odrębnego wykazu Wykaz zrealizowanych dostaw należy złożyć wg wzoru stanowiącego - załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ.PRZYKŁAD: Wykonawca składający ofertę na pakiet 1, 2 i 3 może wykazać 1 dostawę, na kwotę minimum 24.500,00 zł brutto (11.000 zł+7.500 zł+6.000 zł) lub przedłożyć na każdy z trzech pakietów oddzielne wykazy opiewające na kwoty minimum- pakiet 1-11.000 zł, pakiet 2-7.500 zł, pakiet 3- 6.000 zł 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605 ze zm.), Zamawiający żąda: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 10 do SIWZ. 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 2.1. wykazu wykonanej minimum 1 dostawy, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opt-art.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach