Przetargi.pl
1. Konserwacja oświetlenia ulicznego, osiedlowego i parkowego na obszarze administracyjnym gminy Busko - Zdrój w latach 2013 - 2015 - Zadanie nr 1 2. Remonty oświetlenia ulicznego, osiedlowego i parkowego na obszarze administracyjnym gminy Busko - Zdrój na rok 2013 - Zadanie nr 2

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2013-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Konserwacja oświetlenia ulicznego, osiedlowego i parkowego na obszarze administracyjnym gminy Busko - Zdrój w latach 2013 - 2015 - Zadanie nr 1 2. Remonty oświetlenia ulicznego, osiedlowego i parkowego na obszarze administracyjnym gminy Busko - Zdrój na rok 2013 - Zadanie nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: 1. Dla zad. nr 1 (Roboty rozliczane ryczałtowo) Konserwacja oświetlenia ulicznego, osiedlowego i parkowego na obszarze administracyjnym gminy Busko - Zdrój w latach 2013 - 2015. Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego w ilości ok. 4770 punktów świetlnych.: 1.1. Zakres prac związanych z jednym stanowiskiem słupowym: a) wymiana niesprawnych źródeł światła na żarówki o nie gorszych parametrach oraz czasokresie świecenia min.12 000 godzin, b) regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, c) czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników przy wymianie źródeł światła, d) wymiana uszkodzonego osprzętu w oprawach, e) przegląd, konserwacja i wymiana wyeksploatowanych złączy kablowych w słupach oświetleniowych, f) uzupełnianie powłok lakierniczych, metalowych elementów słupów i wysięgników, g) prostowanie pochylonych słupów i obróconych wysięgników, h) uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych itp., i) wymiana uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, j) wymiana niesprawnych bezpieczników, k) regulacja opraw oświetleniowych 1.2. Zakres prac związanych z uszkodzonymi elementami oświetlenia ulicznego: a/ w przypadku dewastacji wymiana (naprawa) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych nn, b/ zabezpieczenie i demontaż w porozumieniu z Zamawiającym urządzeń t.j. słupów oświetleniowych, opraw, kloszy, szaf oświetleniowych itp., uszkodzonych w wyniku klęsk żywiołowych, kolizji drogowych, złego stanu technicznego i aktów wandalizmu. Wymiana uszkodzonych elementów nastąpi w ramach oddzielnego zlecenia. W przypadku uszkodzeń na skutek kolizji drogowych, gdzie sprawca zostanie zidentyfikowany, kosztami wymiany uszkodzonych elementów zostanie obciążony sprawca zdarzenia. Ściągnięcie należności leży w gestii Właściciela sieci. 1.3. Zakres prac pozostałych: a) przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej, b) wymiana niesprawnych urządzeń sterujących oświetleniem, c) usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, d) regulacja zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, e) lokalizacja i naprawa uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, f) naprawa zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, g) pomiary eksploatacyjne / rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciw porażeniowej w przypadku uszkodzenia uziemienia, h) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia ulicznego w formie książki eksploatacyjnej oddzielnie dla każdej ulicy, osiedla, sołectwa, parku, w tym zapisów dot. wykonanych prac konserwacyjnych, i) poprawa rezystancji uziemień opraw oświetleniowych w przypadku uszkodzenia. j) usuwanie gałęzi drzew ograniczających skuteczność świecenia lampy oraz powodujących zwarcia na linii oświetlenia. 2. Dla zad. nr 2 (Roboty rozliczane obmiarowo) 2.1. Wykonywanie remontów oświetlenia ulicznego, osiedlowego i parkowego na obszarze administracyjnym gminy Busko-Zdrój w okresie od podpisania umowy do dnia 24 grudnia 2013 r., wg rodzajów i szacunków ilościowych określonych w poniższym zestawieniu tabelarycznym: - Demontaż słupa oświetlenia parkowego (ogrodowego) 3 szt., - Montaż słupa oświetlenia parkowego (ogrodowego) (przekazanego przez inwestora) 3 szt., - Demontaż słupa oświetleniowego ŻN10 3 szt., - Montaż słupa ŻN10.* 3 szt., - Demontaż oprawy oświetleniowej niezależnie od typu 55 szt., - Montaż oprawy oświetleniowej przekazanej przez inwestora (bez wymiany wysięgnika bezpiecznika i przewodu) 15 szt., - Montaż kompletnej oprawy oświetleniowej typu SGS 70W * (lub równoważną o parametrach nie gorszych niż) 15 szt., - Montaż kompletnej oprawy oświetleniowej typu SGS 100W * (lub równoważną o parametrach nie gorszych niż) 25 szt., - Montaż kompletnej oprawy oświetleniowej typu SGS 150W * (lub równoważną o parametrach nie gorszych niż) 3 szt., - Montaż kompletnej oprawy oświetleniowej typu SGS 250W * (lub równoważną o parametrach nie gorszych niż) 3 szt., - Montaż kompletnej oprawy oświetleniowej typu LUNOIDA 100W * (lub równoważną o parametrach nie gorszych niż) 3 szt., - Montaż kompletnej oprawy oświetleniowej typu LUNOIDA 150W * (lub równoważną o parametrach nie gorszych niż) 3 szt.. - Wymiana przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 (zestawienie materiałów dodatkowych kosztorysem powykonawczym) 300 m, - Mycie opraw oświetleniowych kulistych (parkowych) 30 szt., - Mycie opraw oświetleniowych lamp latarni ulicznych 30 szt., - Montaż oprawy oświetleniowej używanej (lampa typu SGS bądź równoważna o mocy od 70W-150W dostarczona przez wykonawcę) 15 szt., - Wycinka drzew (masę drzewną usuwa wykonawca) 5 szt. *- wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały niezbędne do wykonania zadania. 2.2. Wykonywanie robót określonych w pkt 2.2.1. będzie następowało w oparciu o wystawiane przez Zamawiającego zlecenia, określające szczegółowy zakres robót oraz termin realizacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach