Przetargi.pl
15/PN/DEG/DG/AM/2009 - Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego oddziałów I, II, III, IV, i XVI SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku

SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-180 Toszek, ul. Gliwicka 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2334112 w. 212 , fax. 032 2334325, 2335244
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku
    ul. Gliwicka 5 5
    44-180 Toszek, woj. śląskie
    tel. 032 2334112 w. 212, fax. 032 2334325, 2335244
    REGON: 00029311400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    15/PN/DEG/DG/AM/2009 - Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego oddziałów I, II, III, IV, i XVI SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację zaplecza sanitarno-higienicznego oddziałów I, II, III, IV, i XVI SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. Szczegółowy opis wymogów stawianych przez Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót, projekty oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w zakresie przedmiotu zamówienia: - zestawienie kosztów robót - kosztorys ofertowy; - oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej; - oświadczenie o realizacji zadania siłami własnymi; - harmonogram rzeczowo-finansowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 15/PN/DEG/DG/AM/2009, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie powyższego warunku Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z Ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz.U. 2007 nr 155, poz. 1095 z późn. zm.) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie powyższego warunku wymaga się udokumentowania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadanego doświadczenia w wykonaniu robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca powinien legitymować się wykonaniem w ww. okresie przynajmniej dwóch robót budowlanych, z których każda winna obejmować prace ogólnobudowlane, instalacje kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, wentylacyjne i elektryczne oraz odpowiadać wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda robota. Ponadto Zamawiający wymaga posiadania przez kierownika robót uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Jednocześnie wymaga się , aby kierownik budowy wpisany był na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i tym samym był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001 nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 1) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 2) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenie: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Oferty. Wymaga się zatem udokumentowania w ww. okresie przynajmniej dwóch robót budowlanych, z których każda winna obejmować prace ogólnobudowlane, instalacje kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, wentylacyjne i elektryczne oraz odpowiadać wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda robota. Jako potwierdzenie realizacji ww. robót należy złożyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie (np. referencje). Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać należyte wykonanie zadania przez Wykonawcę ubiegającego się o zamówienie; b) uprawnienia budowlane kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; c) aktualne zaświadczenie o wpisie kierownika robót na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; d) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp). W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 3) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp). W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 4) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach