Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-513 Łódź, Pabianicka
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404 , fax. 42 6895409
- Data zamieszczenia: 2017-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Pabianicka 62
93-513 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404, fax. 42 6895409
REGON: 29540300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
155/ZP/17. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawę mebli biurowych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z wniesieniem i montażem w miejscu ich przeznaczenia dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi 2. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony ilościowo i asortymentowo oraz szczegółowo opisany w załączniku nr 2a do SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 pakietów: a) Pakiet nr 1 – meble dla Działu Spraw Pracowniczych b) Pakiet nr 2 – meble dla Oddziału Hematologii c) Pakiet nr 3 – meble dla Oddziału Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Onkologicznej d) Pakiet nr 4 – meble dla Oddziału Chirurgii Endokrynologicznej, Ogólnej i Onkologicznej e) Pakiet nr 5 – meble dla Oddziału Nefrologicznego f) Pakiet nr 6 – meble dla Bloku Operacyjnego Ośrodka Onkohematologicznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 do SIWZ. 2) FORMULARZ CENOWY, zestawienie parametrów technicznych, warunków dostawy, gwarancji i serwisu – załącznik nr 2a do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. 4) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) Oświadczenie dotyczące klasy higieniczności materiału do wykonania zamówienia – załącznika nr 6 do SIWZ b) katalogi, zdjęcia katalogowe lub broszury okuć meblowych, zastosowanych do montażu korpusów i frontów mebli, odpowiadających opisanym w SIWZ c) katalogi , zdjęcia katalogowe lub broszury profili i stelaży aluminiowych zastosowanych do montażu mebli odpowiadających opisanym w SIWZ ze wskazaniem, których pozycji SIWZ dotyczą d) karty katalogowe lub broszury dotyczące elementów i materiałów użytych do montażu mebli w miejscu ich przeznaczenia , odpowiadających opisanym w SIWZ, takich jak : szyny montażowe , kołki montażowe i silikony uszczelniające e) wizualizacja, w kolorze zabudowy meblowej poszczególnych pomieszczeń potwierdzającą zdolność zamontowania przez wykonawcę wszystkich modułów meblowych ujętych w SIWZ dla każdego pomieszczenia. Wizualizacja mebli pomaga umieścić dany element wyposażenia w otoczeniu, z uwzględnieniem jego wielkości, kształtu, faktury, koloru, elementów budowy, w odpowiednich warunkach oświetlenia. Wizualizacja powinna wiernie oddawać wygląd sprzętu ze wszystkimi jego detalami i potwierdzić, że oferta spełni oczekiwania zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli (2 części) w ramach projektu: „Kalejdoskop zawodów” (...)
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa mebli (2 części) w ramach projektu: „Klucz do sukcesu”
Dodano: 2023-03-08 - Dostawę wraz z montażem fabrycznie nowych mebli biurowych
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2022-09-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: Nowoczesna Szkoła zawodowa , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Dodano: 2022-03-02 - Dostawa mebli w ramach projektu:„Szkoła Kompetencji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EuropejskiegoFunduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Dodano: 2021-04-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: „Szkoła Kompetencji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: „Nowoczesna Szkoła zawodowa ”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa wyposażenia meblowego do Pracowni BIOBANK Katedry Biofizyki Molekularnej Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, ul. Pomorska 139 współfinansowana: - w ramach projektu Cyfrowe udostępnianie zasobów biomolekularnych i opisowych Biobanku i Katedry Antropologii Uniwersytetu Łódzkiego – charakterystyka populacji zamieszkujących tereny dzisiejszej Polski na przestrzeni dziejów. Platforma informacyjna e-Czlowiek.pl nr projektu: POPC.02.03.01-00-0012/17. - w ramach projektu „Utworzenie sieci biobanków w Polsce w obrębie Infrastruktury Badawczej Biobanków i Zasobów Biomolekularnych BBMRI-ERIC" Decyzja MNiSW nr DIR/WK/2017/2018/01-1”.
Dodano: 2020-10-15 - Dostawa mebli wraz z montażem w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz Rozwoju i Dziedzictwa Kulturowego i Edukacji Artystycznej
Dodano: 2020-10-02