Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 75-501 Koszalin, ul. Jedności 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3425794 , fax. 094 3425794
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o.
ul. Jedności 4 4
75-501 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3425794, fax. 094 3425794
REGON: 33024101800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http: // zos.koszalin.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
11ZP Dostawa wyposażenia Hali Sportów Walki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Jednorazowa dostawa, w terminie 4 tygodni od podpisania umowy, wraz z transportem, wniesieniem i montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO przy ul. Fałata 34 w Koszalinie wyposażenia zaplecza socjalnego Hali Sportów Walki zgodnie ze specyfikacją określoną w § 1 wzoru umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1.Spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Spełniający przez oferowane dostawy wymagania określone przez Zamawiającego W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków oraz dokonania ich oceny wykonawca załączy do oferty dokumenty określone w części IV SIWZ pkt. 1, w formie określonej odpowiednio w części II i IV SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca załączy do formularza oferty (zał. nr 1) następujące dokumenty: 1)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o profilu działania odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne powinny załączyć dodatkowo umowę spółki i, o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania spółki w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. 3)Atesty, certyfikaty zgodności i świadectwa oferowanych produktów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: // zos.koszalin.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli medycznych, krzeseł oraz innego wyposażenia
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa wyposażenia do nowobudowanej części obiektu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dokończenie rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Dąbskiej 105 w Szczecinie wraz z elementami zagospodarowania terenu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa mebli biurowych dla SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa wyposażenia budynków B1, B2 i B3, zlokalizowanych przy ul. Przestrzennej 19 w Szczecinie w ramach zadania pn.: Budowa Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Euroregionalne Centrum Edukacji Wodnej i Żeglarskiej
Dodano: 2015-06-16 - Dostawa mebli i wyposażenia do świetlic w miejscowości Brzezina i Ziemomyśl A
Dodano: 2014-07-18 - Zakup sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie obiektów zabezpieczających ćwiczenia ANAKONDA 14.
Dodano: 2014-06-27 - Zakup sprzętu kwaterunkowego i tekstyliów na obiekty po remoncie, które nie zmieniły przeznaczenia oraz na wyposażenie nowych stanowisk pracy.
Dodano: 2014-06-06 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie.
Dodano: 2014-01-21 - Wyposażenie pomieszczeń hotelowo- rekreacyjnych w hali sportowo - rehabilitacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Dębnie
Dodano: 2013-12-19 - Dostawa i zakup wyposażenia świetlic wiejskich w miejscowościach Chwarszczany, Gudzisz, Boleszkowice, Reczyce, Wysoka, Namyślin
Dodano: 2013-10-22