Przetargi.pl
„Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Młynna poprzez odbudowę budowli piętrzących w km: 0+236, 5+060, 7+632, 8+919, 12+105, 12+840, 14+648, 18+896 oraz budowę dodatkowych budowli piętrzących w km: 3+900, 11+000, 13+700, 17+000”

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
    tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.wody.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Młynna poprzez odbudowę budowli piętrzących w km: 0+236, 5+060, 7+632, 8+919, 12+105, 12+840, 14+648, 18+896 oraz budowę dodatkowych budowli piętrzących w km: 3+900, 11+000, 13+700, 17+000”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót budowlanych zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo Finansowym, sporządzonym przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie umożliwiającym użytkowanie budowli piętrzących zgodnie z ich przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu do akceptacji Dokumentację Projektową w terminach wskazanych w § 4 Wzoru Umowy. Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie funkcjonalności polegającej na retencji korytowej wód rzeki Młynna i w przyszłości wykorzystanie wód do nawodnienia upraw rolnych. Jest to realizacja działań mających na celu przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie gminy Gubin i Bobrowice w powiecie krośnieńskim. W celu realizacji powyższego zadania przewidziano remont, odbudowę i budowę nowych jazów szandorowych oraz remont, budowę i odbudowę zastawek szandorowych. Wykonawca zobowiązany jest wycenić całość prac zgodnie z załączonym kosztorysem ślepym. Zakres prac przewidziany do wykonania w roku 2020, w roku 2021 i w roku 2022 realizowany będzie po uzyskaniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych (zapewnienie finansowania bądź decyzja finansowa), po uzyskaniu zapewnienia finansowania Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie o wysokości środków przewidziany na dany rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 40 000 PLN ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy – zgodny w treści z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 3) Oświadczenie wymagane do oceny oferty w kryterium „ Doświadczenie Kierownika Robót Budowlanych - zgodny w treści z załącznikiem nr 1c do FO, 4) Oświadczenie wymagane do oceny oferty w kryterium „ Doświadczenie Projektanta” - zgodny w treści z Załącznikiem nr 1d do FO, 2. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 4. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; 5. dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (o ile jest wymagane wadium); 6. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 8. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach