Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
- Data zamieszczenia: 2020-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
REGON: 36830257500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.wody.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Młynna poprzez odbudowę budowli piętrzących w km: 0+236, 5+060, 7+632, 8+919, 12+105, 12+840, 14+648, 18+896 oraz budowę dodatkowych budowli piętrzących w km: 3+900, 11+000, 13+700, 17+000” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót budowlanych zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo Finansowym, sporządzonym przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie umożliwiającym użytkowanie budowli piętrzących zgodnie z ich przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu do akceptacji Dokumentację Projektową w terminach wskazanych w § 4 Wzoru Umowy. Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie funkcjonalności polegającej na retencji korytowej wód rzeki Młynna i w przyszłości wykorzystanie wód do nawodnienia upraw rolnych. Jest to realizacja działań mających na celu przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie gminy Gubin i Bobrowice w powiecie krośnieńskim. W celu realizacji powyższego zadania przewidziano remont, odbudowę i budowę nowych jazów szandorowych oraz remont, budowę i odbudowę zastawek szandorowych. Wykonawca zobowiązany jest wycenić całość prac zgodnie z załączonym kosztorysem ślepym. Zakres prac przewidziany do wykonania w roku 2020, w roku 2021 i w roku 2022 realizowany będzie po uzyskaniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych (zapewnienie finansowania bądź decyzja finansowa), po uzyskaniu zapewnienia finansowania Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie o wysokości środków przewidziany na dany rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 40 000 PLN ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy – zgodny w treści z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 3) Oświadczenie wymagane do oceny oferty w kryterium „ Doświadczenie Kierownika Robót Budowlanych - zgodny w treści z załącznikiem nr 1c do FO, 4) Oświadczenie wymagane do oceny oferty w kryterium „ Doświadczenie Projektanta” - zgodny w treści z Załącznikiem nr 1d do FO, 2. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 4. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; 5. dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (o ile jest wymagane wadium); 6. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 8. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
Dodano: 2024-07-17 - Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
Dodano: 2024-07-16 - REMONT I KONSERWACJA WYKUSZU KAPLICY ZAMKU GRODZIEC
Dodano: 2024-07-12 - Remont budynku użyteczności publicznej pełniącego dawniej funkcję przedszkola przy ul. 1 Maja 6 w Trzebnicy
Dodano: 2024-07-11 - Remont pomieszczeń sanitarnych szkoły
Dodano: 2024-07-04 - I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – I Etap
Dodano: 2024-07-01 - Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2024-06-30 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Bielskiej 4 w Bolesławcu
Dodano: 2024-06-28 - Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Rosochatej
Dodano: 2024-06-25