Przetargi.pl
Zwiększenie wykorzystania energii odnawialnej poprzez zakup i montaż kolektorów słonecznych w Gminie Pilica

Urząd Miasta i Gminy w Pilicy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-436 Pilica, ul. Żarnowiecka 46a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6735104 , fax. 032 6736081
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy
    ul. Żarnowiecka 46a 46a
    42-436 Pilica, woj. śląskie
    tel. 032 6735104, fax. 032 6736081
    REGON: 00054326100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie wykorzystania energii odnawialnej poprzez zakup i montaż kolektorów słonecznych w Gminie Pilica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: Zwiększenie wykorzystania energii odnawialnej poprzez zakup i montaż kolektorów słonecznych w Gminie Pilica, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu kompletnych instalacji solarnych w 823 budynkach mieszkalnych oraz w 3 obiektach użyteczności publicznej, znajdujących się na terenie Gminy Pilica. 2. Zadanie inwestycyjne jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet V, Działanie 5.3 Czyste i odnawialne źródła energii, Projekt: Zwiększenie wykorzystania energii odnawialnej poprzez zakup i montaż kolektorów słonecznych w Gminie Pilica. 3. Na realizację przedmiotu zamówienia składają się: 1) Zaprojektowanie instalacji solarnej z kolektorami płaskimi w 823 budynkach mieszkalnych oraz w 3 obiektach użyteczności publicznej znajdujących się na terenie gminy Pilica, objętych projektem Zwiększenie wykorzystania energii odnawialnej poprzez zakup i montaż kolektorów słonecznych w Gminie Pilica; 2) Dostarczenie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji solarnych w ww. budynkach; 3) Wykonanie w 826 budynkach kompletnych instalacji solarnych obejmujących współpracujący automatycznie system kolektorów słonecznych płaskich, podgrzewacze wody z armaturą kontrolno-pomiarową oraz pełną automatyką; 4) Wypełnienie otworów oraz naprawa i odtworzenie uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych; 5) Przeprowadzenie płukania i prób całej instalacji solarnej oraz napełnienie instalacji czynnikiem solarnym; 6) Podłączenie do wykonanych instalacji solarnych (zasobnika c.w.u.) istniejących źródeł ciepła w celu zbilansowania ciepła niezbędnego do przygotowania c.w.u., a w razie jego braku, zamontowanie grzałek elektrycznych o właściwej mocy (doboru mocy dokonuje Wykonawca, grzałkę dostarcza właściciel budynku); 7) Zaprogramowanie i uruchomienie układu automatyki; 8) Przeprowadzenie rozruchu każdej z wykonanych instalacji solarnych; 9) Opracowanie instrukcji obsługi instalacji solarnych dla każdej wykonanej instalacji solarnej; 10) Przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie ich o zasadach bezpiecznego użytkowania instalacji solarnej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej PFU, który stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wymagania Zamawiającego względem realizacji przedmiotu zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 6. Tam, gdzie ewentualnie w programie funkcjonalno-użytkowym został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w PFU oraz będą zgodne pod względem: a. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych, b. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f. standardów emisyjnych. 7. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na warunkach określonych w PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 200 000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ (30 dni) i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy, ul. Żarnowiecka 46, 42-436 Pilica Bank: BS Wolbrom O/Pilica KONTO: 83 8450 0005 0040 0400 0013 0002 z dopiskiem: IiR.271.1.2015 - INSTALACJE SOLARNE. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach tj: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), - należy złożyć w oryginale najpóźniej wraz z ofertą (oryginał gwarancji (poręczenia) powinien być umieszczony w ofercie w taki sposób, aby nie naruszyć integralności oferty, a jednocześnie umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp - np. umieszczony w koszulce lub osobnej kopercie. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt 4 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na kolektory słoneczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach