Przetargi.pl
„Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Publicznych w Chełmsku Śląskim”

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 516 321 619 , fax. 75 741 12 62
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 516 321 619, fax. 75 741 12 62
    REGON: 23082133900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Publicznych w Chełmsku Śląskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane związane z termomodernizacją budynku Zespołu Szkół Publicznych położonego przy ul. Kolonia 14 w Chełmsku Śląskim gmina Lubawka. Zakres robót obejmuje w szczególności docieplenie ścian z ościeżami, docieplenie stropodachu, izolacje ścian fundamentowych, częściową wymianę stolarki, remont komina, wymianę źródła ciepła, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej z pracami towarzyszącymi. Kompleks szkolno-przedszkolny został oddany do użytku 1985 roku. Jest to obiekt wolnostojący, składający się z pięciu połączonych ze sobą segmentów. Dane techniczne obiektu: Powierzchnia zabudowy: 2 251,00 m2 Kubatura: 13 825,m3 Powierzchnia użytkowa: 4 242,20 m2. Część I zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. docieplenie ścian budynku, docieplenie ścian piwnic, docieplenie stropodachu, wymianę pokrycia dachu, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę instalacji odgromowej na podtynkową, wymianę parapetów zewnętrznych, wymianę krat okiennych, remont wejścia do budynku, wykonanie częściowej opaski wokół budynku, izolację fundamentów, częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont komina. Prace w poszczególnych segmentach opisano w pkt 3.2 SIWZ. Część II zamówienia obejmuje wykonanie robót branży sanitarnej i elektrycznej wraz z dostawą fabrycznie nowych urządzeń, w następującym zakresie: 1. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania z wyposażeniem grzejników w głowice termostatyczne; 2. Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, wymiana instalacji cyrkulacji oraz montaż armatury; 3. Przebudowa kotłowni na kotłownię na biomasę. Źródłem ciepła mają być dwa kotły na biomasę o mocy 150 kW każdy. Praca kotła ma być zautomatyzowana. Paliwo winno być podawane za pomocą podajników do zasobników pośrednich. W istniejącym kominie należy wprowadzić wkład kominowy ze stali nierdzewnej 26,0 m. Kotłownię należy wyposażyć w powietrzną pompę ciepła o mocy 16 kW, której zadaniem będzie przygotowywanie ciepłej wody użytkowej w okresach letnich i przejściowych; 4. Roboty budowlane towarzyszące pracom instalacyjnym; 5. Wykonanie instalacji elektrycznej w kotłowni: zasilanie w energię elektryczną, tablica zabezpieczeń TK, instalacja oświetlenia wewnętrznego, instalacja gniazd wtykowych, instalacja zasilania urządzeń, uziemienie ochronne i połączenia wyrównawcze. 6. Wykonawca przeszkoli pracowników korzystających z produktów projektu oraz osoby stale przebywające w obiekcie dla świadomego użytkowania tych produktów, wskazania istotności ekologicznego wymiaru projektu oraz identyfikacji i sugestii zmiany dotychczasowych zachowań i postaw w wymiarze ekologicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla części I: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), Dla części II: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), najpóźniej do dnia 21 marca 2017 r. do godziny10.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach