Przetargi.pl
Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz zwiększenie udziału energii ze źródeł odnawialnych w produkcji energii w Gminie Zbójno

Gmina Zbójno ogłasza przetarg

  • Adres: 87645 Zbójno, Zbójno
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 801 921 , fax. 542 801 921
  • Data zamieszczenia: 2017-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbójno
    Zbójno
    87645 Zbójno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 801 921, fax. 542 801 921
    REGON: 91086734100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz zwiększenie udziału energii ze źródeł odnawialnych w produkcji energii w Gminie Zbójno
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz zwiększenie udziału energii ze źródeł odnawialnych w produkcji energii w Gminie Zbójno. Prace przeprowadzone zostaną w budynku Publicznego Gimnazjum w Zbójnie, działka o nr ewid. 281/9. 2. Prace budowlane objęte poniższym zamówieniem obejmują: a) Branża architektoniczno-konstrukcyjna: • Roboty rozbiórkowe – wykucie gzymsu, rozbiórka obróbek blacharskich i systemu odwodnienia budynku, • Roboty tynkarskie – tynkowanie ścian, uzupełnienie ubytków w tynku, docieplenie ścian i wykonanie tynku cienkowarstwowego i obróbek blacharskich, • Roboty izolacyjne – ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu Sali gimnastycznej, • Roboty dekarskie i blacharskie – wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, odwodnienia i obróbek blacharskich, • Roboty malarskie. b) Branża elektryczna: • Wymiana instalacji odgromowej, • Montaż zestawu fotowoltaiki o mocy 3,06 kW. c) Branża sanitarna: • Wymiana instalacji c.o., • Wymiana dwóch pomp obiegowych c.o. zasilających budynek gimnazjum na pompy elektroniczne. 3. Szczegółowy zakres robót ujęty został w projekcie budowlanym, STWiOR oraz w przedmiarze robót. Wymagany okres gwarancji: minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach