Przetargi.pl
Zwiększenie dostępności i jakości usług medycznych w Wojewódzkim Szpitalu Chorób Płuc im. dr. A. Pawelca w Wodzisławiu Śląskim poprzez zakup specjalistycznego sprzętu medycznego oraz adaptację pomieszczeń

Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca ogłasza przetarg

  • Adres: 44300 Wodzisław Śląski, ul. Bracka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4537110, 4537171 , fax. 324 555 325
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
    ul. Bracka 13
    44300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 032 4537110, 4537171, fax. 324 555 325
    REGON: 29769000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wscp.wodzislaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie dostępności i jakości usług medycznych w Wojewódzkim Szpitalu Chorób Płuc im. dr. A. Pawelca w Wodzisławiu Śląskim poprzez zakup specjalistycznego sprzętu medycznego oraz adaptację pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr. A. Pawelca. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: 1) Wideobronchoskop wraz z osprzętem – 1 komplet 2) System dyfuzji do spirometrii – 1 komplet 3) Aparat RTG kostno-płucny i adaptacja pomieszczeń pracowni RTG – 1 komplet 4) Polisomnograf- 1 komplet 5) Łóżka z barierkami i materacami – 76 szt. 6) Fotele do chemioterapii – 10 szt. 7) Materace przeciwodleżynowe – 15 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dotyczy Części nr 5 – Łóżka z barierkami i materacami – w celu pełnej weryfikacji oferowanych parametrów Zamawiający wezwie do dostarczenia łóżka i przeprowadzenia prezentacji oferowanego przedmiotu zamówienia. Parametry zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego i spisany zostanie protokół z przeprowadzonej prezentacji. Po zakończeniu prezentacji przedmiot zamówienia zostanie zwrócony Wykonawcy. Dostarczenie i zwrot przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. 2. Pozostałe dokumenty, jakie należy załączyć do oferty: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Oświadczenie o warunkach gwarancji – zał. nr 3 do Działu III SIWZ – wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 3) wypełniony szczegółowy opis oferowanego sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Działu II SIWZ, który jednocześnie stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -w zakresie odpowiadającym odpowiednio dla każdej z części, na którą składana jest oferta (w związku faktem, iż wykonawca zobowiązany jest zapewnić na terenie kraju autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny oferowanego przedmiotu zamówienia przez okres trwania gwarancji, w złożonym szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, należy podać lokalizację serwisu gwarancyjnego oraz serwisu pogwarancyjnego, tj. nazwę i adres serwisu, nr telefonu i faksu oraz adres e-mail).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach