Przetargi.pl
Zwiększenie czystości wód gruntowych i uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej w północnej części Gminy Dukla - poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Równe realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa nr IV Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom, działanie 4.1 Infrastruktura ochrony środowiska, schemat A - oczyszczanie ścieków.

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4329135 , fax. 013 4331011
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 013 4329135, fax. 013 4331011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie czystości wód gruntowych i uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej w północnej części Gminy Dukla - poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Równe realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa nr IV Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom, działanie 4.1 Infrastruktura ochrony środowiska, schemat A - oczyszczanie ścieków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Równe - sieć PVC ? 200 mm 12 141,00 mb, - sieć PVC ? 160 mm 9 061,50 mb, - rurociąg tłoczny PE ? 75 mm 429,00 mb, - studzienki kanalizacyjne PCV ? 400 mm z włazem żeliwnym 710 szt., - studzienki kanalizacyjne PCV ? 1020 mm z włazem żeliwnym 14 szt., - studzienki betonowe z włazem żeliwnym ? 1 200 mm 31 szt., - studzienki betonowe z włazem żeliwnym ? 1 000 mm 1 szt., - przepych pod drogą krajową 48 mb, - pompownia 1 kpl, - komora pomiarowa 1 kpl, - ogrodzenie przepompowni i komory pomiarowej wraz z bramką szer. 1,0 m x 2 - 53, 50 mb, - obsługa geodezyjna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja dotycząca wadium - 250 000,00 zł słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jeden lub kilku następujących formach : - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto :Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział Dukla Nr konta : 58 86 42 10 96 20 10 96 00 18 33 00 02. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 prawa zamówień publicznych, nie złożyli dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, chyba że udowodnili, że wynika to z przyczyn nie leżących po ich stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, Spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać oddzielnie - załącznik nr 2; 3) oświadczenie o podwykonawcach, wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, tylko i wyłącznie w zakresie przyłącza energetycznego do przepompowni ścieków, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp), - załącznik nr 3, 4) kosztorys ofertowy szczegółowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wizji lokalnej w terenie - załącznik nr 4, 5) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać oddzielnie - załącznik nr 6; 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że w wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać oddzielnie - załącznik nr 7; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8; 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9; 10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( 2 zadania polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o minimalnej średnicy fi 200mm z PVC o minimalnej długości 5 000 m każde z zadań - 2 zadania polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, w zakres której wchodziła budowa przepompowni ścieków w ilości minimum 1 kpl. dla każdego z zadań) W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie - załącznik nr 10; 11) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: -konstrukcyjno - budowlanej w zakresie dróg i ulic, -instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadających opisane wyżej uprawnienia W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie - załącznik nr 11; 12) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: W zakresie dysponowania potencjałem technicznym, Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, w tym: - koparka gąsienicowa - min. 4 szt. - spycharka gąsienicowa - min. 2 szt. - walec statyczny samojezdny - min 1 szt. - wibromłot - min. 1 szt. - żuraw samochodowy - min. 2 szt. - ciągnik kołowy - min. 1 szt. - samochód skrzyniowy - min. 2 szt. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń opisanych wyżej. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie - załącznik nr 12; 13) potwierdzenie warunków znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- załącznik nr 13; a) wykonawca wykaże i potwierdzi, iż osiągnął w ciągu każdego z ostatnich 3 lat (2006, 2007, 2008) roczny przychód w wysokości minimum 1 .000.000,00zł , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres- załącznik nr 14; b) wykonawca wykaże i potwierdzi, iż wysokość posiadanych środków finansowych lub jego zdolność kredytowa jest nie nisza niż 1.000.000,00 zł - załącznik nr 15; c) wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 16. W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w pkt. a i b Wykonawcy muszą spełniać łącznie, a warunek określony c każdy z wykonawców osobno. 11) potwierdzenie wpłaty wadium - załącznik nr 17.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach