Przetargi.pl
ZSO w Komorowie - modernizacja obiektów szkolnych

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZSO w Komorowie - modernizacja obiektów szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącej konserwacji – modernizacji obiektów szkolnych w Komorowie, w ramach zadania „ZSO w Komorowie – modernizacja obiektów szkolnych”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) modernizację pomieszczeń na I piętrze w budynku nr 1 w tym uzupełnienie ubytków, malowanie pomieszczeń, wymiana osłon na kaloryferach, narożników, wymiana okładzin podłóg, ułożenie glazury na fragmentach ścian 2) modernizację korytarza na I piętrze w budynku nr 1 w tym wymiana drzwi z korytarza do pomieszczeń, wymiana wykładziny podłogowej, uzupełnienie ubytków i malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowego otworu drzwiowego do gabinetu Wicedyrektor 3) modernizację klatki schodowej od I piętra w dół 4) modernizację fragmentu ściany zewnętrznej przy wejściu do kuchni 5) wymianę drzwi z korytarza do pomieszczeń na I piętrze w budynku nr 2 6) renowację podłogi drewnianej w tym cyklinowanie, szpachlowanie i szlifowanie, lakierowanie na korytarzu na I piętrze w budynku nr 2 7) modernizację instalacji elektrycznej w budynku nr 1 wg dokumentacji projektowej 8) modernizację oświetlenia dużej sali gimnastycznej wg dokumentacji projektowej Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonawca jest zobowiązany do organizacji pracy w sposób nieutrudniający funkcjonowanie obiektu. 1) Stosownie do postanowień art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia to osoby wykonujące czynności ogólnobudowlane w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót remontowo- budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach