Przetargi.pl
ZP/PN/2017/66 - narzędzia bariatryczne

Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 57320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 862 12 71; 862 11 21 , fax. 74 862 11 22
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna
    ul. Jana Pawła II 2
    57320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 862 12 71; 862 11 21, fax. 74 862 11 22
    REGON: 02049396100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.scm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/PN/2017/66 - narzędzia bariatryczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą narzędzi chirurgicznych do zabiegów bariatrycznych dla potrzeb SCM SA w Polanicy-Zdroju”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 do SIWZ, które opisują szczegóły zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów– na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ust. 1b ustawy - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (dokumenty przedmiotowe) Certyfikat Zgodności – Deklaracji Zgodności WE [stosownie do treści art. 2. ust 1. pkt 8). ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm. zwaną dalej: ustawą o wyrobach medycznych) - „dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi”] dla wyrobów medycznych: zgodnie z art. 29 ustawy o wyrobach medycznych. Formularz Zgłoszenia/ Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych do każdej pozycji w zadaniach zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. W przypadku braku potwierdzenia złożenia formularza przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty posiadanego Formularza Powiadomienia/Zgłoszenia/ do Rejestru Wyrobów Medycznych wraz z oświadczeniem podpisanym przez upoważnioną osobę, że w dniu ……………….. zostały złożone wymagane dokumenty w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub dokument potwierdzający przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych /EUDAMED/, o której mowa w art. 64 ustawy o wyrobach medycznych. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku, gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. Materiały informacyjne dotyczące oferowanego wyrobu zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez Zamawiającego, z nazwą producenta – w języku polskim. Pozostałe dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, które Wykonawca składa wraz z ofertą Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz cenowy - zał. Nr 1 ( wraz z kopią na nośniku danych) Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług załącznik nr 6 do SIWZ Uzupełniony wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ ( wraz z kopią na nośniku danych) Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami W związku z brakiem możliwości technicznej wypełnienia przez zamawiającego obowiązku wynikającego z zapisu art. 10 b ustawy PZP w niniejszym postępowaniu obowiązuje forma pisemna w zakresie składania ofert i środków ochrony prawnej wskazanych w pkt 21 SIWZ, oraz zapisach ustawy PZP. Przekazywanie pozostałych oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji związanych z przedmiotowym postępowaniem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl z podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/PN/2017/66 – narzędzia bariatryczne. W przypadku awarii Internetu kontakt pod nr 74 8621 121, 74 8621271 w godzinach od 8.00 do 15.00. Odpowiedzi na zadane pytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane będą na stronie internetowej (www.bip.scm.pl – zakładka zamówienia publiczne) i przekazywane Wykonawcom zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy PZP. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego bip.scm.pl zakładka zamówienia publiczne. Wynik postępowania zostanie przekazany za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ofercie adres e-mail. Informację podane podczas otwarcia ofert złożonych do postępowania, stosownie do art. 86 ust 5 ustawy PZP, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej www.scm.pl Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji. Wymagania dotyczące wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z art. 85 ust 2 ustawy PZP, może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Opis sposobu przygotowania ofert Oferta winna być zapakowana w kopertę (koperty), odpowiednio zabezpieczoną/e przed jej/ich przypadkowym otwarciem. Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i trwale złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Składana oferta winna być opisana według niżej podanego wzoru: "Oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, oznaczonego ZP/PN/2017/66 – narzędzia bariatryczne nie otwierać przed 14.09.2017 godz. 11.30”. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie, więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Ponadto oferta musi odpowiadać poniższym wymaganiom: Oferta będzie napisana w języku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnie nieścieralnym atramentem oraz będzie podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, Wszystkie strony oferty składające się na jej treść muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do działania w imieniu i na rzecz danego Wykonawcy. Miejsca w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Wszystkie dokumenty składające się na treść oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Dokumenty i informacje składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, które nie mogą być udostępniane, winny być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA, INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" i załączone jako odrębna część oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Zasady ogólne określenia ceny oferty Cena oferty to łączny koszt oferowanego asortymentu, koszt dostawy do magazynu Zamawiającego oraz inne koszty mające wpływ na zaoferowaną cenę oferty. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty wszystkie ponoszone koszty wykonania przedmiotu zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty z ich wyszczególnieniem. Cena oferty ma być skalkulowana i ostateczna. Jakiekolwiek upusty cenowe powinny być wkalkulowane w cenę. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich i określać wartość przedmiotu zamówienia w całym okresie trwania umowy. Cena oferty powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonywać poprawek oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą błędy w obliczeniu ceny. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena (oferta może uzyskać maksymalnie 100% punktów całkowitej oceny): 0-100 pkt – najniższa oferta cenowa uzyskuje najwyższą ocenę obliczania wg wzoru: Najniższa cena ze złożonych ofert ---------------------------------------------- x 100 pkt x 100% = ilość uzyskanych punktów cena oferty badanej Wybrana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów. 18. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert Oferty należy złożyć w Sekretariacie (parter za recepcją główną) Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.09.2017 roku, do godziny 1100. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 14.09.2017 roku o godzinie 11.30 w sali konferencyjnej Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. Postanowienia umowne Zamawiający przekazuje wraz z SIWZ wzór umowy, który zawiera wszystkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, zgodnie z postanowieniami w/w wzoru umowy. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie określonym w art. 94 ustawy PZP. Zamawiający prześle Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wyniki postępowania za pośrednictwem poczty elektronicznej, w tym celu należy w ofercie podać adres e-mail. Umowa zawierana jest na okres zgodny z terminem wykonania zadania i zostanie przesłana Wykonawcy pocztą w dwóch egzemplarzach podpisanych ze strony Zamawiającego. Jeden egzemplarz umowy, podpisany należy odesłać na adres Zamawiającego NIEZWŁOCZNIE PO PODPISANIU, NIE PÓŹNIEJ JEDNAK , NIŻ W CIĄGU PIĘCIU DNI OD JEGO OTRZYMANIA . Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamówienia publicznego W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom, których interes doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI. UWAGA: Wymagane przez SIWZ oświadczenia Wykonawca składa w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (wymienione w KRS lub CEDIG albo posiadające pełnomocnictwo). W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach