Przetargi.pl
Dostawa Bronchofiberoskopu diagnostyczno - terapeutycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.

Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, Grzybowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Grzybowa 1
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
    REGON: 02137042700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Bronchofiberoskopu diagnostyczno - terapeutycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę Bronchofiberoskopu diagnostyczno–terapeutycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii rok produkcji 2019 i wprowadzonego do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2019r., poz.175 z późń. zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego sprzętu do obrotu. Oferowany sprzęt musi w pełni być zgodny z obowiązującymi normami, dotyczącymi tego typu sprzętu i posiadać wymagane atesty, certyfikaty i dopuszczenia. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: - Dostarczyć sprzęt zgodny z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym wymogów technicznych przedmiotu zamówienia oraz dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego w Miliczu przy ul. Grzybowej 1, ustawić/zainstalować sprzęt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - Dokonać uruchomienia, prób i sprawdzeń, sprzętu - Przeprowadzić szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu. Przekazać Zamawiającemu sporządzoną w języku polskim instrukcję obsługi, dotyczącą oferowanego Bronchofiberoskopu diagnostyczno – terapeutycznego. Przekazać karty gwarancyjne sprzętu, uwzględniające warunki wymagane w tym zakresie przez Zamawiającego. Dla sprzętu, dla którego nie wystawione zostaną stosowne karty gwarancyjne, podstawę roszczeń stanowić będzie faktura VAT na zasadach określonych w umowie i w Kodeksie Cywilnym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji oraz przeglądy techniczne w ilości zalecanej przez producenta (min. jeden w roku). Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku Nr 2 do SIWZ, a jego wartość jest mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynika z wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga zgody Wykonawcy na płatność wynagrodzenia za dostarczony Bronchofiberoskop diagnostyczno - terapeutycznego w 36 ratach zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy, pierwsza rata płatna będzie w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury i dostarczenia protokołu odbioru pod warunkiem, że termin ten przypadnie po 18 dniu miesiąca. Pozostałe raty będą płatne także po 18 dniu każdego miesiąca nie później niż do ostatniego dnia miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ – wypełniony i podpisany ( wg wzoru). 2) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załączniki Nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisane (wg wzoru) przez Wykonawcę. 3) Aktualne Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załączniki Nr 3 do SIWZ (wg wzoru). 4) Zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru). 5) Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane produkty uzyskały pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i są zgodne z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r., o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2019r., poz. 175 ze zm.) oraz posiadają aktualne na dzień składania oferty: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską a oferowany asortyment jest wpisany do rejestru wyrobów medycznych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6) Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7) Załącznik Nr 7 do SIWZ Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych. 8) Polisa OC lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00zł. 9) Materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2 do SIWZ – dopuszcza się złożenie materiałów w języku angielskim (przetłumaczonych na język polski) ; Uwaga! Jako materiał informacyjny nie może zostać złożony (jako Wystarczający) opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego podpisany przez Wykonawcę, dokument złożony na potwierdzenie parametrów ma za zadanie potwierdzać wszelkie właściwości określone w opisie przedmiotu zamówienia; 10) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawa zamówień publicznych (Pzp), przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ ust. 1 pkt. 3, 5, 6 i 7. 11) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 3, 5, i 6 SIWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 12) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ ust. 1 pkt. 13 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 13) W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów dotyczących zaoferowanego bronchofiberoskopu w celu potwierdzenia, że oferowany bronchofiberoskop odpowiada warunkom SIWZ i opisom zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 14) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy): a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo w aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach