Biuro do Spraw Substancji i Preparatów Chemicznych ogłasza przetarg
- Adres: 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 30/34
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 25 38 400 , fax. 42 25 38 444
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro do Spraw Substancji i Preparatów Chemicznych
ul. Dowborczyków 30/34 30/34
90-019 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 25 38 400, fax. 42 25 38 444
REGON: 47293434600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chemikalia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-komp.-2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. dostarczenie do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego obejmującego : a) Zestawy komputerowe PC 2 GB RAM - 20 szt.; b) Drukarkę laserową mono. 2. udzielenie gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy na sprzęt komputerowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy, 3) prowadzą działalność gospodarczą, której zakres obejmuje przedmiot zamówienia, 4) spełniają wszystkie warunki określone w SIWZ. W przypadku konsorcjum, warunek określony w pkt 2) muszą spełnić wszyscy Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie. B. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń. C. Wykonawca może dokonać cesji praw z zakresu serwisu i napraw, jeżeli sam ich nie świadczy, ale wyłącznie na podmiot spełniający warunki niniejszej SIWZ. D. Warunki dotyczące konsorcjum a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, tj. przedstawić dokument wymieniony w Załączniku 2 SIWZ. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć jeden wspólny dokument; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą, d) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e) wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, iż nie zachodzą względem niego określone w art. 24 ust. 1 ustawy okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania (załącznik nr 2 do formularza oferty) 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale III lit A, punkty 2-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiedni, że: a) nie otwarto jego likwidacji, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w lit. a i c winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. C. Ponadto Wykonawca powinien przedstawić niżej wymienione dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Opis oferowanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem pod kątem spełniania wymogów postawionych w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jednocześnie wzór opisu - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca wypełnia załącznik nr 4 do SIWZ, opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, które wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ. 3. Inne dokumenty wymienione w załączniku nr I do SIWZ - m.in. certyfikaty (deklaracje) zgodności CE, ISO, itd. 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, w zakresie niniejszego postępowania, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Dokumenty przedkładane do oferty powinny być w oryginale lub kserokopii. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez Wykonawcę lub upoważnione osoby, prawnie umocowane do jego reprezentowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chemikalia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa podstawki serwera wraz z dyskami dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej 12/W3/D/2016
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa laptopa wraz z akcesoriami dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej 5/W3/D/2016
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2016-03-17 - MOPR.III.3511.1.2016
Dodano: 2016-03-07 - Zakup i dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla EC1- Łódź Miasto Kultury w Łodzi
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska oraz IBP w podziale na części (8 zadań)
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa monitorów dla Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Biblioteki Politechniki Łódzkiej w 2015 roku B/6/2015/ZP
Dodano: 2015-10-02