Przetargi.pl
ZP/CZD/0153/20 Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz kuchennych ulegających biodegradacji – 4 pakiety

Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg

  • Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48228151024 , fax. +48228151015
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
    Al. Dzieci Polskich 20
    04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48228151024, fax. +48228151015
    REGON: 00055796100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/CZD/0153/20 Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz kuchennych ulegających biodegradacji – 4 pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz kuchennych ulegających biodegradacji w podziale na 4 pakiety
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Pakiet nr 1- 30,00PLN Pakiet nr 2- 20,00 PLN Pakiet nr 3- 60,00 PLN Pakiet nr 4- 1 500,00 PLN W przypadku oferowania wszystkich pakietów – łączna wartość wadium wynosi: 1 610,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, Wykonawca wnosi je w postaci elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostać przesłane do Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). Uwaga: Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Treść gwarancji powinna zawierać stosowne zapisy dla skuteczności prawidłowego zabezpieczenia oferty uwzględniając postać dokumentu elektronicznego i fakt istnienia wielu oryginałów takiej postaci, w tym zapisy dotyczące warunków wygaśnięcia i zwrotu (zwolnienia) gwarancji w postaci dokumentu elektronicznego. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BRE BANK nr rachunku 70 1140 1010 0000 4356 9500 1001 z dopiskiem na przelewie: ZP/CZD/0153/20.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że posiada aktualną decyzję/zezwolenie właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami o kodach objętych przedmiotem zamówienia w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów – PAKIETY nr 1-3. Decyzję/zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów gastronomicznych – PAKIET nr 4;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zał. 3 do SIWZ; 1.2. oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VI. pkt 1. SIWZ – zał. 4 do SIWZ; 1.3. wypełniony i podpisany formularz cenowy – zał. 5 do SIWZ; Zaleca się złożenie w ofercie aktualnego wyciągu z KRS/CEIDG z uwagi na częste przerwy techniczne w ogólnodostępnej bazie danych przedsiębiorców. 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg zał. nr 6 do SIWZ. W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje stosowne oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VI. pkt 1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach