Przetargi.pl
Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02, 18 01 03 i 18 01 09 z Terenowej Stacji Wojskowego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Ełku

Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 00-671 Warszawa, Koszykowa 78
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
    Koszykowa 78
    00-671 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140130346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02, 18 01 03 i 18 01 09 z Terenowej Stacji Wojskowego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 minimum co 72 godziny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 oraz odbiór odpadów o kodzie: 18 01 09 na podstawie pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania tj. z Terenowej Stacji Wojskowego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ przy ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 29.11.2023 r.. 2. Potwierdzeniem wykonania usługi odbioru i transportu oraz ważenia odpadów medycznych będzie sporządzona „karta przekazania odpadu” w BDO zgodna z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.).3. Zamawiający informuje, że podana ilość odpadów medycznych będących przedmiotem niniejszego postępowania jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy, która w trakcie trwania umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od rzeczywistych, bieżących potrzeb Zamawiającego. Przy czym wartość zawartej umowy nie może ulec zmianie. 4. Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów, wymienionych w tabeli odpowiednim środkiem transportu Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 5. Zakaźne odpady medyczne będą unieszkodliwiane w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki i technologii (BAT) poprzez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych, zgodnie z art. 95 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, posiadających wszelkie wymagane prawem pozwolenia i decyzje dopuszczające instalację do eksploatacji. Zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych we współspalarniach odpadów, zgodnie z art. 95 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.6. Instalacja Wykonawcy musi posiadać wolne moce przerobowe umożliwiające unieszkodliwiane odpadów od Zamawiającego, w całym okresie obowiązywania umowy.7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dotyczącego prowadzonej działalności w zakresie objętym przedmiotem postępowania. Kopia polisy powinna być dostarczona Zamawiającemu przy podpisaniu umowy oraz każdorazowa w terminie 7 dni w przypadku jej odnowienia po upływie okresu obowiązywania poprzedniej polisy, pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiana zakaźnych odpadów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.9. Zamawiający zastrzega, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości powziętych w stosunku do złożonych w ofercie oświadczeń może zwrócić się udzielenie stosownych informacji do właściwego ze względu na miejsce położenia zakładu unieszkodliwiania wojewódzkiego inspektora ochrony środowiska.10. Świadczenie usługi odbywać się będą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.11. Wykaz asortymentu będącego przedmiotem niniejszego postępowania zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący Załącznik nr 2 do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- uprawnienia w formie zezwolenia (decyzji) wydanego przez właściwy organ Państwowy na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarowaniem odpadami medycznymi objętych przedmiotem zamówienia w zakresie unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (z późniejszymi zmianami). Dokument musi zawierać kody odpadów wymienione w opisie przedmiotu zamówienia;- wpis do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami – BDO. Wpis ma potwierdzać, że wykonawca jest zarejestrowany w BDO a zawarte tam decyzje mają potwierdzać, że może wykonać czynności w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia (grupy, podgrupy i rodzaje odpadów wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, transport, utylizacja), o którym mowa w ustawie o odpadach z dn.14.12.2012 r. (z późniejszymi zmianami).c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy.d. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił wykaz linii technologicznych zakładu spalarni, w której zamierza unieszkodliwić odpady oraz przedstawiona zostanie miesięczna lub roczna maksymalna wydajność mocy przerobowych spalarni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach