ENERGA - OPERATOR SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W KOSZALINIE ogłasza przetarg
- Adres: 75-950 Koszalin, ul. Morska 10
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 348 33 31
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ENERGA - OPERATOR SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W KOSZALINIE
ul. Morska 10 10
75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 348 33 31
REGON: 190275904-0005 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.energa-operator.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/5/421/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyrobów czekoladowych, cukierniczych i ciastkarskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158420002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 powyższej Ustawy. Sposób oceny spełnienia warunków udziału: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymieniony w ppkt. 2) dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie dokumentu przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (czytelny podpis lub podpis opatrzony imienną pieczęcią). Jeżeli dokumenty podpisuje osoba niewymieniona w dokumencie określonym w ppkt. 2), należy załączyć upoważnienie do podpisu dla tej osoby (pełnomocnictwo). Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.energa-operator.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa czekolady w ilości 400 000 szt.
Dodano: 2015-03-12 - DOSTAWA CZEKOLADY W ILOŚCI 400 000 szt.
Dodano: 2014-01-20 - Przygotowanie, opakowanie i dostarczenie paczek oraz zestawów czekolad dla dzieci pracowników Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Regionalny Ośrodek Doradztwa Personalnego w Szczecinie
Dodano: 2013-11-13 - DOSTAWA CZEKOLADY W ILOŚCI 300 000 szt.
Dodano: 2013-03-26 - Dostawa czekolady twardej w postaci tabliczki a`100 g w ilości 400 000 szt., wraz z opakowaniami (kartonik dla Honorowego Dawcy Krwi - 8 czekolad, oraz opakowanie zbiorcze).
Dodano: 2012-02-10 - DOSTAWA CZEKOLADY W ILOŚCI 400 000 szt.
Dodano: 2011-01-05 - Dostawa własnym transportem na własny koszt oraz w ustalonym terminie paczek świątecznych przeznaczonych dla dzieci pracowników objętych opieką socjalną Rejonowego Działu Zarządzania Kadrami w Koszalinie
Dodano: 2010-09-27 - Dostawa czekolady twardej w postaci tabliczki a`100 g w ilości 400 000 szt., wraz z opakowaniami
Dodano: 2009-12-04 - Dostarczanie własnym transportem, na własny koszt, w ustalonym terminie paczek świątecznych w maksymalnej ilości 1435 sztuk zestawu nr 1 oraz 480 sztuk zestawu nr 2 dla dzieci pracowników objętych opieką socjalną Rejonowego działu Zarządzania Kadrami w Szczecinie
Dodano: 2009-11-06 - Dostarczenie własnym transportem, na własny koszt, w ustalonym terminie paczek świątecznych w maksymalnej ilości 605 sztuk dla dzieci pracowników objętych opieką socjalną Rejonowego Działu Zarządzania Kadrami w Słupsku
Dodano: 2009-10-08